Kleine mannen die gespierder willen worden, of hun uiterlijk al niet mee hebben.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rhodina View Post
    Haha dat is nog een handige manier om bij te verdienen nooit aan gedacht haha
    Mijn maceroni-tonijn recept staat hier wel online heb ik geleerd van vriend van me beetje aangepast alleen super lekker

Whahah nou zeg maar wat het kost dan :P

Kan zelf niet koken ( lees : geen zin aan )

Comment

Koken is leukste wat er is! ;p en goede vraag geen idee ;p ik maak vanavond weer zelf nasi gorang of hoe je het schrijft ;p haha maar voor ik in te huren ben. Moet ik eerst mijn tentamens overleven.. Mijn gewone werk belt ook al om de dag of ik echt niet kan werken xD zou wel willen is namelijk op defqon
      Ik ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken

Comment

Originally posted by Rhodina View Post
        Koken is leukste wat er is! ;p en goede vraag geen idee ;p ik maak vanavond weer zelf nasi gorang of hoe je het schrijft ;p haha maar voor ik in te huren ben. Moet ik eerst mijn tentamens overleven.. Mijn gewone werk belt ook al om de dag of ik echt niet kan werken xD zou wel willen is namelijk op defqon

Ohw you lucky !

Ga maar werken op defqon ! zie ik je daar en kun je meteen mij van de nodige voeding voorzien :P

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
          Ohw you lucky !

Ga maar werken op defqon ! zie ik je daar en kun je meteen mij van de nodige voeding voorzien :P

Haha normaal zou ik het meteen doen, maar heb die maandag er na een tentamen die 12 studiepunten waard is, en wil graag mijn punten wel halen! School is al duur genoeg Al hoor ik het makkelijk terug te verdienen als ik klaar ben
          Ik ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken

Comment

blablablabla, conclusie?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik hoor veel vrouwen die stevig zijn zeggen, Dat het gaat om het innerlijke en om het karakter.
              Tja daar heb ik verdeelde ideeen over.

Als ik de vierkante dames in een legging met een Dirkjan spijkerrokje en Birkenstoks zie lopen met een vierkante bril en vierkant haar, dan kun je tegen mij zeggen, dat het om karakter gaat, maar daar geloof ik niet in.
              Iedereen moet doen waar hij zin in heeft en is zoals hij is.(zo ook mijn mening)

Iemand die een beetje zijn best doet om er verzorgd uit te zien heeft al veel gewonnen.
              Iemand die een beetje sport, daar zie je al resultaat.
              Van sporten wordt je trotser op jezelf.
              Gewoon omdat je er wat karakter voor moet tonen.
              Je valt af of je krijgt meer spiermassa.
              Je gaat hoe dan ook beter in je vel zitten, omdat je lijf beter aan voelt, gaat het spreekwoord "pluk de dag" ook beter op.(dan hoeft strand niet gelijk je voorkeur te hebben)
              Je voelt je veel gezonder en je gaat op je eten letten, wat je realiseerd je, wat je allemaal moet doen om je lijf in shape te houden.
              Bla die bla.

Uiteindelijk staan die kleren je stukke beter en vierkante broeken, rokken en tenten kun je achter wegen laten.

Kortom je wordt er een stuk mooie.
              Door trainen veranderd je houding.
              (onbewust reageren anderen op je houding)
              Wat uiteindelijk dat leuke karakter dat je blijkt te hebben ook meer naar buiten komt.
              Je hoeft niet meer zo in te zitten over die vetrol of die wat te dunne benen of wat anderen denken.

Wat betreft hoe ik naar een kerel kijk.
              Ik ben zelf vrij lang, dus ik val op een lange man.
              Maar lang of kort,
              Ik vind het wel mooi als een man een beetje werk van zijn lijf maakt.
              Het is niet zo dat alleen massa of een sixpack mooi is.
              Ik heb ook erg respect voor een marathonloper al hoewel ik een duurloop- lijf minder mooi vind.
              Het respect is en heel belangrijk onderdeel die ik graag wil hebben voor een mens en wat ik mooi vind om terug te zien in een mens, die van zijn eigen lijf en leven houd.
              Discipline is nl iets wat in je karakter zit en wat je hebt en jezelf kunt aanleren.
              Ik vind het een hele belangrijke eigenschap bij een man.
              Ik vind een mooie slanke man (man zonder pens)met mooie spieren erg leuk en belangrijk vind ik als hij vrolijk is en een beetje kan lachen.
              Sociaal zijn is een leuke eigenschap en interresses hebben.
              Ik zeg altijd wat je eet is wat je bent.
              Dus ik vind het belangrijk dat een man geen lijf als vuilnisvat heeft.
              Het lijkt me vies om met een man samen te leven die veel mayo's en spekfakkels naar binnenwerkt.

Kortom belangrijk lijkt mij iemand die trots is op zichzelf en op zijn lijf.
              Dan kun je jezelf afvragen wat is knap?
              Wederzijds.

Doe je ding en zorg dat jij iets hebt om trots op te zijn.

Comment

Wat lekker is bij mannen?
                Een kop met karakter (geen jongentje maar een vent), brede armen en een lekker spekbuikje waar ik mijn nagels in kan zetten tijdens.... najaa gewoon een lekker spekbuikje dus haha. Bij voorkeur nog wat karakter en een doses inteligentie er in en dan ben je al een heel eind!

Maar dat is mijn mening... aangezien iedereen ergens anders op valt is het moeilijk om je mooi te maken voor iedereen

Comment

Originally posted by kline View Post
                  Wat lekker is bij mannen?
                  Een kop met karakter (geen jongentje maar een vent), brede armen en een lekker spekbuikje waar ik mijn nagels in kan zetten tijdens.... najaa gewoon een lekker spekbuikje dus haha.
                  Zoiets dus:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Zoiets dus:

Comment

Die is bijna uitgeteld!
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

eeuhm... sow... hoeveel dagen moet die nog tot de bevalling?
                        en, buikJE he!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X