intensiteit training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• intensiteit training

Hoelang duurt een training met jullie?
    Is er een groot verschil voor je spieren als je met een hoge intensiteit traint of een lage?

45minuten genoeg,Licht ook aan je goals.

Comment

Nee maakt geen verschil, hoge intensiteit met zware gewichten doet net zoveel voor je fysiek als bodypump bijv
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hangt ervan af hoe je intensiteit defineert. Korte rust, veel reps, waardoor het zweet van je afdruipt of veel rust, weinig herhaling, maar wel zo zwaar dat je maar net 4-5 reps eruit kan persen?

Ik ga vrijwel elke set tot het gaatje en probeer mijn gewichten zo te kiezen dat ik tussen mijn gewenste repranges uitkomt, hoewel ik wel moet zeggen dat 12-15 reps met een daarvoor zo zwaar mogelijk gewicht en 45-60 seconden rust echt killing is en voor meer zweet productie zorgt dan minder reps.

Dat neemt niet weg dat als ik 9 zware sets voor benen doe ik ook met een bezweet gezicht en lijft sta te liften.

Het hangt dus gewoon van je doel af. Mijn trainingen duren vaak tussen de 60-90 minuten waarin ik aan het trainen ben, dus dat is exclusief warming up en rek en strekwerk.
        "Straight outta gym"

Comment

Wat versta je eigenlijk onder hoge intensiteit? Voordat we daarover Babylonische spraakverwarring krijgen, misschien handig om dat eerst te verduidelijken?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
            Wat versta je eigenlijk onder hoge intensiteit? Voordat we daarover Babylonische spraakverwarring krijgen, misschien handig om dat eerst te verduidelijken?
            Met hoge intensiteit bedoel ik weinig tot geen rust tussen de sets en tot je maximum gaan bij je gewichten,

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Hangt ervan af hoe je intensiteit defineert. Korte rust, veel reps, waardoor het zweet van je afdruipt of veel rust, weinig herhaling, maar wel zo zwaar dat je maar net 4-5 reps eruit kan persen?

Ik ga vrijwel elke set tot het gaatje en probeer mijn gewichten zo te kiezen dat ik tussen mijn gewenste repranges uitkomt, hoewel ik wel moet zeggen dat 12-15 reps met een daarvoor zo zwaar mogelijk gewicht en 45-60 seconden rust echt killing is en voor meer zweet productie zorgt dan minder reps.

Dat neemt niet weg dat als ik 9 zware sets voor benen doe ik ook met een bezweet gezicht en lijft sta te liften.

Het hangt dus gewoon van je doel af. Mijn trainingen duren vaak tussen de 60-90 minuten waarin ik aan het trainen ben, dus dat is exclusief warming up en rek en strekwerk.
              Ja ik doe net hetzelfde als jou maar achter de training ben ik wel helemaal kapot want je gaat dan echt tot het uiterste.
              Bedankt voor je nuttige bericht

Comment

Meestal ben ik 1.5-2 uur in de sportschool per dag 5 dagen per week.
                Groei er optimaal door.

Comment

20-25min...4x in de week
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

ik verkies weinig rust tss de sets, dan heb ik pas lekker getraind, als ik niet zweet voel ik me niet voldaan met men training...
                    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X