Ben benieuwd, succes in ieder geval.
Alcohol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kan het niet beter verwoorden maar dat is helemaal de reden. Duurde bij mij 2 dagen voor ik echt verschil merkte. Heb zelf in tegenstelling tot jou een behoorlijk vast patroon dat kan iets schelen uiteraard..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
En jij bent nou een echte kerel,100%?
Valt me tegen van je hoor
@Cur
Dat verstoorde ritme is ook het hele probleem...je wil niet weten op wat voor tijden ik slaap dus moeilijk te peilen om hem precies half uur voor het slapen te zetten.
Deed ik gister nl ook maar toen kon ik niet maffen en ging uiteindelijk nog 4 uur later pas pitten.
Comment
-
Dat verstoorde ritme is gewoon het probleem, daarbij komt ook nog eens dat je aan de sth zit waar door het nog eens dubbel op gaat.
Dan voel je je overdag toch ook wel verrot als je elke dag zo weinig en slecht slaapt?
Ik zou er absoluut niet tegen kunnen..
Ik zit echt in een ritme ik ga 22.00 naar bed en tussen 5.30 en 6 uur wordt ik wakker.Ik hoef ook echt geen wekker te zetten..
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Ik ben er ook niet blij mee en moet dus eerdaags maar effe een nachtje doorhalen maar....
Het is al belachelijk dat ik vanmorgen om 07.15 op de sportschool was,hahaha.
Ben nu dus nog steeds wakker en hoop over een uurtje ofzo in coma te vallen...we gaan het zien.
Comment
-
Enige manier om dat te doorbreken is vaak om een paar dagen juist absoluut NIET overdag te slapen.
Ga je wel ff helemaal stuk waarschijnlijk maar als je moe genoeg bent slaap je op een bepaald moment wél gewoon 's nachts. Als je dan probeert om consequent om bijvoorbeeld 11 of 12 naar bed te gaan komen er vanzelf een paar nachten achter elkaar dat je goed doorslaapt.
En dan heb je een nieuw en fatsoenlijk ritme te pakken.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 11 2004,10:42)]Enige manier om dat te doorbreken is vaak om een paar dagen juist absoluut NIET overdag te slapen.
Ga je wel ff helemaal stuk waarschijnlijk maar als je moe genoeg bent slaap je op een bepaald moment wél gewoon 's nachts. Als je dan probeert om consequent om bijvoorbeeld 11 of 12 naar bed te gaan komen er vanzelf een paar nachten achter elkaar dat je goed doorslaapt.
En dan heb je een nieuw en fatsoenlijk ritme te pakken.
Ik moet me er even overheen zetten,zal eens kijken of ik dat vandaag al meteen maar doe want voel me toch nog niet slaperig.
Punt is alleen dat ik me morgen wel een beetje ok moet voelen want dat word ook een actief dagje met al die mensen daar.
Als ik dus sloom ben weet je waardoor het komt.
@xeno
veel mensen slapen ook minder als ze aan verschillende a.s zitten maar ik heb het alleen als ik aan sth zit.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 11 2004,10:54)]is dat alleen bij sth dat je zo slecht ervan slaapt of is het bij meer as zo ??
Van winny en deca geen problemen gehad om te slapen.
on-topic ; ik drink alleen als ik zat wil zijn (als ik uitga dus) en dat is al geleden van september maar opnieuwjaar drink ik mij eens een alcoholvergiftiging
grtz wim(meke)
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment