Testosteron gehalte meten + andere vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosteron gehalte meten + andere vraag

Waar kan ik zon apparaatje ofzo kopen om me testosteron gehalte te meten ?

En ik ben 22 , nog jong dus ( ik maak dus zelf genoeg test aan )

Maar mijn vraag is , als ik bijvoorbeeld zon testosteron booster neem , zal mijn test dan nog naar boven schieten ?

Een apparaat waarmee je je eigen waardes kan meten qua testosteron? Ik ben benieuwd .Er is voeding dat volgens wetenschappers het testosteron naar een natuurlijke max. brengt (verwacht er dus geen Dianabol resultaten van) .Dit zijn b.v. Uien en Prei ,uien zijn op ratten getest en de testosteron steeg behoorlijk .Gewoon elke dag 2 uien gesnippert bij b.v. de biefstuk doen ,is lekker en dus mischien ook de oplossing voor een lage testosteron spiegel ..

Groetjes ,Martin

Comment

Een apparaat waarmee je het zelf kan weten is mij niet bekend..en alsie zou bestaan verwacht ik dat t flink wat kost. Als je zo graag je T wilt weten, ga dan naar je huisarts en vertel hem dat je typische klachten van lage T hebt (laag libido, weinig kracht etc zoek ze maar op) en zeg dat je denkt dat je lage T hebt en hier graag een test voor wilt.

Er zijn een flink aantal zaken waarvan ze zeggen dat het je T verhoogt. Of ze allemaal ook even effectief zijn is weer een ander verhaal. Een snelle zoektocht op google zou je al een hele waslijst moeten geven
      "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
      - Nick Diaz

Comment

Bedankt mensen , ik zeg niet dat ik een lage T heb , ik weet het niet natuurlijk maar me libido is in orde denk ik wel , alleen soms heb ik wat stress en nervositeit , dat is ook niet goed voor me T.

Normale waarde is toch 1:1 ?

Dan wil ik eens me laten meten , en dan zon test booster supplement innemen en kijken of het stijgt.

Comment

Originally posted by MisterX View Post
          Waar kan ik zon apparaatje ofzo kopen om me testosteron gehalte te meten ?
          Waarschijnlijk bij de supplier van diverse medische apparatuur. Er kleven alleen 3 nadelen aan:
          -Het is duur
          -Je moet maar een supplier kunnen vinden
          -Ik weet niet of er een vergunning (iets in de trend van een BV op medisch gebied) aan die dingen vast zit.

Daarnaast heb je skills nodig mbt bloed prikken.

Normale waarde is toch 1:1
          Bij 1:1 heeft het dus een verhouding met iets. Maar waarmee? Dus nogal raar hoe jij het uitdrukt. De waarden van vrije testosteron worden uitgedrukt in microgram of nanomolair. één microgram is in het geval van testosteron 4,39 nanomolair.

Testosteronboosters bestaan niet. In ieder geval niet legaal. Illegale middelen die je eigen testosteron boosten zijn taximofen en hCG. En in beide gevallen raad ik ze je niet aan.
          Last edited by scoobydoo; 15-04-2012, 22:42.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
            Waarschijnlijk bij de supplier van diverse medische apparatuur. Er kleven alleen 3 nadelen aan:
            -Het is duur
            -Je moet maar een supplier kunnen vinden
            -Ik weet niet of er een vergunning (iets in de trend van een BV op medisch gebied) aan die dingen vast zit.

Daarnaast heb je skills nodig mbt bloed prikken.

Bij 1:1 heeft het dus een verhouding met iets. Maar waarmee? Dus nogal raar hoe jij het uitdrukt. De waarden van vrije testosteron worden uitgedrukt in microgram of nanomolair. één microgram is in het geval van testosteron 4,39 nanomolair.

Testosteronboosters bestaan niet. In ieder geval niet legaal. Illegale middelen die je eigen testosteron boosten zijn taximofen en hCG. En in beide gevallen raad ik ze je niet aan.
            Er zijn genoeg test boosters die legaal zijn , kijk maar op xxlnutrition of bodyenfitshop , zie je test boosters.

Testosteron Boosters - XXL Nutrition

Testosteron (stimulerend) - Body en Fitshop

Uit de reacties merk ik dat zon apparaat waarschijnlijk moeilijk te vinden is , dan ga ik wel naar de doktor toe en vragen of hij het wil meten , ik ben gewoon nieuwsgierig.

