Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hangt ervan af hoe je intensiteit defineert. Korte rust, veel reps, waardoor het zweet van je afdruipt of veel rust, weinig herhaling, maar wel zo zwaar dat je maar net 4-5 reps eruit kan persen?
Ik ga vrijwel elke set tot het gaatje en probeer mijn gewichten zo te kiezen dat ik tussen mijn gewenste repranges uitkomt, hoewel ik wel moet zeggen dat 12-15 reps met een daarvoor zo zwaar mogelijk gewicht en 45-60 seconden rust echt killing is en voor meer zweet productie zorgt dan minder reps.
Dat neemt niet weg dat als ik 9 zware sets voor benen doe ik ook met een bezweet gezicht en lijft sta te liften.
Het hangt dus gewoon van je doel af. Mijn trainingen duren vaak tussen de 60-90 minuten waarin ik aan het trainen ben, dus dat is exclusief warming up en rek en strekwerk.
Wat versta je eigenlijk onder hoge intensiteit? Voordat we daarover Babylonische spraakverwarring krijgen, misschien handig om dat eerst te verduidelijken?
Wat versta je eigenlijk onder hoge intensiteit? Voordat we daarover Babylonische spraakverwarring krijgen, misschien handig om dat eerst te verduidelijken?
Met hoge intensiteit bedoel ik weinig tot geen rust tussen de sets en tot je maximum gaan bij je gewichten,
Hangt ervan af hoe je intensiteit defineert. Korte rust, veel reps, waardoor het zweet van je afdruipt of veel rust, weinig herhaling, maar wel zo zwaar dat je maar net 4-5 reps eruit kan persen?
Ik ga vrijwel elke set tot het gaatje en probeer mijn gewichten zo te kiezen dat ik tussen mijn gewenste repranges uitkomt, hoewel ik wel moet zeggen dat 12-15 reps met een daarvoor zo zwaar mogelijk gewicht en 45-60 seconden rust echt killing is en voor meer zweet productie zorgt dan minder reps.
Dat neemt niet weg dat als ik 9 zware sets voor benen doe ik ook met een bezweet gezicht en lijft sta te liften.
Het hangt dus gewoon van je doel af. Mijn trainingen duren vaak tussen de 60-90 minuten waarin ik aan het trainen ben, dus dat is exclusief warming up en rek en strekwerk.
Ja ik doe net hetzelfde als jou maar achter de training ben ik wel helemaal kapot want je gaat dan echt tot het uiterste.
Bedankt voor je nuttige bericht
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment