Originally posted by richard21
View Post
Welke fysiek zou je liever willen?
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostYes!!!!!En......vrouwen waarderen zo'n fysiek 100 x meer dan een opgeblazen bal he?Ik vind dat heel erg belangrijk wat vrouwen vinden van een fysiek :P
Het is 100x belangrijker wat jij zelf van je lijf vindt. Als je er tevreden mee bent en zelfvertrouwen uitstraalt denk ik dat je een heel eind komt wat aantrekkingskracht betreft.
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJa zou je het leuk vinden met hem op straat te lopen?
Originally posted by Robbie1970 View PostYes!!!!!En......vrouwen waarderen zo'n fysiek 100 x meer dan een opgeblazen bal he?Ik vind dat heel erg belangrijk wat vrouwen vinden van een fysiek :P
ik train om er beter uit te zien en hoef dus geen gigant te worden(gelukkig maar want dat was toch hopeloos geweest)“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Fysiek 1 is een bijzonder strak fysiek, alleen de foto en hoe hij erbij loopt, ziet het er redelijk Gay uit.
Maar toch kijk ik meer op tegen een Fysiek zoals Phil (of andere profs).
Toch zou ik het zelf niet willen, want dan gaan mijn vriendin bij me weg !I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostSerieus dit? Met jou weet ik nooit of je het meent of dat het sarcastisch bedoeld is, daarom de vraag, ik kan je gezicht er niet bij zien in de clownsneus op je avatar helpt ook al niet. Ik vat het wel serieus op, dat ligt nu eenmaal in mijn aard en daarom een serieus antwoord.
Het is 100x belangrijker wat jij zelf van je lijf vindt. Als je er tevreden mee bent en zelfvertrouwen uitstraalt denk ik dat je een heel eind komt wat aantrekkingskracht betreft.
Het is niet zo dat ik train voor anderen natuurlijk, ik train voor mezelf, maar die anderen zorgen wel voor die extra drive, zoals een Lnce Armstrong ook harder zal willen fietsen als een uitzinnig publiek hem toeschreeuwde op een Alpen col"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by richard21 View Post1 zonder twijfel! Denk je dat dit haalbaar is zonder gebruik van AAS ?
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostFysiek 1 is een bijzonder strak fysiek, alleen de foto en hoe hij erbij loopt, ziet het er redelijk Gay uit.
Maar toch kijk ik meer op tegen een Fysiek zoals Phil (of andere profs).
Toch zou ik het zelf niet willen, want dan gaan mijn vriendin bij me weg !
Ik blijf bij mijn standpunt dat als je het woord gay voor neger zou veranderen dat het ineens niet fatsoenlijk is voor velen. Let op wat je zegt.
Originally posted by Kevster View PostFoto 3:
Last edited by Toph; 14-08-2012, 12:14.Train hard or go hormone
Comment
-
Vat dit niet negatief op, maar ik durf wedden dat de meeste (let dus wel: ik zeg niet 'alle'!) vrouwen ook fysiek 1 al een héle grote stap te ver vinden. Bij mijn weten hebben die het graag nog een stuk atletischer en minder 'in ya face'. Ik praat dan uiteraard niet over vrouwen die zelf aan bodybuilding doen, maar wel over het doorsnee strakke grietje.
Wat ik persoonlijk nooit begrepen heb, is het schoonheidsideaal van bepaalde bodybuilders. Sommigen hebben op een bepaald moment een lichaam die in de ogen van de maatschappij 'perfect' is, maar nemen daar zelf geen genoegen mee en veranderen uiteindelijk in 'afschuwelijke gedaantes' (opnieuw: in de ogen van de massa). Dat je dat allemaal doet omdat je je eigen ideaalbeeld nastreeft, begrijp ik wel. Maar persoonlijk zou ik het toch 'dwaas' vinden om op die manier alle 'fans' van je lichaam kwijt te spelen. Heb me altijd afgevraagd wat daar aan de basis van ligt?
Ik wil maar zeggen: ik doe nu ook een tijd fanatiek aan powertraining en streef ook verandering na, maar zo'n fysiek als 2 zou ik echt nooit willen hebben. Dan zak ik veel liever nog terug af naar m'n schamele 65kg-grens. Ook fysiek 1 zegt me trouwens weinig...
Comment
-
Mijn vriendin zou fysiek 1 ook veel te groot vinden en ik eerlijk gezegd ook. Die buikblokken staan veel te droog en vind dat niet mooi meer. Zijn hoofd past ook totaal niet bij zijn lichaam (kinderhoofdje bij een beestenlijf). Ik denk dat als hij wat hoger in zijn VP zou staan dat ik het al mooier vind.Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door MichelleantonioThe bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
6 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment