epic pics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mind is everything.

Comment

Hoezo Mr. droogheid, sickkk
      "Straight outta gym"

Comment

Persoonlijk vind ik het knao dat hij het kan, maar ik vind het bar lelijk

Comment

^^ mee eens..

Comment

Verschrikkelijk om er zo uit te zien vind ik persoonlijk, doe maar een vp of 5 om hoog dan
            Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Echt gruwelijk lelijk
              Train hard or go hormone

Comment

Ieuw. Misstaat niet op de tentoonstelling 'bodies'.

Comment

bah, lelijk al die aders precies rimpels.
                  Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Zouden ze zelf weten dat 99% van de bevolking ze uitlacht

Liever 50kg ecto als zn freak

Comment

Nou is het wel zo dat hun geen ene zak geven om wat 99% van de bevolking ervan vind.
                      Het is de conditie die wedstrijden wint, die atleet staat offseason er anders bij.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Nou is het wel zo dat hun geen ene zak geven om wat 99% van de bevolking ervan vind.
                        Het is de conditie die wedstrijden wint, die atleet staat offseason er anders bij.
                        Ben ik het mee eens, binnen een mum van tijd is het vet weer wat hoger. Dus om even zo droog te staan voor een wedstrijd lijkt me niet zo'n probleem.
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Maar moet je er zo droog bijstaan dat het gewoon ranzig wordt om naar te kijken? Want volgens mij staan er weinig zo droog voor een wedstrijd.
                          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Maar moet je er zo droog bijstaan dat het gewoon ranzig wordt om naar te kijken? Want volgens mij staan er weinig zo droog voor een wedstrijd.
                            En dat is verdomd jammer!!!

Voor de rest maak ik er uit op dat de meeste nog nooit of bijna niet bij wedstrijden aanwezig zijn geweest.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

ik nog nooit, ook geen behoefte aan, ik vind het zeker knap maar die laatste gast ziet eruit alsof hij al 6 weken niet heeft gedronken.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                                En dat is verdomd jammer!!!

Voor de rest maak ik er uit op dat de meeste nog nooit of bijna niet bij wedstrijden aanwezig zijn geweest.
                                Nog nooit bij een wedstrijd geweest inderdaad. Voor ik begon met krachttraining had ik er helemaal niets mee en nu vind ik het vooral knap wat ze bereikt hebben. Ook fascinerend om de anatomie zo door de huid heen te zien. Echter, ik vind het ergens al een freak-show, maar als je dit soort vascularisatie ziet wordt het wel heel erg onprettig om naar te kijken. Ik zag op de foto's van die Tampa wedstrijden bijvoorbeeld ook geen gasten die zo veel venen zichtbaar hadden.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X