Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou is het wel zo dat hun geen ene zak geven om wat 99% van de bevolking ervan vind.
Het is de conditie die wedstrijden wint, die atleet staat offseason er anders bij.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Nou is het wel zo dat hun geen ene zak geven om wat 99% van de bevolking ervan vind.
Het is de conditie die wedstrijden wint, die atleet staat offseason er anders bij.
Ben ik het mee eens, binnen een mum van tijd is het vet weer wat hoger. Dus om even zo droog te staan voor een wedstrijd lijkt me niet zo'n probleem.
Maar moet je er zo droog bijstaan dat het gewoon ranzig wordt om naar te kijken? Want volgens mij staan er weinig zo droog voor een wedstrijd.
Voor de rest maak ik er uit op dat de meeste nog nooit of bijna niet bij wedstrijden aanwezig zijn geweest.
Nog nooit bij een wedstrijd geweest inderdaad. Voor ik begon met krachttraining had ik er helemaal niets mee en nu vind ik het vooral knap wat ze bereikt hebben. Ook fascinerend om de anatomie zo door de huid heen te zien. Echter, ik vind het ergens al een freak-show, maar als je dit soort vascularisatie ziet wordt het wel heel erg onprettig om naar te kijken. Ik zag op de foto's van die Tampa wedstrijden bijvoorbeeld ook geen gasten die zo veel venen zichtbaar hadden.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment