Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
niet eens zo over nagedacht lichamelijke klachten later het is niet te voorkomen denkik
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Heb wel al een tijdje last van mijn duimen en handpalm...komt waarschijnlijk van die gewichten die je telkens vasthoudt en er toch een redelijke druk op komt.
Citaat[/b] (Jaap @ Mrt. 30 2005,08:46)]Heb wel al een tijdje last van mijn duimen en handpalm...komt waarschijnlijk van die gewichten die je telkens vasthoudt en er toch een redelijke druk op komt.
had ik ook maar omdat ik vanwege mijn rug niet kan trainen (al twee weken) is het nu over.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Natuurlijk krijgen BB-er klachten op latere leeftijd. Want je bent jaren lang je lichaam aan het slopen met trainen er treed slijtage op en als ja ook as gebruikt heeft dit ook grote invloed op het lichaam en dus ook op latere leeftijd. MAAR het is wel persoons gebonden de mensen die weten waar ze mee bezig zijn de gene die zich GOED laten informeren en zelf kennis opbouwen zullen er beter mee om gaan en dus ook minder klachten krijgen. En omdat je traind is er altijd een risico op blessures en niet te weten in wat voor ernst dit zal zijn, zodat je op latere leeftijd ook klachten van de blessures kan overhouden. En in sommige gevallen zijn er geen klachten. Natuurlijk is dit bij veel sporten zo maar zonder die harde training krijg ook niet het gewenste resultaat dus ja je moet er wat voor over hebben.
f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment