Onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderhoud

Mensen, ben al weer een aardig tijdje aan het trainen. En moet zeggen het gaat erg goed! Maar nu het volgende, ik blijf al een tijdje rond het hetzelfde gewicht hangen. Wil dit zeggen dat ik op onderhoud eet of kan ik nog steeds te weinig eten. De spiegel verandert ook, niet dikker of dunner wel gespierder (al zeg ik het zelf haha) Nu gaan jullie zeggen voedingsschema maken! Klopt helemaal.........maar ik hoop eigenlijk op een ander antwoord....
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Originally posted by Seals View Post
    Mensen, ben al weer een aardig tijdje aan het trainen. En moet zeggen het gaat erg goed! Maar nu het volgende, ik blijf al een tijdje rond het hetzelfde gewicht hangen. Wil dit zeggen dat ik op onderhoud eet of kan ik nog steeds te weinig eten. De spiegel verandert ook, niet dikker of dunner wel gespierder (al zeg ik het zelf haha) Nu gaan jullie zeggen voedingsschema maken! Klopt helemaal.........maar ik hoop eigenlijk op een ander antwoord....
    rond hetzelfde gewicht blijven = onderhoud. wat je nu dus eet is qua kcal ongeveer je huidige onderhoud.

als je nu je gewicht gelijk houd, maar je wordt wel zichtbaar gespierder (dus je verliest vet en wint spiermassa). dan zou ik NIETS veranderen. Blijven doen zolang het werkt.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oké dynobet duidelijk verhaal. Maar stel je voor ik heb een paar dagen dat ik meer eet als onderhoud bevordert zoiets dan een betere stofwisseling.
      Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X