Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    dit is anders..

na 1x bliksem blijft er niet veel meer over van je he...

volgens jou berekeningen zal je dan ook na 4 seconde 200% kans hebben???
    Er is maar 100%..dus...

Leuk geprobeerd...

Al dat rekenwerk is leuk ,maar soms gaat het niet op...
    Volgens jou: kans om 6 te gooien 50%, kans om 5 te gooien 50%, kans om 4 te gooien 50% etc.
    Nu gooi ik een dobbelsteen, dan is volgens jou de kans dat ik een getal van 1 t/m 6 gooi 6x50% = 300%. Dus volgens jou moet het zeker kunnen.

Comment

• Comment

• Nibor je praat over mogelijkheden en niet over kansen..
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
          +1

Comment

hahaha...

hoezo?

is toch gewoon een logisch iets..

je kan wel moeilijk doen met berekeningen ,maar hoe dan ook heb je maar 2 mogelijkheden..

of je wint de loterij ..of niet!! dus geen kans van 1 op 100.
            ja of nee --> de kans op nee (niet winnen van loterij) is groter dan de kans op ja (wel winnen loterij) dus dan kan ja of nee nooit 50/50 zijn
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by Burnedice View Post
              Volgens jou: kans om 6 te gooien 50%, kans om 5 te gooien 50%, kans om 4 te gooien 50% etc.
              Nu gooi ik een dobbelsteen, dan is volgens jou de kans dat ik een getal van 1 t/m 6 gooi 6x50% = 300%. Dus volgens jou moet het zeker kunnen.
              nee....

je heb 100% kans dat je een willekeurig getal van 1 t/m 6 gooit..

0% dat je het getal 7 gooit...

50% kans dat je precies het getal gooit die je wil/moet hebben..

Comment

• Originally posted by BurnedIce_is_dik View Post
                50% kans dat ik dit heb gedaan

Welkom op bn (a) xxxxxxxx

Comment

maar vaak zal je het niet lukken dus dan heeft de 50% pech de overhand..
                  lees dit nu zelf een aantal maal opnieuw en denk eens goed na...
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
                    Welkom op bn (a) xxxxxxxx
                    50% kans dat dit bericht geen illussie is en dat je het droomt

Comment

nee....

je heb 100% kans dat je een willekeurig getal van 1 t/m 6 gooit..

0% dat je het getal 7 gooit...

50% kans dat je precies het getal gooit die je wil/moet hebben..
                      100% kans op 1 t/m 6 klopt omdat je alleen die cijfers hebt. Als ik een 4 wil gooien dan heb ik 1/6 kans want je hebt totaal 6 cijfers en 1 daarvan wil ik gooien.

over die loterij: je hebt ja (loterij winnen) of nee (loterij niet winnen) 2 antwoorden idd maar de kans dat je nee krijgt is veeeel groter dan de kans dat je ja krijgt. Dus kan het nooit 50/50 zijn omdat 50/50 zou betekenen evenveel kans maar dat is niet zo want je hebt meer kans op nee dan op ja
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                        Geweldig dit :')

Darkraver vs DJ Norman - Kom tie dan he - YouTube

Ik krijg hier spontaan parkinson van.

Comment

• Comment

• +1 for Swekie
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

dit topic zeg niets over mijn verstandelijk vermogen...eerder over een logica die ik heb over "kansen"

mijn verstandelijk vermogen wat betreft "klussen"zal waarschijnlijk 20x hoger zijn dan jouw verstandelijk vermogen

inderdaad geloof ik niet alle onderzoeken die op "kansen "zijn beredeneert.
                              Daar heb je helemaal gelijk in. Werken met je handen vereist technische vaardigheden/inzicht die ik niet (ontwikkeld) heb. Maar je ziet mij geen topics openen over klus taken en dan ook nog eens iedereen die daar een beetje verstand van heeft tegenspreken. Schoenmaker blijf bij je leest
                              Train hard or go hormone

Comment

je zal het niet geloven maar ik had een 7 op c nivo voor wiskunde en een 8 op d nivo voor natuurkunde..(lang geleden op mijn eind diploma..ben nu de helft al kwijt...hahaha)

Ik ben inderdaad ook zeer benieuwd naar Sean zijn reactie..
                                nivo? niveau bedoel je zeker.
                                Maar waarmee kunnen we die niveau's vergelijken dan? vmbo(mavo)? Havo, vwo?
                                Toch lastig hoe dingen zijn veranderd qua opleidingen. en al helemaal als je iemand die niet in Nederland op school zit probeert uit te leggen hoe ons systeem in elkaar steekt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X