epic pics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuild forum, lol , sinds wanneer de enige indrukwekkende mensen hier zijn powerlifters en een paar gasten ala knulletje.
    Ik vind het gewoon niet mmoi, vind het zeker knap en heb er respect voor, maar vind het qua uiterlijk geen porum.

iguana je bent een toffe gast, maar als je zo wil hameren op een BB forum trap dan eerst eens de helft van alle trollen en andere onzinnige posters hier weg.
    Paar jaar geleden was het hier altijd bloedserieus met been, curiosa, snipke etc. nu zou ik me er niet meer druk om kunnen/willen maken.
    Dit is een fitnessforum.

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
      Eigenlijk wordt dit forum meer en meer een soort veredeld bodypump forum, als men foto's van ripped bodybuilders al belachelijk gaat maken waar zijn we dan nog mee bezig..
      Ja, dat dus.

Als leden op een bb forum een fysiek al niet meer kunnen bekijken vanuit een perspectief wat bij de sport past, dan is het niveau echt om te huilen. En als dat dan ook nog gezegd wordt door mensen met het fysiek van een 10 jarig jochie, of als een gemiddelde vetklep, dan is het helemaal triest.

Originally posted by Mvos View Post
      En dat is verdomd jammer!!!

Voor de rest maak ik er uit op dat de meeste nog nooit of bijna niet bij wedstrijden aanwezig zijn geweest.
      Een plaatje vertalen naar de realiteit is ook moeilijk, zeker als iemand dergelijke fysieken nooit in het echt gezien heeft...
      Wanneer je dan een modderfiguur hebt, en jezelf continu bombardeert tot superbody, verdien je nog meer respect

Originally posted by Rickbeen View Post
      Inderdaad, we zitten op een fucking bodybuilding forum, niet op een beachboyforum. En als je het niet mooi vind hou dan gewoon je bek dicht, THIS IS BODYBUILDING!
      Dat dus.
      Als je bij het dames volleybal team zegt dat je het mooier vind dat ze op hakken spelen, dan heeft dat ook niets temaken met de sport. Ik zou niet weten waarom dit anders zou zijn.

Er is niets mis met persoonlijke voorkeur, totaal niet. Maar er zit een enorm verschil tussen iets afschilderen als walgelijk omdat het er uitgedroogd uitziet.... en zeggen dat je een ander fysiek mooier vind door de hardheid, symmetrie of weet ik veel wat.

Originally posted by quibus View Post
      Bodybuild forum, lol , sinds wanneer de enige indrukwekkende mensen hier zijn powerlifters en een paar gasten ala knulletje.
      Huh, Knulletje indrukwekkend? Dan denk ik toch eerder aan iemand zoals die Punani
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Bodybuild forum, lol , sinds wanneer de enige indrukwekkende mensen hier zijn powerlifters en een paar gasten ala knulletje.
        Ik vind het gewoon niet mmoi, vind het zeker knap en heb er respect voor, maar vind het qua uiterlijk geen porum.

iguana je bent een toffe gast, maar als je zo wil hameren op een BB forum trap dan eerst eens de helft van alle trollen en andere onzinnige posters hier weg.
        Paar jaar geleden was het hier altijd bloedserieus met been, curiosa, snipke etc. nu zou ik me er niet meer druk om kunnen/willen maken.
        Dit is een fitnessforum.
        Ben het met je eens, dit komt omdat de jongens met kennis weg gegaan zijn en een berg jongeren bij gekomen die weinig verstand van zaken hebben.
        een normale discussie kan je niet echt meer voeren aangezien het troll gehalte nogal hoog is.
        Het staat nog net boven DBB maar niet veel meer.
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by quibus View Post

Dit is een fitnessforum.
          Misschien heb je wel gelijk.
          Ik kom hier nu meer als 9 jaar, en heb alle periodes meegemaakt en kom er laatste tijd meer en meer achter dat het allang niet meer zo is als het was.

