Toen ik begon woog ik een kilotje of 84 met 0,0 spiermassa op 1.87 lengte, chubby like hell dus. Ben toen, behoorlijk op de verkeerde manier, afgevallen tot 70 kg. Waar we nu zitten train ik denk ik een jaar echt fatsoenlijk, voeding heeft zijn periodes gehad dat het top was tot in de puntjes en dat ik maar wat at wat me geschikt leek. Nu train ik vanaf december ongeveer non stop al met degelijke voeding en sta nu op 83kg met een bf% van ongeveer 15% weer. Tijdje terug een stukkie hoger maar langzaam trekt het omlaag.
Belangrijkste vind ik dat ik me echt een stuk chiller voel heel de dag door. Fit opstaan, met goede zin door de dag heen en 's avonds lekker trainen. Heb nu een doel in mijn leven wat veel meer fijner is als doelloos elke dag door te komen
Belangrijkste vind ik dat ik me echt een stuk chiller voel heel de dag door. Fit opstaan, met goede zin door de dag heen en 's avonds lekker trainen. Heb nu een doel in mijn leven wat veel meer fijner is als doelloos elke dag door te komen
Comment