Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ nibor.
Mavo/ havo maar dan technisch? Ik wist niet dat technisch of niet ook nog een aanduiding was van niveau.
Nivo mag niet meer. Is even hip geweest, denk 2002 ofzo, maar sinds de Van Dale en OnzeTaal samen zijn gegaan, in ieder geval al niet meer.
Verder ga je een wiskundige discussie in met drogredenen als argumenten. Je enige argument is je cirkelredenatietje--> 50% want samen 100% en een van de twee moet gebeuren. Ik zou op missie gaan in Afrika, het geloof overbrengen. Als je na zoveel argumenten buiten een redenatie die kut is, nog steeds je eigen verhaal gelooft...
Men heeft je de wiskunde proberen uit te leggen, de semantiek van het woord kans, het principe erachter in woorden, en alsnog snap je niet dat statistieken het altijd over een gemiddelde hebben. Daarom heb je het over kansen, niet over dingen die al zijn.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
50% kans dat Gip morgen 57kg weegt, of hij weegt zo veel morgen of niet, klinkt dat niet bekend in je oren Nibor???????????????????????????
Dat wat Gip zegt is wat jij als een pipo in dit hele topic loopt te verkondigen en door de post van Gip als onrealistisch te bestempelen geef je daarmee mede het ijhoofdige van dit hele topic aan, voor jou persoontje betreft dan.......
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ben je ff weg en verwacht je dat er al een slotje op zit blijkt die onzin nog steeds gaande te zijn...
Tsja ik sluit geen topics van Nibor meer, hij gaf laatst aan dat hij het zo flauw vind dat topics dichtgaan dus als een topic van hem compleet uit de hand loopt pak ik een bak kwark en ga lachend zitten kijken..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment