Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hmmz alsook zou ik kiezen tussen de 2 ^^
maar dit bereiken zou ook mooi zijn al vrees ik dat dit zonder AAS niet mogelijk is.
Dat is een dure grap, want met zo'n lichaam pas je alleen in een grote SUV of Amerikaanse truck.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
dit is ook zowat,wat ik zou willen lekker bruut.hoef helemaal geen uitstekende aders te zien of overdreven opgepompte spieren,zou dit naturel mogelijk zijn gewoon aan de hand van crea en shakes?en wie is dit?
Mensen onderschatten de kwalieit vaak van Arnold tov de huidige atleten, maar als je zijn spieraanzetten ziet en spierbuiken, vraag ik me werkelijk af hoe groot die man nu had kunnen worden, met zijn gewicht was het een lichte zwaargewicht maar die armen en borst????gewoon ziekelijk, al worden zijn benen vaak vergeten, maar hij had echt wel hele goeie benen, alleen jammer van zijn kuitimplantaten
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Mensen onderschatten de kwalieit vaak van Arnold tov de huidige atleten, maar als je zijn spieraanzetten ziet en spierbuiken, vraag ik me werkelijk af hoe groot die man nu had kunnen worden, met zijn gewicht was het een lichte zwaargewicht maar die armen en borst????gewoon ziekelijk, al worden zijn benen vaak vergeten, maar hij had echt wel hele goeie benen, alleen jammer van zijn kuitimplantaten
Arnold blijft mijn favoriete BB'er.
Ik vraag me alleen af in hoeverre iets naturel haalbaar is.
Begrijp me nu niet verkeerd. Ik weet dat als je perfect traint (goede voeding, rust, training, discipline) dan is heel veel haalbaar. Maar dit is gewoon een kanttekening.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment