overgeven van shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• overgeven van shakes

Heyy,

Ik heb een probleem. Ik kan geen shakes drinken. ik moet er echt van overgeven... ik weet niet hoe dat komt.

Eerst had ik Whey isolaat gekocht van xxl nutrition (banaan)

ik heb halve pot gedronken wel met moeite maar niet dat ik moest overgeven.
    na de halve pot begon het. ik moest van elke slok overgeven.
    dus ik dacht mischien komt het door de banaan smaak dus heb ik een andere smaak gekocht chocola. van IQ nutrition ISO WHEY voor 80 euro. 2 x gedronken maar nee was ook niet te drinken. en ik heb toen aardbei geprobeerd ook van IQ nutrition ook 80 euro daar heb ik 4x van gedronken maar helaas moest ik ook van overgeven.

ik heb alle potten weggegeven (zonde van mijn geld).

maar hoe komt het dat ik telkens moet overgeven van shakes.
    heeft iemand ook het zelfde probleem als ik?
    en wat heb je ervoor gedaan?

of weten jullie paar site's waar ik gratis sample's kan krijgen om te proeven want, dit is wat aan de dure kant voor mij om gewoon een pot te kopen om te proeven.

sample's van alle smaken zodat ik kan proeven en als het goed smaakt gelijk een pot van te bestellen..
    I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Nog nooooooit gehad, misschien iemand anders hier...
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Op de site van Body en Fitshop kan je voor 10 euro een 15variant smaak pakket bestellen, dit kost je maar 9,95 en je krijgt er een gratis shaker bij ( geen verzendkosten)

het is supergoede kwaliteit, en het smaakt super.

Comment

Moet je meteen overgeven of na eerst even misselijk te zijn? Als je meteen overgeeft kan het aan de smaak liggen.. Als het even duurt is de kans groot dat er iets in zit waar je maag slecht op reageert. Sommige mensen met lactose intolerantie moeten braken na het drinken van iets rijk aan lactose.

Ik raad je aan BPI Super Pro te proberen. Deze is er op gemaakt goed en snel te verteren. Ik zelf heb er positieve ervaring mee
        "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
        - Nick Diaz

Comment

Bij B&F krijg je inderdaad gratis samples bij een bestelling, Je kan misschien vragen of je er wat meer mag hebben, stel je probleem daar anders voor.

Wie koopt er trouwens 3x achter elkaar potten van 80 euro.. na de eerste al niet na de tweede bestelling lijkt t mij dat je een kleinere pot misschien wel beter is om te proberen.
          What you put in you get out.

Comment

Hoeveel whey doe je in je shake? Misschien 2x wat minder doen, of wat meer water erbij? Dan is het makkelijker weg te drinken en heb je niet zon dikke drap..
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Whey Delicious Sample Pack van XXL Nutrition - XXL Nutrition

Dit is misschien wat voor je.

Comment

De halve pot gedronken? hopelijk heb je het over een halve shake beker ipv een pot whey
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  De halve pot gedronken? hopelijk heb je het over een halve shake beker ipv een pot whey
                  Haha ik zat ook al te denken: halve pot?!?! Misschien ben je allergisch voor een van de bestandsdelen.
                  Laissez Faire

Comment

ik had last van misselijkheid van die shakes, niet overgeven maar wel erge misselijkheid

ikzelf deed daarom eerst een tijd een HALF schepje met DUBBELE hoeveelheid water, dat was bij mijn whey dus 14 gram eiwitshake met 500 ml water. Toen ging het prima, en toen steeds meer opgebouwd tot het prima ging

sterkte

Comment

Originally posted by BikkelM View Post
                      Moet je meteen overgeven of na eerst even misselijk te zijn? Als je meteen overgeeft kan het aan de smaak liggen.. Als het even duurt is de kans groot dat er iets in zit waar je maag slecht op reageert. Sommige mensen met lactose intolerantie moeten braken na het drinken van iets rijk aan lactose.

Ik raad je aan BPI Super Pro te proberen. Deze is er op gemaakt goed en snel te verteren. Ik zelf heb er positieve ervaring mee
                      het is gewoon na 1 slok krijg ik al het gevoel dat ik moet overgeven, dus ik word al misselijk en na 2,3 slokken komt alles der weer uit

Originally posted by Rickbeen View Post
                      Hoeveel whey doe je in je shake? Misschien 2x wat minder doen, of wat meer water erbij? Dan is het makkelijker weg te drinken en heb je niet zon dikke drap..
                      eerst dee ik 2 scheppen met 300ml water toen 1 schep 300ml

maar wat ik raar vind ik dat ik bij mijn eerst pot van xxl nutrition halve pot wel op kreeg wel met moeite maar ik moest niet braken.

Originally posted by Guusd View Post
                      niet in 1x ... gewoon elke dag 2 scheppen.

Comment

Het net zoals die keer ik veeeeel te veeeel jenever had gedronken en 3 dagen ziek ben geweest.
                        De jaren nadien heb ik geen enkel jenevertje meer gedronken want alleen maar de reuk ervan maakte mij terug misselijk.
                        Wat ik wil zeggen dat je 1 maal hebt moeten overgeven door de whey , en jammer genoeg heb je dit geassocieerd met whey. En nu telkens je een shake wilt nemen moet je overgeven.
                        Dit zal je moeten doorbreken.
                        Lust je chocomelk? Begin anders eens met een theelepel whey, daarna een soeplepel enz. ... .
                        Daarna minder chocolademelk en meer water enz.
                        Trouwens sommige wheys doen mij ook kokhalzen hoor. Daarom drink ik ze lekker koud, zo snel mogelijk en met zo weinig mogelijk water.

Trouwens jenever drink ik nu ook al terug. ;-)

Comment

Gozert, Gooi een schep whey in melk ipv in water, zal wellicht helpen.

Ik deed in water, gadverdamme hoe goor. Ik ben geen overgever, maar had wel bijna de neiging (bij smaak vanille).

Ik doe diezelfde Vanille in melk en vind t heeeeeeeerlijk.

Lust je chocomel? doe dan choco-whey door je melk, vind ik net zo smaken.

Comment

welke smaken hebben jullie geprobeerd??

en als ik 1 schep doe met veel water maakt dat wat uit???

want anders ga ik het ook zo even proberen kijken wat er dan gebeurd.

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
                              Koop gewoon dit en mix met 250ml water of melk. (Ik vind melk lekkerder).
                              Dan kun je zien wat je aanstaat en koop je van de lekkerste smaak een pot.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X