Wat heb je Bereikt? Hoe? Toekomst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toen ik begon woog ik een kilotje of 84 met 0,0 spiermassa op 1.87 lengte, chubby like hell dus. Ben toen, behoorlijk op de verkeerde manier, afgevallen tot 70 kg. Waar we nu zitten train ik denk ik een jaar echt fatsoenlijk, voeding heeft zijn periodes gehad dat het top was tot in de puntjes en dat ik maar wat at wat me geschikt leek. Nu train ik vanaf december ongeveer non stop al met degelijke voeding en sta nu op 83kg met een bf% van ongeveer 15% weer. Tijdje terug een stukkie hoger maar langzaam trekt het omlaag.

Belangrijkste vind ik dat ik me echt een stuk chiller voel heel de dag door. Fit opstaan, met goede zin door de dag heen en 's avonds lekker trainen. Heb nu een doel in mijn leven wat veel meer fijner is als doelloos elke dag door te komen
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Skinny mofo unhappy met mezelf.

door sporten ben ik me lekkerder gaan voelen, ben fitter, minder vaak ziek. vrouwen kijken me na als ik over het strand loop. de sorry van atta komt me ook bekend voor. door het sporten alcoholmisbruik zwaar hard verminderd.
      ben zo'n 25 kilo aangekomen.

Hoe ik dit bereikt heb is bodynet. Als ik hier niet zo intiegelijk vaak hulp had gehad of een schop onder me reet had ik dit nog niet bereikt. heb hier mijn kennis van voeding training ontwikkeld, verbreed en aangepast.

Vele mensen zien komen en gaan, gelukkig is er wel een groep overgebleven met kennis. en komen er ook mensen bij die hun kennis willen delen.

Mijn droom is altijd het onmogelijke. laatste tijd meer met het acceptatie van het heden bezig. om zo wat minder geobsedeerd te zijn wat in theorie minder stress zou geven en dus minder spierafbrekend zou zijn. desalniettemin, working on beachboyproof aesthetics, like usual

Iedereen maakt zijn eigen progressie. en wil bij deze ook iedereen bedanken die hier op het forum zijn kennis deelt en elkaar helpt met hun doel. Wij maken dit tot een leuk forum. wij zijn de leden van bodynet
      Last edited by Beachboy; 20-05-2012, 11:21.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        Skinny mofo unhappy met mezelf.

door sporten ben ik me lekkerder gaan voelen, ben fitter, minder vaak ziek. vrouwen kijken me na als ik over het strand loop. de sorry van atta komt me ook bekend voor. door het sporten alcoholmisbruik zwaar hard verminderd.
        ben zo'n 25 kilo aangekomen.

Hoe ik dit bereikt heb is bodynet. Als ik hier niet zo intiegelijk vaak hulp had gehad of een schop onder me reet had ik dit nog niet bereikt. heb hier mijn kennis van voeding training ontwikkeld, verbreed en aangepast.

Vele mensen zien komen en gaan, gelukkig is er wel een groep overgebleven met kennis. en komen er ook mensen bij die hun kennis willen delen.

Mijn droom is altijd het onmogelijke. laatste tijd meer met het acceptatie van het heden bezig. om zo wat minder geobsedeerd te zijn wat in theorie minder stress zou geven en dus minder spierafbrekend zou zijn. desalniettemin, working on beachboyproof aesthetics, like usual

Iedereen maakt zijn eigen progressie. en wil bij deze ook iedereen bedanken die hier op het forum zijn kennis deelt en elkaar helpt met hun doel. Wij maken dit tot een leuk forum. wij zijn de leden van bodynet
        Amen!

Als ik vergelijk met hoe ik vroeger ooit getraind heb, dan heeft het verschil vooral te maken met bodynet.

Vroeger: 2x per week, at niks extra's dus chronisch te weinig, trainde zonder schema en waar ik zin in had (geen benen, weinig rug).

Nu: nauwkeurig bijhouden van intake, strak schema geënt op wekelijkse progressie, train iedere spiergroep, train 4x per week, en belangrijkste: ik begin te begrijpen waar ik mee bezig ben en ik begin mijn lichaam te begrijpen.
        Train hard or go hormone

Comment

Ik ben een compleet noobie hier maar ook ik wilde graag reageren omdat ik het helemaal eens ben met 'de sterkste ophaler' - Kort maar krachtig en ik kan het niet beter zeggen dus dan maar herhalen - 'Ik ben me beter gaan voelen door te gaan trainen'.