Kuurlogjes zie je niet meer, en alle serieuze BB atleten verdwijnen hier weer.
          Ook logisch btw, als je dit topic alleen al leest als wedstrijd bb zijnde, wat moet je hier dan nog?
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
            Ja, dat dus.

Als leden op een bb forum een fysiek al niet meer kunnen bekijken vanuit een perspectief wat bij de sport past, dan is het niveau echt om te huilen. En als dat dan ook nog gezegd wordt door mensen met het fysiek van een 10 jarig jochie, of als een gemiddelde vetklep, dan is het helemaal triest.

Een plaatje vertalen naar de realiteit is ook moeilijk, zeker als iemand dergelijke fysieken nooit in het echt gezien heeft...
            Wanneer je dan een modderfiguur hebt, en jezelf continu bombardeert tot superbody, verdien je nog meer respect

Dat dus.
            Als je bij het dames volleybal team zegt dat je het mooier vind dat ze op hakken spelen, dan heeft dat ook niets temaken met de sport. Ik zou niet weten waarom dit anders zou zijn.

Er is niets mis met persoonlijke voorkeur, totaal niet. Maar er zit een enorm verschil tussen iets afschilderen als walgelijk omdat het er uitgedroogd uitziet.... en zeggen dat je een ander fysiek mooier vind door de hardheid, symmetrie of weet ik veel wat.

Huh, Knulletje indrukwekkend? Dan denk ik toch eerder aan iemand zoals die Punani
            Ik heb genoeg mensen gezien die zeggen dat het knap en indrukwekkend is, maar ook spuuglelijk. Niks mis mee toch? Ik blijf erbij dat te droog niet mooi meer is, gewoon een persoonlijke mening. Geef mij maar de ouderwetse bb figuren.

En heb jij foto's gezien van Knulletje? Ik niet, maar als ik zijn stats weet moet hij toch vrij fors zijn
            Train hard or go hormone

Comment

• Ja patricia, ik vind hem indrukwekkend, ik zzeg ook dat de mensen die er nu nog zijn, ik weet niet wanneer jij voor het laatst een post van punani hebt gelezen???

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                Ik heb genoeg mensen gezien die zeggen dat het knap en indrukwekkend is, maar ook spuuglelijk. Niks mis mee toch? Ik blijf erbij dat te droog niet mooi meer is, gewoon een persoonlijke mening. Geef mij maar de ouderwetse bb figuren.
                Ik kan mij heel goed vinden in jouw mening. Een dergelijk lichaam krijg je alleen door onvoorwaardelijke toewijding, zelfdiscipline en opoffering, mijn respect daarvoor. Alleen is het eindbeeld niet iets wat ik ooit zo willen bereiken.

Bodybuilding is in mijn optiek meer dan alleen heel groot te zijn met heel veel spieren. BB kan ook de drive zijn waarmee de atleten hun doel halen, ik bewonder dat en hoop daarmee mijn eigen doelen te bereiken.

Ik ben benieuwd wie hier allemaal als doel hebben om een lijf te hebben als de laatste Mr. Olympia ?

Alleen hierop focussen en dit forum beperken tot alleen hardcore BB is zonde terwijl er zoveel kennis en kunde zit op gebied van vetverlies, massawinst, voeding, uitvoering enz enz.

Comment

• Heel veel mensen komen ook via google hier, op bijv zoekopdrachten als afvallen etc, dan krijg je veel minder serieuze mensen.

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                    Misschien heb je wel gelijk.
                    Ik kom hier nu meer als 9 jaar, en heb alle periodes meegemaakt en kom er laatste tijd meer en meer achter dat het allang niet meer zo is als het was.

Kuurlogjes zie je niet meer, en alle serieuze BB atleten verdwijnen hier weer.
                    Ook logisch btw, als je dit topic alleen al leest als wedstrijd bb zijnde, wat moet je hier dan nog?
                    Kan je misschien uitleggen wat jij verstaat onder "serieuze atleten"?

