Stompe/uitgerekte/platte biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stompe/uitgerekte/platte biceps

Hallo,

ik had een vraagje, mijn biceps hebben niet echt een duidelijke punt/top zoals bij sommigen. Ligt dit aan de oefeningen die ik doe of zijn dit genen?

Ik maak me er verders niet druk om maar als ik het kan veranderen, why not

Ben trouwens 15, 1.80 ong en 62KG ongeveer.

Sorry voor de crappy cam kwaliteit, kon niet anders. Moet wel zeggen dat ze op de cam platter lijken als het ware.

Groetjes =D

Waarschijnlijk omdat je nog relatief weinig spiermassa hebt, als je groter en zwaarder wordt worden ze vanzelf dikker en bolvormiger. Gewoon blijven trainen en eten dan komt het vanzelf goed .

Succes.
    "Straight outta gym"

Comment

hallo,
      als je hoge, biceps wilt hebben moet je ze voornamelijk kort trainen, dus bijv. geen preacher curls maar concentration curls en 'gewone' curls, waar je je biceps dus korter traint. persoonlijk zou ik gaan voor 'lang'trainen , want dan lijken je biceps vooral groter als je je armen wat meer gestrekt houdt
      succes verder!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Hallo,

ik had een vraagje, mijn biceps hebben niet echt een duidelijke punt/top zoals bij sommigen. Ligt dit aan de oefeningen die ik doe of zijn dit genen?

Ik maak me er verders niet druk om maar als ik het kan veranderen, why not

Ben trouwens 15, 1.80 ong en 62KG ongeveer.

Sorry voor de crappy cam kwaliteit, kon niet anders. Moet wel zeggen dat ze op de cam platter lijken als het ware.

Groetjes =D
        Van wat ik kan zien: je buigt je arm niet helemaal naar binnen dus je biceps is niet volledig opgespannen dus kan ook bijna geen bol vormen omdat je weinig massa hebt.

Ten tweede lijkt het dat je redelijk lange armen hebt dus het gaat wat langer duren voor je echte "pieken" krijgt. Heb zelf ook lange armen, komt in orde.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Je armen zijn gewoon klein, komt vanzelf.
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

weet niet waarom maar dacht gelijk aan dit topic
            http://forum.bodynet.nl/oefeningen/3...t-groeien.html

OT. gewoon door blijven trainen komt vanzelf wel goed allemaal.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Aha oke, want ik deed enkel Hammer curls en preachers. En daarbij train je ze dus beiden lang? Ik dacht bij preacher kort. Naja ty.

En ja klopt m`n armen zijn nog niet echt groot inderdaad, alhoewel ik moet zeggen dat (serieus) in de cam ze nog ieler lijken. Maarja m`n armen zijn ook niet hoofdzaak #1 alles moet gewoon goed meegaan.

In iedergeval bedankt

Comment

Originally posted by soep View Post
                hallo,
                als je hoge, biceps wilt hebben moet je ze voornamelijk kort trainen, dus bijv. geen preacher curls maar concentration curls en 'gewone' curls, waar je je biceps dus korter traint. persoonlijk zou ik gaan voor 'lang'trainen , want dan lijken je biceps vooral groter als je je armen wat meer gestrekt houdt
                succes verder!
                Waar heb je die bullshit vandaan?
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

wat zou er niet kloppen dan?

Comment

Alles. Je hebt een piek of je hebt het niet, kort gezegd. Ligt aan de lengte van de pees.

OT:
                    trainen en vreten, dan komen die armen wel.
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                      Alles. Je hebt een piek of je hebt het niet, kort gezegd. Ligt aan de lengte van de pees.

OT:
                      trainen en vreten, dan komen die armen wel.
                      Dus toch wel redelijk aan je genen? Lol 2 verhalen maarja dat had ik al eens gehoord dus ga er maar van uit.

En ja weet ik haha :P De grootte maakt me ook niet zoveel uit, dat komt allemaal wel maar meer de vorm, daar ging het om :P

Comment

je kunt je piek groter maken in verhouding tot je totale grootte als je korter traint. natuuurlijk, heel je lichaamsbouw berust op genetische informatie, maar door te trainen verander je het. toch?

Comment

Nee, je DNA blijft hetzelfde soep

Dus TS, hoge pieken kun je vergeten,maar grote armen kun je voor trainen
                          Laissez Faire

Comment

De vorm van de biceps hangt af van de posities van de inserties en de origo`s van de biceps. Dat is niet iets wat je kunt beïnvloeden dmv training.

@ TS, je mist massa. Goed eten en goed trainen en je zult zien dat de biceps meer vorm gaan krijgen.

Comment

DNA verander je idd niet. maar mijn dna zegt ook niet dat ik 80 kg moet wegen met 10 vp. tog doe ik dat over 2 jaar(hoop), en waaarom heeft de gemiddelde BB veel hogere piek dan een gewichtheffer, ook in verhouding tot kracht en totaal formaat? past zijn training erop aan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X