Heyy,
Ik heb een probleem. Ik kan geen shakes drinken. ik moet er echt van overgeven... ik weet niet hoe dat komt.
Eerst had ik Whey isolaat gekocht van xxl nutrition (banaan)
ik heb halve pot gedronken wel met moeite maar niet dat ik moest overgeven.
na de halve pot begon het. ik moest van elke slok overgeven.
dus ik dacht mischien komt het door de banaan smaak dus heb ik een andere smaak gekocht chocola. van IQ nutrition ISO WHEY voor 80 euro. 2 x gedronken maar nee was ook niet te drinken. en ik heb toen aardbei geprobeerd ook van IQ nutrition ook 80 euro daar heb ik 4x van gedronken maar helaas moest ik ook van overgeven.
ik heb alle potten weggegeven (zonde van mijn geld).
maar hoe komt het dat ik telkens moet overgeven van shakes.
heeft iemand ook het zelfde probleem als ik?
en wat heb je ervoor gedaan?
of weten jullie paar site's waar ik gratis sample's kan krijgen om te proeven want, dit is wat aan de dure kant voor mij om gewoon een pot te kopen om te proeven.
sample's van alle smaken zodat ik kan proeven en als het goed smaakt gelijk een pot van te bestellen..
Ik heb een probleem. Ik kan geen shakes drinken. ik moet er echt van overgeven... ik weet niet hoe dat komt.
Eerst had ik Whey isolaat gekocht van xxl nutrition (banaan)
ik heb halve pot gedronken wel met moeite maar niet dat ik moest overgeven.
na de halve pot begon het. ik moest van elke slok overgeven.
dus ik dacht mischien komt het door de banaan smaak dus heb ik een andere smaak gekocht chocola. van IQ nutrition ISO WHEY voor 80 euro. 2 x gedronken maar nee was ook niet te drinken. en ik heb toen aardbei geprobeerd ook van IQ nutrition ook 80 euro daar heb ik 4x van gedronken maar helaas moest ik ook van overgeven.
ik heb alle potten weggegeven (zonde van mijn geld).
maar hoe komt het dat ik telkens moet overgeven van shakes.
heeft iemand ook het zelfde probleem als ik?
en wat heb je ervoor gedaan?
of weten jullie paar site's waar ik gratis sample's kan krijgen om te proeven want, dit is wat aan de dure kant voor mij om gewoon een pot te kopen om te proeven.
sample's van alle smaken zodat ik kan proeven en als het goed smaakt gelijk een pot van te bestellen..
Comment