Comment

Originally posted by MisterX View Post
              Er zijn genoeg test boosters die legaal zijn , kijk maar op xxlnutrition of bodyenfitshop , zie je test boosters.
              Helaas, die dingen werken in het algemeen toch niet, het leven is niet zo simpel dat een legaal, bijwerkingsvrij pilletje gewoon op de markt is. Vaak wordt er met namen gesjoemeld waardoor het net echte middelen lijken. Zoals de eerste test-booster in je 2e link:

Arimedex

Niet te verwarren met: Arimidex
              Last edited by scoobydoo; 16-04-2012, 00:09.

Comment

Verder moet je maar eens goed kijken naar de productbeschrijvingen. Meestal staat hier een hoop geblaat in met zoveel mogelijk moeilijke termen, maar tussen de regels door zie je dat er eigenlijk zinnigs verteld wordt.

Zo zou een supplement niet gestackt mogen worden met meuk van andere merken omdat het te heftig zou zijn qua bijwerkingen, maar ondertussen wordt wél een ander supplement van eigen huis aangeraden, juist ómdat het synergetisch werkt. Logica my ass.

En tot slot, zelfs als ze zouden werken, zou je dan een supplement willen nemen wat qua werking analoog is aan een medicijn wat je alleen op voorschrift kan krijgen, met dezelfde bijwerkingen als gevolg?
                Last edited by scoobydoo; 16-04-2012, 00:21.

Comment

De verhouding waar je over spreekt is de verhouding testosteron:epitestosteron. Dit is voor het testen op toediening van testosteron van buitenaf (doping). Hier ga je weinig aan hebben.

Ik weet niet wat jij voor beeld hebt bij dit apparaat..ik heb geen idee hoe ze testosteron meten, maar ik denk niet dat ze je bloed in een speciaal apparaat stoppen en dat er plots een cijfertje verschijnt. Zal enige medische/serologische vaardigheid vereisen lijkt me.

Als ze je T laten meten, kun je wellicht een verzoek doen om ook je vrije T, oestrogeen, fsh en lh meten...dan heb je meteen wat extra gegevens.
                  - Nick Diaz

Comment

Wat betreft T boosters.. ik raad ze af. Zoals eerder gezegd, de meeste producten zijn onzin. Om je T te optimaliseren kan ik je maar 2 belangrijke tips geven:

1. Gezond leven: Vetweefsel wordt in verband gebracht met meer E (oestrogeen) en minder T. Alcohol resulteert in hetzelfde. De stoffen in sigaretten tasten ook de bloedvaten en weefsels in je testikels aan..etc etc

2. Mannelijke activiteiten: Sex, sporten, zware gewichten tillen leidt tot hogere T waardes.

Zoals ik eerder zei, zoek maar eens op google
                    - Nick Diaz

Comment

Mijn huisarts doet het gewoon als ik het vraag, ook leverwaardes etc geen probleem.
                      Mijn huisarts is dan ook wel vrij relax.
                      BP (95kg)
                      DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                      mp (55) kg

Comment

Vetmassa zet test om in oestro idd. Dus zorg dat je niet dik wordt.

Verder zou ik gewoon veel ruige mannen dingen doen: veel schreeuwen, voetbal kijken, je reet afvegen met schuurpapier, traktorbanden rollen, boomstamwerpen, etc.
                        Train hard or go hormone

Comment

Snap sowieso niet waarom mensen denken dat test boosters zomaar werken zonder bijwerkingen. Als het werkt zijn er per definitie ook mogelijk nare bijwerkingen, want de homeostase wordt uit balans gebracht als het middel effectief is in het verhogen van de vrije T.
                          Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Verder zou ik gewoon veel ruige mannen dingen doen: veel schreeuwen, voetbal kijken, je reet afvegen met schuurpapier, traktorbanden rollen, boomstamwerpen, etc.
                            Haha, masteradvies!

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                              Snap sowieso niet waarom mensen denken dat test boosters zomaar werken zonder bijwerkingen. Als het werkt zijn er per definitie ook mogelijk nare bijwerkingen, want de homeostase wordt uit balans gebracht als het middel effectief is in het verhogen van de vrije T.
                              Die bijwerkingen zijn er in principe alleen wanneer het testosteron boven normaal wordt gebracht. Dat gebeurt niet met testosteronboosters die je in de winkel koopt. Testosteron gaat alleen omhoog door illegale stimulanten of kant en klaar exogeen testosteron en dat in hogere concentraties.
                              Het testosteron gehalte omhoog brengen met hulpmiddelen naar een normaalwaarden kan zelfs de gezondheid verbeteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X