pijn!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zal ik doet bro. Vandaag naar de pijnpoli geweest. 9 novemer krijg ik een prik in mijn voet, was zo afwezig tijdens het gesprek dat ik geen vragen stelde toen hij met een voorstel kwam. Wel een hele aardige dokter die erg goed naar je luistert. Hij zij wel dat hij niet goed wist wat die ermee moest aangezien hij nog geen flauw idee heeft wat het is. Maar ik krijg dus een prik en als deze mijn pijn voor 10 uur lang ofzo ?? blokkeert of juist niet dan weet hij meer?? Ik kan even niet meer op de naam komen maar het is geen behandeling voor de pijn het is een behandeling voor een diagnose. Iemand die kan raden wat het is? Ongelofelijk, idioot dat ik ben.

Ik vertelde hem over de hoeveelheid pijnstillers die ik neem met name ibuprofen en daar schrok hij best van. Hij heeft mij arcoxia voorgeschreven om te kijken wat dat doet! 1 pil per dag zou genoeg moeten zijn. Ik heb de 90mg versie.

Comment

• Eerlijke arts altijd goed. Gok dat hij zoekt naar zenuwschade, maar hoe dat klinisch in elkaar steekt zou ik niet weten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Naar UMC in Utrecht geweest, super artsen. Ik krijg 1 december een volledige MRI scan van de spieren, 11 december krijg ik telefonisch de uitslag en daarna gaan we een afspraak maken voor een spier biopsie. Weer bloed geprikt, voor de zoveelste x. Het is nu maar afwachten.

Behandeling bij de pijnbestrijding in Sint Jansdal ging erg slecht. Ik zat na de behandeling ontzettend lang te hyperventileren en moest dan ook adem halen in een plastic zak. De naald zat al een tijdje in mijn voet tot hij uiteindelijk de goede plek te pakken had voor misschien 2 sec aangezien ze mij met z'n allen moesten vasthouden aan het bed. Heb daarna nog zo'n anderhalf uur lang op bed gelegen omdat ik heel erg weinig kon doen (voelde net alsof ik een overdosis aan medicatie/drugs had genomen) ongelofelijk heerlijk gevoel. Alleen in het begin was het natuurlijk keihard janken.

Comment

• Goed dat je nu bij een umc zit chef. Hoop dat die wel wat voor je kunnen betekenen, sowieso goed te horen dat je artsen je serieus nemen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• beter in utrecht nex,
            jammerdal is kut kan ik uit ervaring zeggen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X