Ik wil toch eens even checken hoe jullie hier tegenaan kijken. Ik ben zeker nog geen enorme kenner, maar heb door hier veel te lezen wel het gevoel dat ik goed eet en goed train. Deze ochtend weer een gast in de sportschool die als een idioot met gewichten van 25 kg in de weer ging: duwen trekken een paar keer en dan semi-cool een rondje lopen. Ik zei tegen hem dat ik het idee had dat het niet helemaal goed ging oa. verkeerde houding en veel te zwaar... werd niet gewaardeerd. Had ik beter niks kunnen zeggen en laten jullie ook mensen doorgaan als je echt ziet dat het niet goed gaat?
Gaat overigens lekker en merk dat ik centimeters begin te verliezen en sterker wordt, maar val niet af. Precies hoe ik het hebben wil voorlopig.
(en ik weet niet van wie dat pannenkoekjes recept was, maar dat is echt goud en met van alles te combineren!)
Gaat overigens lekker en merk dat ik centimeters begin te verliezen en sterker wordt, maar val niet af. Precies hoe ik het hebben wil voorlopig.
(en ik weet niet van wie dat pannenkoekjes recept was, maar dat is echt goud en met van alles te combineren!)
Comment