Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmmmm..... Ik ga toch maar minderen met m'n supps, want het is nu wel 100% bewezen dat je er hersenschade door oploopt.

Comment

• Originally posted by Sushi View Post
      Ben je nou gewoon onwijs aan het trollen of wat?
      ik meen alles serieus..

ik plaats toch geen trol filmpjes of plaatjes zoals anderen wel doen in dit topic..

ik heb gewoon een andere mening dan de meeste hier.

Comment

• Bij ja of nee krijg je een binomiale kans. Dus niet 50/50 Ooit van gehoord of

Comment

• @ nibor.
          Mavo/ havo maar dan technisch? Ik wist niet dat technisch of niet ook nog een aanduiding was van niveau.
          Nivo mag niet meer. Is even hip geweest, denk 2002 ofzo, maar sinds de Van Dale en OnzeTaal samen zijn gegaan, in ieder geval al niet meer.

Verder ga je een wiskundige discussie in met drogredenen als argumenten. Je enige argument is je cirkelredenatietje--> 50% want samen 100% en een van de twee moet gebeuren. Ik zou op missie gaan in Afrika, het geloof overbrengen. Als je na zoveel argumenten buiten een redenatie die kut is, nog steeds je eigen verhaal gelooft...
          Men heeft je de wiskunde proberen uit te leggen, de semantiek van het woord kans, het principe erachter in woorden, en alsnog snap je niet dat statistieken het altijd over een gemiddelde hebben. Daarom heb je het over kansen, niet over dingen die al zijn.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• C nivo was vmbo D nivo vergelijkbaar met mavo.

Mijn mening over het topic, wat doe je jezelf soms aan..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
              Hmmm de kans dat ik morgen van 106kg naar 57kg ga is 50%....
              Originally posted by nibor76nl View Post
              ook dit is weer onrealistisch..

100% kans dat dit niet lukt binnen 1 dag he...
              50% kans dat Gip morgen 57kg weegt, of hij weegt zo veel morgen of niet, klinkt dat niet bekend in je oren Nibor???????????????????????????

Dat wat Gip zegt is wat jij als een pipo in dit hele topic loopt te verkondigen en door de post van Gip als onrealistisch te bestempelen geef je daarmee mede het ijhoofdige van dit hele topic aan, voor jou persoontje betreft dan.......
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                nee....

je heb 100% kans dat je een willekeurig getal van 1 t/m 6 gooit..

0% dat je het getal 7 gooit...

50% kans dat je precies het getal gooit die je wil/moet hebben..

Comment

• Voetbal International - Johan Derksen in een Roemeense Nachtclub - YouTube

Comment

• 50/50 brehs GTFIH !

Comment

• 50% dat ik me zelf niet al te serieus neem op bn(a)

Comment

• Ben je ff weg en verwacht je dat er al een slotje op zit blijkt die onzin nog steeds gaande te zijn...

Comment

• Gaat nergens meer over, dicht met die handel.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            Ben je ff weg en verwacht je dat er al een slotje op zit blijkt die onzin nog steeds gaande te zijn...
                            Tsja ik sluit geen topics van Nibor meer, hij gaf laatst aan dat hij het zo flauw vind dat topics dichtgaan dus als een topic van hem compleet uit de hand loopt pak ik een bak kwark en ga lachend zitten kijken..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...