Te veel spierverlies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel spierverlies?

Goeieavond, zouden jullie es willen kijken op de topictitel afvallen, zou echt graag weten wat ik al dan niet verkeerd doe... Sorry als ik opdringerig ben maar wil de oorzaak weten! Kben een beetje geobsedeerd Mvg Jasper en een goeie nach toegewenst! Jooooo

Don't get it..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Als ik het goed begrijp zit je je eigen topic te bumpen door vervolgens een nieuw topic aan te maken om daar je andere post in te promoten??

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Don't get it..
        topictitel "afvallen" search results: OVER 9000!!11111
        link? en je komt beetje lax over maarja

Comment

Originally posted by tve90 View Post
          topictitel "afvallen" search results: OVER 9000!!11111
          link? en je komt beetje lax over maarja
          meer opdringerig :P
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Die jongen probeeert gewoon te zeggen dat het afval sectie leeg is en dat zijn topic niet opgemerkt word niks mis mee toch.

Comment

wel een cryptische omschrijving moet ik zeggen. Kan makkelijker.

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

En vriendelijk jullie, is nooit mijn bedoeling geweest hoor! Men exscuses... :s

Comment

Heb je andere topic even doorgenomen. Maak eens eerst een voedingsschema in Excel, lees deze topic maar eens door http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Aan de hand daarvan kunnen mensen hier je beter uitleggen wat je goed/fout doet.

Voor zover ik nu kan zien gok ik op meer eiwitten eten.
                    Nothing is over until you stop trying!

Comment

Doe ik bedankt voor de info Waar post ik dit dan het best hier of op de andere topic? grtz

Comment

Zou het in de sectie "dagelijkse voeding" posten. Sowieso interessant om daar eens wat rond te kijken
                        Nothing is over until you stop trying!

Comment

Doe ik had het net helemaal ineen gestoken en blijkt dat mijn excel niet goed genoeg is, of ik heb geen excel is de pc van mn broer Doe het vanavond wel es opnieuw op mijn pc Moet ik echt het exact aantal kcal uitkomen die dit programma zegt of mag het ook iets minder zijn? bv vetten?

Comment

Nee zo nauw komt het niet, zijn maar richtlijnen om mee te beginnen. Daarna ga je zelf ontdekken wat voor jou werkt.
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Maak er vanavond werk van Denk dat ik zoiezo te weining vet eet, ik ging er van uit dat zo weining mogelijk vet goed is... (ben dan ook nog een groentje met voeding) Ik post het wel zie dan wel welke reacties er uit de bus komen! Bedankt grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X