Wat wil ik bereiken? Dat weet ik zelf nog niet zo goed. Ik ben niet meer zo'n jonkie (inmiddels al de 43 gepasseerd!) en het kweken van een superlichaam zit er niet zo in geloof ik - Ben al lang blij als ik er plezier in heb en me lekker voel. Dat gezegd ben ik altijd competief ingesteld. Ik heb mijn hele leven gevoetbald tot een jaar of 4 geleden. Ik heb toen een enkelblessure gehad en moest geopereerd worden aan de kraakbeen - is nooit meer goed gekomen en ik heb sindsdien niet meer kunnen voetballen en bijna dagelijks pijn in mijn enkel. Het leven is soms shit! Ik baal er nog steeds van.
          Sinds februari ben ik lid geworden van een fitness club om eens per week te gaan fitnessen samen met een buddy van me. Het duurde niet lang voor ik mezelf daar steeds verder in wilden pushen en uitdagen. Ik begon me weer lekker te voelen (na bijna 4 jaar niets doen is dat natuurlijk niet gek!).
          Nu 3 maanden later begin ik me hier steeds meer in te verdiepen en ben dus gretig passief lid hier op BN (dwz ik lees en lees en lees en hoewel ik het idee heb dat ik nog minder dan de helft begrijp blijf ik toch lezen!).
          Zal ik ooit zo fanatiek worden als een serieuze bodybuilder? Vast niet maar ik probeer een poging te wagen die bij mijn leven past - een rigoreuze dieet volgen en vaste trainingsdagen als je een gezin met 3 kinderen heb en alles wat erbij komt is 'moeilijk' Toch lukt het me vaak om 3 keer per week 1 tot 1,5 uur te gaan trainen. Met alle info die ik hier heb gelezen heb ik voor mezelf een 3 dagen trainings schema opgesteld waar ik nu het eea wil bijhouden.
          Ik hoop dat ik net zo veel plezier blijft houden in het trainen.

Ik wil alle vaste forum posters en sticky schrijven hartelijk bedanken voor hun tijd en moeite - het wordt zeer gewaardeerd!

Comment

Originally posted by Hutspot View Post
            Ik ben een compleet noobie hier maar ook ik wilde graag reageren omdat ik het helemaal eens ben met 'de sterkste ophaler' - Kort maar krachtig en ik kan het niet beter zeggen dus dan maar herhalen - 'Ik ben me beter gaan voelen door te gaan trainen'.

Wat wil ik bereiken? Dat weet ik zelf nog niet zo goed. Ik ben niet meer zo'n jonkie (inmiddels al de 43 gepasseerd!) en het kweken van een superlichaam zit er niet zo in geloof ik - Ben al lang blij als ik er plezier in heb en me lekker voel. Dat gezegd ben ik altijd competief ingesteld. Ik heb mijn hele leven gevoetbald tot een jaar of 4 geleden. Ik heb toen een enkelblessure gehad en moest geopereerd worden aan de kraakbeen - is nooit meer goed gekomen en ik heb sindsdien niet meer kunnen voetballen en bijna dagelijks pijn in mijn enkel. Het leven is soms shit! Ik baal er nog steeds van.
            Sinds februari ben ik lid geworden van een fitness club om eens per week te gaan fitnessen samen met een buddy van me. Het duurde niet lang voor ik mezelf daar steeds verder in wilden pushen en uitdagen. Ik begon me weer lekker te voelen (na bijna 4 jaar niets doen is dat natuurlijk niet gek!).
            Nu 3 maanden later begin ik me hier steeds meer in te verdiepen en ben dus gretig passief lid hier op BN (dwz ik lees en lees en lees en hoewel ik het idee heb dat ik nog minder dan de helft begrijp blijf ik toch lezen!).
            Zal ik ooit zo fanatiek worden als een serieuze bodybuilder? Vast niet maar ik probeer een poging te wagen die bij mijn leven past - een rigoreuze dieet volgen en vaste trainingsdagen als je een gezin met 3 kinderen heb en alles wat erbij komt is 'moeilijk' Toch lukt het me vaak om 3 keer per week 1 tot 1,5 uur te gaan trainen. Met alle info die ik hier heb gelezen heb ik voor mezelf een 3 dagen trainings schema opgesteld waar ik nu het eea wil bijhouden.
            Ik hoop dat ik net zo veel plezier blijft houden in het trainen.

Ik wil alle vaste forum posters en sticky schrijven hartelijk bedanken voor hun tijd en moeite - het wordt zeer gewaardeerd!
            Succes man! Ook jij kan je doelen behalen, want 43 is het nieuwe 25 toch? Post af en toe eens iets, is leuk
            Train hard or go hormone

Comment

Ik heb bereikt dat ik nu een redelijk gezond gewicht heb (lees -65 kilo) door veel cardio, de toekomst is dat ik meer spiermassa wil en minder bodyfat wil overhouden en wat strakker in mijn vel kom!

