Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit onderscheid de jongens van de mannen zou ik zeggen. In ieder geval succes voor iedereen die mee gaat doen ! Ik zelf heb nog een lange weg te gaan om dit te bereiken.
Okidoki bencht 160 maar die was een beetje ziekjes, en dat is op zon niveau ook nog een lange tijd te gaan. Die 110 wedstrijd is wel binnen 2 maanden afgelopen denk ik.
als ik datzelfde techniek gebruik zou ik ook wel zo kunnen benchen no offence
dat dacht ik ook...waarom doe jij niet eens mee met bankdruk wedstrijden ofzo? Ze zullen vast denken...ooh een bodybuilder maar jij hebt serieuze kracht pik
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
als ik datzelfde techniek gebruik zou ik ook wel zo kunnen benchen no offence
Er is nog een verschil: hij lift voor de NPB en wordt dus regelmatig getest op van alles, jij drukt zoveel midden in je kuur. Niet echt eerlijk dan, he.
dat dacht ik ook...waarom doe jij niet eens mee met bankdruk wedstrijden ofzo? Ze zullen vast denken...ooh een bodybuilder maar jij hebt serieuze kracht pik
ik had vorig jaar voor de fun mee gedaan, werd ik 3e omdat ik het zwaarst was, toen drukte ik 170
dit jaar heb ik reps gedraaid op 170
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Er is nog een verschil: hij lift voor de NPB en wordt dus regelmatig getest op van alles, jij drukt zoveel midden in je kuur. Niet echt eerlijk dan, he.
Haha komop man, geloof je nou dat die powerlifters clean zijn?
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment