Zal ik doet bro. Vandaag naar de pijnpoli geweest. 9 novemer krijg ik een prik in mijn voet, was zo afwezig tijdens het gesprek dat ik geen vragen stelde toen hij met een voorstel kwam. Wel een hele aardige dokter die erg goed naar je luistert. Hij zij wel dat hij niet goed wist wat die ermee moest aangezien hij nog geen flauw idee heeft wat het is. Maar ik krijg dus een prik en als deze mijn pijn voor 10 uur lang ofzo ?? blokkeert of juist niet dan weet hij meer?? Ik kan even niet meer op de naam komen maar het is geen behandeling voor de pijn het is een behandeling voor een diagnose. Iemand die kan raden wat het is? Ongelofelijk, idioot dat ik ben.
Ik vertelde hem over de hoeveelheid pijnstillers die ik neem met name ibuprofen en daar schrok hij best van. Hij heeft mij arcoxia voorgeschreven om te kijken wat dat doet! 1 pil per dag zou genoeg moeten zijn. Ik heb de 90mg versie.
Ik vertelde hem over de hoeveelheid pijnstillers die ik neem met name ibuprofen en daar schrok hij best van. Hij heeft mij arcoxia voorgeschreven om te kijken wat dat doet! 1 pil per dag zou genoeg moeten zijn. Ik heb de 90mg versie.
Comment