Hallo BN-ers,
Ik doe nu al bijna een jaar krachttraining, en in het begin ging ik veel vooruit.
Nu zit ik al bijna 2/3 maanden op dezelfde benchpress, namelijk 57,5 kilo (nee, ik ben niet echt sterk, zeg het maar..)
In bijvoorbeeld schouders ga ik wel vooruit, net als de biceps en de rug, hoewel de rug ook niet zo hard meer gaat de laatste tijd.
Ik ben al op de helft van de 2/3 maanden geswitched van workout, maar dit heeft dus helaas geen effect gehad..
Meer details over mij:
+- 182cm, 67 kilo, minder dan 5,7%bf, apparaat meet niet minder. 17 jaar oud.
1 keer per week fitness, 2 keer per week judo, 2 keer per week hockey trainen en 1 keer wedstrijd, tussendoor in de vrije middagen kiten.
Ik heb geen voedingsschema, maar let wel op mijn voeding. Heb bijvoorbeeld mijn hagelslag op de boterham al vervangen voor kipfilet, neem na de training 500gr magere kwark etc.
Voorbeeld van mijn training (+- 1 uur en een kwartier):
warmingup 5 minuten roeien op lichte intensiteit.
Squat:
12*50 (warmup)
2*12*80
Bench:
12*20(warmup)
3*8 tot 12*57,5
Pullups:
4 tot 5 sets, maximale reps (ong. 12 de eerste set, daarna 8 etc.) bw
Dumbell Flys:
2*12*10
Rows:
2*12*50? (weet gewicht van de stang niet exact)
Dips:
2*fail bw
Good mornings:
2*12 tot 14*bw+10
Dumbell Shrugs:
2*12 tot 14*20
Seated Dumbell press:
2 tot 3*12*10
Dumbell Tricep extension:
2 tot 3*12*8
Concentration Curl:
2*12*15
1*fail*15
Dit is meer dan jullie doen heb ik in de gaten, en ik ben ook bang dat daar mijn fout zit. Het probleem is alleen dat ik niet meer tijd heb om een tweede of derde keer te gaan en een split schema te maken.
Alle hulp is welkom, thnx!
Ik doe nu al bijna een jaar krachttraining, en in het begin ging ik veel vooruit.
Nu zit ik al bijna 2/3 maanden op dezelfde benchpress, namelijk 57,5 kilo (nee, ik ben niet echt sterk, zeg het maar..)
In bijvoorbeeld schouders ga ik wel vooruit, net als de biceps en de rug, hoewel de rug ook niet zo hard meer gaat de laatste tijd.
Ik ben al op de helft van de 2/3 maanden geswitched van workout, maar dit heeft dus helaas geen effect gehad..
Meer details over mij:
+- 182cm, 67 kilo, minder dan 5,7%bf, apparaat meet niet minder. 17 jaar oud.
1 keer per week fitness, 2 keer per week judo, 2 keer per week hockey trainen en 1 keer wedstrijd, tussendoor in de vrije middagen kiten.
Ik heb geen voedingsschema, maar let wel op mijn voeding. Heb bijvoorbeeld mijn hagelslag op de boterham al vervangen voor kipfilet, neem na de training 500gr magere kwark etc.
Voorbeeld van mijn training (+- 1 uur en een kwartier):
warmingup 5 minuten roeien op lichte intensiteit.
Squat:
12*50 (warmup)
2*12*80
Bench:
12*20(warmup)
3*8 tot 12*57,5
Pullups:
4 tot 5 sets, maximale reps (ong. 12 de eerste set, daarna 8 etc.) bw
Dumbell Flys:
2*12*10
Rows:
2*12*50? (weet gewicht van de stang niet exact)
Dips:
2*fail bw
Good mornings:
2*12 tot 14*bw+10
Dumbell Shrugs:
2*12 tot 14*20
Seated Dumbell press:
2 tot 3*12*10
Dumbell Tricep extension:
2 tot 3*12*8
Concentration Curl:
2*12*15
1*fail*15
Dit is meer dan jullie doen heb ik in de gaten, en ik ben ook bang dat daar mijn fout zit. Het probleem is alleen dat ik niet meer tijd heb om een tweede of derde keer te gaan en een split schema te maken.
Alle hulp is welkom, thnx!
Comment