Comment

• Wedstrijdatleten, die zie je hier eigenlijk amper meer terwijl we vroeger het ene na het andere podiumvoorbereidingslogje hadden.
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Ben het wel eens met quibus, hoop internethero's en kontridders hier tegenwoordig. Beetje getrol is leuk op zijn tijd, maar het heeft laatste 2 jaar meer de overhand.

Comment

• ach, het blijkt maar weer.. over smaak valt niet te twisten..
                          En wat is mooi nu eigenlijk? dat ligt aan je doelen lijkt me..
                          Wil je BB-wedstrijden winnen, dan is mooi: hoe groter en droger
                          Wil je je op je gemak voelen op het strand, dan is mooi: strak en atletisch
                          Wil je Sumoworstel wedstrijden winnen, dan is mooi: zo vet mogelijk
                          Ben je alcoholist, dan is mooi: een rode neus

aangezien de doelen van eenieder hier verschillen, is het ook logisch dat de invullingen van 'wat is mooi' van elkaar verschillen.

Maar om nou te zeggen dat iedereen die hardcore BB-ers met wedstrijddoelen niet zo mooi vinden, moet zwijgen.. is op een forum ook een klein beetje onzin nietwaar.. want respect zal iedereen voor hen hebben, we weten immers allemaal hoe griezelig moeilijk het moet zijn om zo'n fysiek te bewerkstelligen.

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                            ach, het blijkt maar weer.. over smaak valt niet te twisten..
                            En wat is mooi nu eigenlijk? dat ligt aan je doelen lijkt me..
                            Wil je BB-wedstrijden winnen, dan is mooi: hoe groter en droger
                            Wil je je op je gemak voelen op het strand, dan is mooi: strak en atletisch
                            Wil je Sumoworstel wedstrijden winnen, dan is mooi: zo vet mogelijk
                            Ben je alcoholist, dan is mooi: een rode neus

aangezien de doelen van eenieder hier verschillen, is het ook logisch dat de invullingen van 'wat is mooi' van elkaar verschillen.

Maar om nou te zeggen dat iedereen die hardcore BB-ers met wedstrijddoelen niet zo mooi vinden, moet zwijgen.. is op een forum ook een klein beetje onzin nietwaar.. want respect zal iedereen voor hen hebben, we weten immers allemaal hoe griezelig moeilijk het moet zijn om zo'n fysiek te bewerkstelligen.
                            Dit!

Dit is een topic "epic pics", niet de discussie, wat vind jij van wedstrijdBB'ers.

Reacties als "zouden ze weten dat iedereen ze uitlacht" zijn echt te belachelijk. Dat zijn reacties die horen bij curlbros of van die gastjes die niets van BB'ing kennen. Zoiets verwacht ik niet van iemand op een forum als dit.

I don't care about you. Vind jij het niet mooi. Oké leuk. Maar ga die mannen/vrouwen niet belachelijk maken. Zij trainen minstens evenhard als jou.

Zou jij het plezant vinden als ik jou uitlach omdat je een ecto bent? Waarschijnlijk niet.

Ik kan snappen dat je het niet mooi vind. Ikzelf vind het redelijk. Ik heb er ongelooflijk veel respect voor maar ik zal zoiets nooit kunnen bereiken en ik heb andere doelen. En ik ben ook maar een beginner.

Maar ik heb respect voor ieder doel.
                            Je verliest mijn respect als je geen respect toont voor een ander doel.

Ik vind het jammer dat hier niet meer wedstrijdBB'ers zitten. Gelukkig zitten hier nog wat serieuze krachttrainers of powerlifters
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• en dat vind ik mooi
                                de meeste vrouwen wat zo droog staan met zo veel spiermassa en ook nog een mooi koppie erop daar teken ik voor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X