Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heb je veel verstand van karb cyclen ik zie het wel zitten eerlijk gezegd
Mja, gewoon twee schema's maken. Alle dagen gelijk in de eiwitten, op trainingsdagen voldoende carbs en wellicht wat minder vetten, op niet-traindagen minder carbs en hoger in de vetten.
Mja, gewoon twee schema's maken. Alle dagen gelijk in de eiwitten, op trainingsdagen voldoende carbs en wellicht wat minder vetten, op niet-traindagen minder carbs en hoger in de vetten.
easy als ik er zo naar kijk.
kan je richtlijnen geven of een voor beeld schema
Oke je vp ligt misschien iets te hoog, maar ik moet zeggen de vooruitgang die jij hebt gemaakt is knap. Dat hoge vp train je er nog wel af...
Petje af
hoezo dan? 1,5 jaar trainen en ik vind dat hij niet is bijgekomen, toch niet dat ik zie op de fotos. kijk die rug dan als je die 1.5jaar traind moet er toch iets aan hangen? Niet slecht bedoeld hoor maar denk dat je toch wat verkeerd doet. Je stond idd goed droog op je start fotos en nu pak meer vet maar qua spiermassa zie ik weinig verschil.
hoezo dan? 1,5 jaar trainen en ik vind dat hij niet is bijgekomen, toch niet dat ik zie op de fotos. kijk die rug dan als je die 1.5jaar traind moet er toch iets aan hangen? Niet slecht bedoeld hoor maar denk dat je toch wat verkeerd doet. Je stond idd goed droog op je start fotos en nu pak meer vet maar qua spiermassa zie ik weinig verschil.
Blijft gissen eigenlijk, zolang hij zijn vet% niet gemeten heeft. Je weet nooit wat zn vvm is tov 1,5 jaar geleden. Daarom, meten = weten. Net als met voeding. Als je gokt dat je per dag de juiste hoeveelheid eiwitten, kcal etc binnen krijgt zal je er vaak flink naast zitten.
hoezo dan? 1,5 jaar trainen en ik vind dat hij niet is bijgekomen, toch niet dat ik zie op de fotos. kijk die rug dan als je die 1.5jaar traind moet er toch iets aan hangen?
Het is nog maar een piepkuiken, he.
Die testosteron van hem is nog groeiende, denk ik.
En jeetje, ja, wat een scharminkel op die eerste foto's, gewoon eng.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Karwan! het gaat goed zo te zien kerel! je bent wel bijgekomen maar dat train je er zo weer af. velen hebben moeite om aan te komen. maar jou is het gelukt! ga zo door!
Of gewoon net boven onderhoud gaan trainen. Als je droge massa erbij krijgt zakt je vp automatisch.
In theorie klopt het wel wat je zegt, maar in de praktijk kun je wel stellen dat je vetpercentage wel gewoon constant blijft. Het scheelt misschien 1%-punt wanneer hij van 70 naar 75kg gaat terwijl zijn absolute vetmassa constant blijft. En 5kg massa aankomen zonder een extra grammetje vet, daar gaan toch aardig wat maandjes overheen. Het zou me niet verbazen als dat een half jaar was, mits hij van nu af aan dicht bij perfectie zit.
in 2maanden tijd zeker 10-20kg aangekomen
Gratz, je bent zeker 2 á 4kg vet- en vochtvrije massa bijgekomen. Als je zo door gaat vrees ik dat de meeste pr's nog van je buik afkomstig zijn.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
nana =D
is geen big deal voor mij om weer droog te gaan trainen.
ik heb van alles geprobeerd en weet nu wel hier en daar hoe het werkt.
ik heb gebulkt en ben met 7% bf - gaan lopen.
maar ik vroeg me af om advies.
en ik zag het cyclen altijd al zitten dus maar proberen denk ik.
Soon topic over starten
en eerlijk gezegd zie ik het wel zitten bulkende.
t-shirts passen beter volleren gezicht etc.
nog steeds naar mijn goal 85kg shredded over een paar jaar.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment