Hallo,
Hier had ik het pas over met wat mensen, en iedereen zei toch wat verschillends.
Wat vinden jullie en hoe denken jullie erover.
Stel je bent een jongen/man van 1,70/1,75 wat dus niet groot is, en je wilt gaan trainen. Heeft dat echt veel zin qua uiterlijk?
Wordt je dan echt goed gespierd en breed, en ziet er er dan nog wel goed uit.
Bij lange mensen zie je echt dat het beesten worden, maar bij kleine mensen zie je dat het toch meer een blokje wordt.
En nu meer voor de dames.
Vinden jullie een jongen/man aantrekkelijker worden als die traint, maar niet echt knap van zichzelf is. Of zie je diegene dan nog steeds niet staan, ongeacht zijn ''lekkere lichaam''
Kan iemand knapper of beter eruit zien met behulp van trainen?
Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
Hier had ik het pas over met wat mensen, en iedereen zei toch wat verschillends.
Wat vinden jullie en hoe denken jullie erover.
Stel je bent een jongen/man van 1,70/1,75 wat dus niet groot is, en je wilt gaan trainen. Heeft dat echt veel zin qua uiterlijk?
Wordt je dan echt goed gespierd en breed, en ziet er er dan nog wel goed uit.
Bij lange mensen zie je echt dat het beesten worden, maar bij kleine mensen zie je dat het toch meer een blokje wordt.
En nu meer voor de dames.
Vinden jullie een jongen/man aantrekkelijker worden als die traint, maar niet echt knap van zichzelf is. Of zie je diegene dan nog steeds niet staan, ongeacht zijn ''lekkere lichaam''
Kan iemand knapper of beter eruit zien met behulp van trainen?
Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
Comment