Niet na gekuurd?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet na gekuurd?

Beste mensen,

Ik heb heel wat vragen waarvan ik geen antwoord weet.

Ik heb 5-6tal weken een kuur gevolgd van 8weken (deca 20mg, testo 10mg, winstrol 10mg waarvan ik maar 4mg heb gebruikt). Sindsdien voel ik me eigelijk beetje moe en lui. Niet veel zin in dingen "dipje".

Ik volg wel een strak dieet schema en gebruikte tot begin deze week vooral BCA, massa-gainer, aminzuren, multivits van performance. Nu is mijn libido normaal gezien vrij vrij hoog en ik heb nu reeds 2 maand een vriendin en het lijkt alsof ik niet veel zin heb? (ligt niet aan de vriendin, zij is addicted).

Vanaf deze week heb ik een grote aankoop gedaan: green magnitude, purple wraith, whey shake, multivit, nightprotein & zma.

Ik ben dus met deze begonnen en vanaf de eerste dag na gebruik voel ik me misselijk maar tegelijkertijd ook zeer actief. Zeker envast door de green magnitude. Ik begin ook wat lichtjes hoofdpijn te krijgen.
    Mischien omdat ik moeilijk kon slapen 3-4uur en zeer actief was.

Ooknog ben ik afgelopen 3-4 weken acne beginnen te krijgen in gezicht in rug, niet extreem maar toch wel per schouder een 6tal puisten. en gezicht 3-4tal kleintjes.

Ben wat opzoek werk gaan doen en ik kwam op producten zoals;

Meer zink?
    Legalon (lever zuiveren)?

Is het nog mogelijk om na te kuren als dit het probleem zou zijn? Welke producten raden jullie dan aan?

-Pregnyl?
    -Regryl?
    ... ?

Lees dit rustig door en laat me weten wat jullie denken dat mijn probleem zou zijn.
    Choose wisely, you only life once!

He daar.
    Gezien de regels van bn, kun je deze vragen nog niet stellen, maar er is zeker genoeg te lezen over effecten van kuur en nut van nakuur, overigens niet nakuren is zeer onverstandig, en komt tegoede aan het herstel waar blijkbaar het probleem zit.

succes

Comment

Heerlijk om te zien hoe iemand zich in de nesten werkt, omdat hij te dom is om even goed in te lezen en zich dus te verdiepen in de materie. En ook hier weer, het fenomeen bodybuilding is vaak interessanter dan bodybuilding zelf.

Comment

20 mg deca, 10 mg test?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Heerlijk om te zien hoe iemand zich in de nesten werkt, omdat hij te dom is om even goed in te lezen en zich dus te verdiepen in de materie. En ook hier weer, het fenomeen bodybuilding is vaak interessanter dan bodybuilding zelf.

Mja helaas niet genoeg informatie rond gekregen.
          Enig idee wat ik nu kan doen?

Comment

Originally posted by prekii View Post
            Niet genoeg gekregen? zoiets krijg je niet, maar moet je zoeken eikel. Voor nu, gewoon goed blijven eten en geen rotzooi meer gebruiken. de lachwekkende dosis die je heb gebruikt heeft echt geen gevolgen (al denk je zelf van wel)

Comment

Bedankt, trouwens geen reden om te schelden. Ik had schema van vertrouwd iemand gekregen. Dat het gevolgen heeft zal wel niet anders zou hij dit wel vermeld hebben.

Comment

Snel even een afspraak maken met een dierenarts.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  20 mg deca, 10 mg test?
                  Misschien heeft hij het vertaald naar dagbasis - wat nog altijd niet veel is eigenlijk?

Welke producten raden jullie dan aan?
                  Nolvadex?

Verder is dit een mooi voorbeeld van wat er gebeurd als je gewoon maar wat pakt, en zo te lezen heb jij je les nog altijd niet geleerd.

Bedankt, trouwens geen reden om te schelden. Ik had schema van vertrouwd iemand gekregen. Dat het gevolgen heeft zal wel niet anders zou hij dit wel vermeld hebben.
                  Heeft diegene die je dit schema gegeven heeft, ook de hele meuk aan je verkocht?
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Zware jongens hier precies ik stel een vraag en als je niet deftig kan antwoorden hoeft dit ook niet. Dit is forum voor vragen te stellen, niet om elkaar uit te schelden.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                      Misschien heeft hij het vertaald naar dagbasis - wat nog altijd niet veel is eigenlijk?

Nolvadex?

Verder is dit een mooi voorbeeld van wat er gebeurd als je gewoon maar wat pakt, en zo te lezen heb jij je les nog altijd niet geleerd.

Heeft diegene die je dit schema gegeven heeft, ook de hele meuk aan je verkocht?
                      Bedankt voor de informatie, morgen passeer ik de dokter eens en zal dit ook uitleggen. Ik heb wel een zeer mooi resultaat gehaald en daarom had ik erook niet bij nagedacht. Zal ik de volgende keer dus wel doen.

Bij deze, heb mijn lesje wel geleerd

Comment

Comment

whaha dan kunne ze gelijk ze kontje insmeren.

Comment

Zware jongens hier precies ik stel een vraag en als je niet deftig kan antwoorden hoeft dit ook niet. Dit is forum voor vragen te stellen, niet om elkaar uit te schelden.
                            Ach kom, uitschelden is heel wat anders.

Wat voor resultaten heb jij behaald op die kuur?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Ach kom, uitschelden is heel wat anders.

Wat voor resultaten heb jij behaald op die kuur?
                              Kwa kracht ben ik zeer gestegen. Van incline bench 60kg naar 110kg 4x.
                              Doe steeds 3-4 sets met begin 40kg - 60 kg - 80kg - 100kg Soms begin ik van 60kg?

biceps van 14kg naar 24kg. enz..

Ben van 74kg naar 86kg gegaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X