duizelig???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat een zielig ventje. Als je jouw problemen leest en je ziet hoe je je nu gedraagt ben je wel echt heel zielig hoor. Je geeft zelf aan dat je maar een klein bang mannetje bent, maar ondertussen doe je alsof je stoer bent. Dat ben je niet, dat heb je al bewezen in dit topic. Komt bij dat je zo klein bent dat je in de Efteling niet eens alle attracties in mag.

Ban voor dit ventje zou ik zeggen. (zie ook zijn reactie in Sjoerds topic)
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Wat een zielig ventje. Als je jouw problemen leest en je ziet hoe je je nu gedraagt ben je wel echt heel zielig hoor. Je geeft zelf aan dat je maar een klein bang mannetje bent, maar ondertussen doe je alsof je stoer bent. Dat ben je niet, dat heb je al bewezen in dit topic. Komt bij dat je zo klein bent dat je in de Efteling niet eens alle attracties in mag.

Ban voor dit ventje zou ik zeggen. (zie ook zijn reactie in Sjoerds topic)
      Dus? Als Hooligan zn stinkende mond gewoon hield, zou ik niet trollen. Zie zijn 1e/ 2e reactie in dit topic maar. Als je mij bant ban je hem ook anders maak ik 100 accounts op de pc van mn vrienden en elite proxies.

Comment

Originally posted by midget View Post
        Dus? Als Hooligan zn stinkende mond gewoon hield, zou ik niet trollen. Zie zijn 1e/ 2e reactie in dit topic maar. Als je mij bant ban je hem ook anders maak ik 100 accounts op de pc van mn vrienden en elite proxies.
        Welke vrienden? Je heb ook niets beters te doen? Werkloos?
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

you so baddas!
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Wow! You tha man! Ehhh.... Het manneke........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X