Ik train sinds een week of wat ook thuis, kostye me idd rond de 1000 euro, maar zou nu al niet meer terug willen
's ochtends, 's middags of 's avonds trainen?
Collapse
X
-
Mijn favoriet moment om te trainen is tegen 16.30, valt ook perfect voor men voedingsschema.
Hoewel het tijdens school meestal 's avonds na 20 uur is maarja thats liveI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Als ik mijn dag helemaal vrij zou kunnen invullen, zou ik liefst om een uur of vier gaan. Helaas, ik ben nog niet met pensioen dus dat lukt alleen in het weekend. De ochtend is mijn actiefste moment, maar niet mijn sterkste of soepelste. Ik doe daarom in de ochtend liever een andere sport. Kracht train ik in de avond.
Comment
-
Altijd direct na kantooruren. Meestal om 17.00 uur. Soms wat eerder dat ligt aan de drukte op kantoor. Dan ben ik net voor de drukte in de gym klaar. En dan heb je nog de hele avond voor je zelf. En tussen 17.00 uur en 19.00 uur zijn het net de "verloren uurtjes" die je nu nuttig gebruikt.
Ook ga ik altijd zaterdagsmorgens direct om 9.00 uur. Maar dan heb ik meer moeite om op gang te komen. Wel voel ik na de KT op zaterdagmorgen de hele dag fit.
Comment
-
Ik train als ik me goed voel, moet minstens 3 koolhydraatrijke maaltijden op hebben.
Als ik in LA zit train ik of heel vroeg of heel laat, als ik maar voldoende op heb, die maaltijden zijn alles bepalend hoe ik ga trainen."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Altijd 's morgens, maar is puur om praktische redenen, dan is mijn zoontje op school en heb ik de krachthoek voor mezelf.
Heb wel het idee, dat ik van te voren stevig gegeten moet hebben anders voel ik me erg flauw. Die enkele keer dat ik 's middags train voel ik me veel sterker.
Comment
-
Originally posted by heyco12345 View PostEn er werd mij op de sportschool ook verteld dat je de over de rest van de dag meer en sneller calorien verbrand als je smorgens gaat. of dit waar is weet ik ook niet?
s'Ochtends te fitnessen is een van de beste wat je kan doen, je metabolisme een boost geven, lekker in je vel voelen en de dag met goed moed ingaan, al moet ik soms discipline in me pompen om mezelf rond 7 uur uit bed te trappen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
3 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
3 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
5 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -