Welke fysiek zou je liever willen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by richard21 View Post
    Mooi fysiek man! we gaan ons best doen (zonder AAS)
    Yes!!!!!En......vrouwen waarderen zo'n fysiek 100 x meer dan een opgeblazen bal he?Ik vind dat heel erg belangrijk wat vrouwen vinden van een fysiek :P
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Yes!!!!!En......vrouwen waarderen zo'n fysiek 100 x meer dan een opgeblazen bal he?Ik vind dat heel erg belangrijk wat vrouwen vinden van een fysiek :P
      Serieus dit? Met jou weet ik nooit of je het meent of dat het sarcastisch bedoeld is, daarom de vraag, ik kan je gezicht er niet bij zien in de clownsneus op je avatar helpt ook al niet. Ik vat het wel serieus op, dat ligt nu eenmaal in mijn aard en daarom een serieus antwoord.

Het is 100x belangrijker wat jij zelf van je lijf vindt. Als je er tevreden mee bent en zelfvertrouwen uitstraalt denk ik dat je een heel eind komt wat aantrekkingskracht betreft.

Comment

Ja zou je het leuk vinden met hem op straat te lopen?

vindt ik ook belangrijk.
        ik train om er beter uit te zien en hoef dus geen gigant te worden(gelukkig maar want dat was toch hopeloos geweest)
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Fysiek 1 is een bijzonder strak fysiek, alleen de foto en hoe hij erbij loopt, ziet het er redelijk Gay uit.

Maar toch kijk ik meer op tegen een Fysiek zoals Phil (of andere profs).
          Toch zou ik het zelf niet willen, want dan gaan mijn vriendin bij me weg !
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
            Serieus dit? Met jou weet ik nooit of je het meent of dat het sarcastisch bedoeld is, daarom de vraag, ik kan je gezicht er niet bij zien in de clownsneus op je avatar helpt ook al niet. Ik vat het wel serieus op, dat ligt nu eenmaal in mijn aard en daarom een serieus antwoord.

Het is 100x belangrijker wat jij zelf van je lijf vindt. Als je er tevreden mee bent en zelfvertrouwen uitstraalt denk ik dat je een heel eind komt wat aantrekkingskracht betreft.
            Nee dit meen ik, je hebt ook helemaal gelijk dat je er zelf mee tevreden moet zijn, maar je komt een heel eind met die zelftevredenheid als mensen je ook complimenten geven toch?Dat zijn die boosts die we allemaal weleens fijn vinden om te horen, als je een tijdje hebt gedieet en mensen zien dat je een stuk droger bent geeft dat een kick om er harder tegen aan te gaan.
            Het is niet zo dat ik train voor anderen natuurlijk, ik train voor mezelf, maar die anderen zorgen wel voor die extra drive, zoals een Lnce Armstrong ook harder zal willen fietsen als een uitzinnig publiek hem toeschreeuwde op een Alpen col
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik vind ze beide wat hebben.

Maar als ik mag kiezen kies ik der tusse in.

Comment

Foto 1 for sure. Al zou ik met iets minder ook genoegen nemen :P

Comment

Foto 1, maar imo iets minder droog
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Foto 3:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                      1 zonder twijfel! Denk je dat dit haalbaar is zonder gebruik van AAS ?
                      Nummer 1 is Jeff Seid (184 cm), hij is pas 18 en weegt 85-86 kilo bij 5-6% lichaamsvet. Dit is denk ik best mogelijk na jaren lang hard en goed trainen en een perfect voedingsschema hanteren, maar niet op je 18e zoals Jeff Seid zelf..

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                        Fysiek 1 is een bijzonder strak fysiek, alleen de foto en hoe hij erbij loopt, ziet het er redelijk Gay uit.

Maar toch kijk ik meer op tegen een Fysiek zoals Phil (of andere profs).
                        Toch zou ik het zelf niet willen, want dan gaan mijn vriendin bij me weg !
                        Als jij die eerste gay vindt dan vind ik Phil Heath een neger..... oh wacht....

Ik blijf bij mijn standpunt dat als je het woord gay voor neger zou veranderen dat het ineens niet fatsoenlijk is voor velen. Let op wat je zegt.

Originally posted by Kevster View Post
                        Foto 3:

http://forum.bodynet.nl/994141-post825.html
                        Last edited by Toph; 14-08-2012, 12:14.
                        Train hard or go hormone

Comment

Vat dit niet negatief op, maar ik durf wedden dat de meeste (let dus wel: ik zeg niet 'alle'!) vrouwen ook fysiek 1 al een héle grote stap te ver vinden. Bij mijn weten hebben die het graag nog een stuk atletischer en minder 'in ya face'. Ik praat dan uiteraard niet over vrouwen die zelf aan bodybuilding doen, maar wel over het doorsnee strakke grietje.

Wat ik persoonlijk nooit begrepen heb, is het schoonheidsideaal van bepaalde bodybuilders. Sommigen hebben op een bepaald moment een lichaam die in de ogen van de maatschappij 'perfect' is, maar nemen daar zelf geen genoegen mee en veranderen uiteindelijk in 'afschuwelijke gedaantes' (opnieuw: in de ogen van de massa). Dat je dat allemaal doet omdat je je eigen ideaalbeeld nastreeft, begrijp ik wel. Maar persoonlijk zou ik het toch 'dwaas' vinden om op die manier alle 'fans' van je lichaam kwijt te spelen. Heb me altijd afgevraagd wat daar aan de basis van ligt?

Ik wil maar zeggen: ik doe nu ook een tijd fanatiek aan powertraining en streef ook verandering na, maar zo'n fysiek als 2 zou ik echt nooit willen hebben. Dan zak ik veel liever nog terug af naar m'n schamele 65kg-grens. Ook fysiek 1 zegt me trouwens weinig...

Comment

Mijn vriendin zou fysiek 1 ook veel te groot vinden en ik eerlijk gezegd ook. Die buikblokken staan veel te droog en vind dat niet mooi meer. Zijn hoofd past ook totaal niet bij zijn lichaam (kinderhoofdje bij een beestenlijf). Ik denk dat als hij wat hoger in zijn VP zou staan dat ik het al mooier vind.
                            Train hard or go hormone

Comment

True.. Buiten van die 'oh oh cherso' blondjes met het verstand van een pinda weinig die fysiek 1 weten te appreciëren tegenwoordig

Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

iets minder als 1 ben ik blij
                                http://fotoninja.nl
                                - beginnend -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X