Hebben bb'ers later meer lichamelijke klachten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

niet eens zo over nagedacht lichamelijke klachten later het is niet te voorkomen denkik
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

jep eerst voorstellen

chocoladepasta, goei spul
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

kan me nu ff weinig schelen denk dat het wel zal mee vallen licht er aan wat en hoeveel je gebruikt hebt denk ik
        Who's the Chef

Comment

Heb wel al een tijdje last van mijn duimen en handpalm...komt waarschijnlijk van die gewichten die je telkens vasthoudt en er toch een redelijke druk op komt.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Jaap @ Mrt. 30 2005,08:46)]Heb wel al een tijdje last van mijn duimen en handpalm...komt waarschijnlijk van die gewichten die je telkens vasthoudt en er toch een redelijke druk op komt.

had ik ook maar omdat ik vanwege mijn rug niet kan trainen (al twee weken) is het nu over.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

misschien stukken schuin gebruiken om de handvaten heen
              Who's the Chef

Comment

Natuurlijk krijgen BB-er klachten op latere leeftijd. Want je bent jaren lang je lichaam aan het slopen met trainen er treed slijtage op en als ja ook as gebruikt heeft dit ook grote invloed op het lichaam en dus ook op latere leeftijd. MAAR het is wel persoons gebonden de mensen die weten waar ze mee bezig zijn de gene die zich GOED laten informeren en zelf kennis opbouwen zullen er beter mee om gaan en dus ook minder klachten krijgen. En omdat je traind is er altijd een risico op blessures en niet te weten in wat voor ernst dit zal zijn, zodat je op latere leeftijd ook klachten van de blessures kan overhouden. En in sommige gevallen zijn er geen klachten. Natuurlijk is dit bij veel sporten zo maar zonder die harde training krijg ook niet het gewenste resultaat dus ja je moet er wat voor over hebben.

f
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X