Hercules

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sinds dat zijn vader vastzit is dat ventje weer veranderd in een gewoon jongetje... ik hoop dat zijn vader flink word genomen door 1 of andere bubba daar in de gevangenis
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

omg wat is dat lelijk zeg .. zoiets doe je toch niet je kind aan zijn vader zal wel niet helemaal in orde zijn.

Comment

1 woord

zielig
        Who's the Chef

Comment

Kleine freak....

Comment

als ik ooit een zoontje krijg... dan duwt ie 140 op z'n twaalfde met sth in zijn f l i kk e r en ee emmer testo en als ie 13 is, dan begraven we em.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

stats :
              - 17 jr
              - 86 kg
              - 1,88 m
              - 8-10% bf

Comment

Raar allemaal,

Ik had overlaatst in zo'n muscle-boekske nog iets gelezen van jonge krachtpatsers.

Dees artikel ging wel over een soort 'afwijking' .
                dat jongetje miste een soort gen, waardoor zijn spieren sterker waren, hij kon tiental minuten met twee dumbells (van 8kg dacht ik) en gestrekte armen blijven staan.

Natuurlijk zijn de wetenschappers nu bezig om te achterhalen wat de oorzaak is waarom dat gen niet werkt, en natuurlijk zullen ze het proberen na te bootsen zodat ze producten voor gewone BBers kunnen maken met hetzelfde effect

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (JTB @ Dec. 27 2004,09:00)]als ik ooit een zoontje krijg... dan duwt ie 140 op z'n twaalfde met sth in zijn f l i kk e r en ee emmer testo en als ie 13 is, dan begraven we em.

Hahahaha karma voor JTB.
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

@ Weazelke
                    Ja zoiets had ik ook gelezen, heel lang terug. Het klopt dat zijn spieren sterker waren. Althans dat zeiden ze maar heb het nooit bewezen gezien. Weet je hoe dat gaat voor het aangroeien van extra spieren op zo'n leeftijd?

Comment

jullie hebben het over het myostatine gen, dit is wel dat kereltje niet want die zou nu nog maar een jaar of vijf zijn

Grtz
                      stil growing

Comment

Ik vind het niet normaal een ventje van 12 die meer drukt dan

GRtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

oke we zijn allemaal eens met elkaar dat dit niet kan!
                          Maar nu even iets dat daar in de buurt van kan komen.
                          De fanatieke sporters die goed over hun voeding weten kunnen ervoor kiezen om hun kind op te voeding ala BB voedingsstijl. ( ik heb het dan alleen over de mensen die ECHT over voeding weten en niet de mensen die het denken te weten, ook al zijn er zoveel die het denken te weten )

Is dit dan wel verantwoordelijk?

Comment

mjah,

ik ben dan ni echt ne voedingexpert... maar er is een regel die overal goed is:

'te' is nooit goed

kben van mening dat een gezonde levenswijze, onderandere voeding wel goed is... maar ik ga daarin zelf ook niet tot in het extreem, niet vergeten te 'leven' he het moet leuk blijven.

... regards, en slaapgoe

(PS: voldoende slaaprust is ook nodig)

Comment

@achilles ik zie daar geen probleem in, een bb eet een goed uitgebalanceerd dieet.
                              Waar rekening wordt gehouden met alles zoals vitamnines mineralen vetten. Niet teveel suiker en vet zoals chips.

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

valt te zien over welke leeftijd het gaat, voor de adolescentie zou ik mijn kind toch niet laten eten wat ik allemaal eet. Een kind dat nog in zijn groeifase zit moet alles eten en niet alleen kip en rijst, pasta , vis, kinderen hebben meestal een hoog metabolisme van hun eigen en verbranden toch naar verloop van tijd alles. Je kan kinderen hebben die voor de adolescentie mollig zijn maar eens ze hun groeischeut krijgen zijn ze niet meer mollig omdat ze zoveel gegroeid zijn.

Als je met uw kind van plan bent om aan topsport te doen kan je hen een speciaal dieet laten volgen, maar anders zou ik het niet aanraden

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X