Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Misschien heb je overgetraind? correct me if im wrong.
Nee man is altijd als ik dips doe en na min rust gaat het weer weg totdat ik weer dips doe.. denk dat het aan mn gewicht licht of schouders nog niet sterk genoeg ..
want kan er wel zo 5-12 dips doen
Ik heb er ook last van voornamelijk een stekende pijn rond mijn sleutelbeen en voorste schouderkop. Oorspronkelijk dacht ik dat mijn schouders te zwak waren, maar na een jaar trainen merk ik geen verschil. Ik heb geen chest dips of triceps dips in mijn schema staan, of je last hebt hangt af van persoon tot persoon, maar er zijn nog tal van alternatieven.
Ja maar ik kan dips niet dumpen he, is een belangerijk onderdeel bij ons groepje
Wat ben je dan van plan, doorgaan totdat je geen enkele oefening meer kunt doen waarbij de schouders betrokken zijn omdat je schouders kapot zijn? Doe niet zo dom man.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Then deal with it, niet te diep gaan en je ellebogen in de gaten houden.
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Gewoon die dips niet doen. Vast dat ze een prima oefening zijn, maar als een oefening je echt verneukt doe je hem beter niet. Ik heb het ook een paar keer geprobeerd, mijn schouders gingen er echt aan. Sommige mensen moeten gewoon niet dippen. Dan doe je wat anders, french press ofzo.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
CGBP zal minder schouderbelastend zijn vanwege de andere hoek waar de druk op komt. Eventueel kun je ook gewoon de dumbell press doen met neutrale grip waarbij je voornamelijk je voorste schouderkoppen en triceps belast.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment