Wat heb je Bereikt? Hoe? Toekomst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tussen okt. 2011 en maart 2012 ruim 20 kilo kwijt geraakt. Van 32% vet naar 14 % vet. Heb veel plezier in de combinatie van krachtsport en hardlopen. Voel me fitter en sterker dan ooit.

Afvallen bereikt door cardio en beetje letten op wat je eet.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

motivatie haal ik uit filmpjes en vroeger zeiden ze altijd dat ik nooit groot en sterk kon worden en dat ik beter kon gaan hardlopen want daar was mijn lichaam voor gemaakt, dit tegendeel bewijs ik graag dat als je er maar juist voor gaat alles haalbaar is wat je wilt doen.
      Nice man, k hoop op een dag ook eens te laten zien aan al die mensen wat k heb
      bereikt , wat eerst onmogelijk leek.
      What you put in you get out.

Comment

Lengte: 178cm
        Januari 2011: 64kg rond 10% BF.
        Vorige maand: 93kg geen BF% meting maar rond 15%
        Nu rond 91kg, wat minder gegeten de laatste tijd. Na examens weer vol erop.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          begon op een gewicht van iets meer dan 40kg met een lengte van 1.79.
          WTF???!!! Hoe zat het in die tijd met je gezondheid? Je hebt je lichaamsgewicht dus zo'n beetje verdubbeld.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

1,99m

in 5 maanden tijd 14 kilo afgevallen
            en spiermassa gekweekt
            hoe: een persoonlijk trainings en voeding schema laten maken
            geen bier meer en gemotiveerd blijven

Comment

Damn nice lats ijsblok! Netjes
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Ijsblok: ziet er top uit, heel goed fysiek en mooie krachtstats in je sig
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by gleke View Post
                  Ik heb niet echt iets bereikt.

Noppe ik ook niet echt

Comment

ik zelf ervaar meer regelmaat in mijn leven en een veel gezonder leef patroon en voeding patroon.

Ook is mijn fysiek verbeterd en dat blijf de dames de laatste tijd ook niet ongemerkt kom ik achter...

Comment

Nice man ijsblok!

Liften is gewoon heerlijk, heb bereikt wat ik wil, een leuke sport. Ik doe het ook om iets aan mezelf te bewijzen. Mooi gevoel om te weten dat je een discipline hebt waar andere mensen alleen maar van kunnen dromen.

Comment

2010 79 kg 20% bf ( hier was ik gewoon vettig helemaal geen spieren ofzo )
                        2011 86 kg 26% ( hier was ik echt slecht eraan toe hier was ik echt vet geworden ( nieuwe game pc verslaafd gestopt met voetballen toen en snachts steeds onnodige carbs enz shit eten en slapen )
                        2012 ( dit jaar begon ik pas serieus te trainen daarvoor alleen bicep curls enz ( beachboy shit)
                        91 KG 18$ ben weer afgevallen heb nu zeker wel spieren alleen lovehandles overgehouden aan mijn dieptepunt periode en klein beetje los vel)

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Ik ben me beter gaan voelen door te gaan trainen. Dat is wel het belangrijkste wat ik bereikt heb.
                          Dit dus.
                          Plus dat ik zo'n 15 kg aangekomen ben in 1.5 jaar (voornamelijk spiermassa) door krachttraining.
                          En dat bij de jaarlijkse medische keuring gebleken is dat m'n bloedwaarden teruggekeerd zijn tot niveaus die ik ruim vijf jaar geleden had. Zou ik jonger geworden zijn? Ik denk dat dit het resultaat is van beter/gezonder eten in de afgelopen twee jaar.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ziet er goed uit ijsblok!! En zeker mooie krachtstats
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Toen ik begon met trainen was ik een vetklep, dat ben ik echt niet meer

Maar door al die jaren heen zijn mijn veranderingen echt niet zo spectaculair geweest vind ik. Ik heb wel het gevoel dat ik gezond bezig ben, ik voel me fit, en ik begin nu wel blij te worden met mijn lichaam (al ben ik nog lang niet waar ik wil zijn). Trainen heeft mij veel meer gegeven dan alleen een beter lichaam

Comment

Jaren geleden toen ik begon met fitness was ik echt mager rond de 65kg.
                                vorig jaar zat ik rond de 80 kg en had ik in december een dip omdat ik moeilijk verder kwam.
                                Sinds dien (dit jaar) ben ik echt mad geworden. hard trainen Veel eten en veel rusten.
                                Ongeveer 1 a 2 weken geleden woog ik 88,5
                                Ben de laatste 2 weken ook door veel fietsen wat vocht en vet kwijtgeraakt.
                                Ik vind het wel leuk om weer zo droog te staan voor de zomer, maar ik was wel aardig opweg naar de 90kg.
                                nu weeg ik in de ochtend 85kg met 6,7% bf
                                mijn doel voor dit jaar zal zijn een lichte bulk naar de 90kg.
                                mijn schema bestaat nu uit 2x split en 1x FB in de week. wel een heftig schema ondanks het maar 3 keer is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X