Me trainingsmaatje is back!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Me trainingsmaatje is back!!!!

he he luitjes YES me trainingsmaatje is terug.
    Bijna 4 jaar trainen we samen kan echt van hem op aan (beter als die gasten die na 3x trainen daggie geen zin hadden)Hij wist me altijd te motiveren als ik er doorheen zat voor wedstrijd of even niet zag zitten.ruim half jaar geleden kwam hij in dippie, ging niet zo goed met hem maar....
    na vakantie september werd ie weer langzaam de oude.
    Nu groeit ie weer als kool, z'n meisje 2 maanden weer terug(heeft me koppelpoging in Spanje toch gewerkt ha ha).

Pat, jongen je bent een beest. We gaan er weer voor.
    Jij voelt je weer goed, je kleine lieve mooie toppertje weer terug(die hem altijd met z'n sport steunde is ook belangrijk)en...... ik hem me wereld maatje weer terug. Dit jaar stond ik alleen maar in 2005 sta je naast me op podium.
    YES PAT IS BACK!!!!!

uhmm...volgens mij heb ik iets gemist of

Comment

Nee je hebt niks gemist, maar even steuntje in me maatjes rug want hij heeft hele rot periode achter de rug (gaat sinds september gelukkig weer goed met hem).

Comment

Okie vind het best...alleen wij weten er niks van af dus kwam zo gek over .. maar succes dan maar

Comment

Een heel verhaal van iemand die we niet kennen over iemand die we niet kennen...

Het kan verder geen kwaad want er staat niets geks in ofzo maar geef toe dat het een hele vreemde eerste post is.

Comment

Inderdaad vreemde eerste post maar hoe dan ook..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Haha, ja dat was ik vergeten maar je hebt gelijk tuulk.
              Gefeliciteerd hoor en bouw d'r een mooi feestje voor ofzo!

Comment

ik kom hier nooit weet ook niet hoe het werkt ik zag het op de sportschool.ik weet dat ie hier soms leest.maar ben blij voor hem dat alles weer goed gaat.en ik me gemotiveerde trainingsmaatje terug heb. thats all...... groetjes

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 10 2004,15:35)]Haha, ja dat was ik vergeten maar je hebt gelijk tuulk.
                  Gefeliciteerd hoor en bouw d'r een mooi feestje voor ofzo!
                  hoppa in de bodybuilld polonasie maar weeer

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Power jossie @ Dec. 10 2004,15:39)]ik kom hier nooit weet ook niet hoe het werkt ik zag het op de sportschool.ik weet dat ie hier soms leest.maar ben blij voor hem dat alles weer goed gaat.en ik me gemotiveerde trainingsmaatje terug heb. thats all...... groetjes
                    Niks mis mee en gewoon blijven komen zou ik zeggen..

Greets...

Comment

Hahaha wel een leuke post zo niemand snapt er wat van, maar toch gefeliciteerd met je oude trainingsmaat...

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ha ha sorry mensen.ik snap dat jullie er niks van snappen alleen op de sportschool en hijzelf begrijpen het.maar ik wist niet precies hoe dit forum werkte. Ik zal het op me gemakkie doorlezen en me volgens de "regels" voorstellen als nieuw lid.

laten we het er maar op houden.....dat een goeie serieuze trainingsmaat ook heel belangrijk is.ik train nu tien jaar,drie jaar wedstrijd (mede dankzij m 'n maatje)maar als je alleen moet trainen of met iemand die niet zo serieus is word het soms toch lastiger.tenminste voor mij dan.

Prettig weekend,

groetjes

Comment

Greets...

Comment

10 jaar...dan moet je wel behoorlijk verstand ervan hebben...ik zou zeggen laat is wat meer van je weten..

Greetzz

Comment

Helemaal duidelijk en een goede trainingsmaat kan zeker belangrijk zijn.
                              Hoop dat het forum je een beetje bevalt en je inderdaad mee gaat posten, altijd welkom een wedstrijdatleet.  

(Niet wedstrijdatleten uiteraard ook...   )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X