Vorig jaar een buikwandcorrectie gehad(nou ja gehad :-S zelf betaald) en nu lekker trainen en me goed voelen in mijn nieuwe velletje!!

Comment

Ik ben begonnen omdat ik te zwaar was, ik was 1,45 en woog 50 kg, nu ben ik 1,68 en weeg ik 57 kg.
                ben veel vet verloren en wat spiermassa aangekomen.
                mijn doel is een sixpack en 100 kg drukken, maar dat laatste zal nog wel even duren aangezien ik net 60 kg een aantal keer kan drukken.

Comment

- Wat heb je bereikt in je periode van trainen?
                  In 3 maanden van 52/53KG naar 61KG, dus in ieder geval al boven de 60 ;d

- Hoe heb je dit bereikt (geheime wapen)? Dit kan een motivatie van iets of iemand zijn, iets qua voeding of supplementen?
                  Ik denk dan wel motivatie, ik was altijd gebrand om te trainen, meteen vanaf het begin. Gebruik helaas nog steeds geen voedingschema..

- Wat zijn je doelen voor de toekomst?
                  Meer muscle natuurlijk, en boven de 70KG komen

Comment

bereikt: in de periode van een jaar (waarvan 3maand met schema's)
                    van 50 naar 58KG gegaan bij 6%BF

hoe?: ik denk dat de shakes mij toch zeker geholpen hebben, ik kan namenlijk niet veel eten op (kleine maag) en dus waren shakes goeie bronnen.

doel: massa blijven winnen en me goed voelen.

GreetzZ

Comment

Ik heb niks bereikt in positieve zin, ik train voor de lol en heb geen doel, toen niet en nu niet.
                      Ik ben wel in totaal 60 kilo aangekomen, maar dat was veel vet, dus zo goed is fitness eigenlijk niet.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Ik heb niks bereikt in positieve zin, ik train voor de lol en heb geen doel, toen niet en nu niet.
                        Ik ben wel in totaal 60 kilo aangekomen, maar dat was veel vet, dus zo goed is fitness eigenlijk niet.
                        Jij vond 11% vet al veel, dus wat was dat? Misschien wel 12% bij die 130kg?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          dat betekent dat jij zelf slecht bent?

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                            dat betekent dat jij zelf slecht bent?
                            Eerder iets met sarcasme

Comment

Ben altijd fanatiek sporter geweest in van alles dus niet alleen KT. Vind het leuk om me eigen grenzen te verleggen en het geeft een goed gevoel. Lichaamsgewicht jojo'd op en neer. ene jaar laag vet% andere keer zit ik weer hoog. Beiden hebben hun voordelen en voel me in beiden op me gemak. Al is het soms wel vermoeiend om te luisteren naar commentaar als: "wat ben je slank, al dat trainen en proteine is niet goed voor je" - "oh wat ben je dik. je bent vast lui, traag, zwak en dom etc etc" Terwijl ik in beide scenario's beter en gezonder ben dan de meesten.

Motivaties? Die veranderen. Ene keer is het om een sportief doel te bereiken, andere keer is het wat anders. Maar uiteindelijk blijf ik gemotiveerd als ik elke keer wat meer reps/sets/gewicht kan verplaatsen. Lichaamscompositie vind ik minder belangrijk zolang ik maar goed in me vel zit.

Trainingsschema? Heb er zoveel gebruikt in de loop der tijd... Heb nu een eigen schema ontworpen zo'n anderhalf jaar geleden en dat bevalt me nu nog steeds prima.

Wat ik bereikt had was in het begin van zo'n 120kg bij 28% vet naar 82kg bij 12% vet. Vond mezelf zwak en begon meer kracht gericht te trainen en heb respectabele prestaties voor mezelf neer gezet. Hoop gedurende de zomer maanden een 280kg sumo deadlift te kunnen doen en eind van het jaar die laatste 20kg op me squat te proppen voor die 300kg. Geen wrists, geen kneewraps, geen suits. Gewoon in me boxer met wat magnesium au de naturel
                              Last edited by Falstyr; 23-05-2012, 22:59.

Comment

Ben in 2 maanden van 75 naar 80.5kg gegaan Shirts zitten een stuk strakker nu, wordt door mensen die ik een tijdje niet gezien heb aangesproken hoe erg mijn fysiek is veranderd. Nu op naar de 85 kg. Voedingsschema volgen gaat goed en heb nog steeds erg veel plezier met bodybuilding. Door goede training/voeding/rust kom je er eigenlijk pas echt achter dat je lichaam een soort 'machine' is die je zelf bestuurt.
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X