ik word maar niet sterker !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je massa zal natuurlijk toenemen naarmate je ook sterker wordt, zwaardere mensen van 80-100kg kunnen qua kg het meest optillen dan iemand van bijvoorbeeld 50-70kg, heb je ooit iemand gezien die sterk is en mager is???

Comment

Originally posted by usman8193 View Post
      Je massa zal natuurlijk toenemen naarmate je ook sterker wordt, zwaardere mensen van 80-100kg kunnen qua kg het meest optillen dan iemand van bijvoorbeeld 50-70kg, heb je ooit iemand gezien die sterk is en mager is???
      Lamar Grant: 60 kg BW en 360 kg deadlift

Maar het is idd een stom fabeltje dat je elke zoveel weken moet veranderen van schema.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Er zijn profs die 20 jaar lang al hetzelfde doen en er nog steeds progressie mee boeken, nou valt er wat van te zeggen of ze beter hadden geworden als ze anders hadden getraint, maar het is wel zo dat de echte grote jongens vaak geen schema volgen en op het moment kijken wat ze doen aan oef en sets en reps.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Wat mijn iig gelijk opvalt is dat je erg weinig rust krijgt tussen je trainingen. 5 dagen in de week trainen lijkt mij niet ideaal voor je hersteld.
          Meer trainen is niet meer progressie ! Hou het op 3 a 4 keer per week.

Doe een ub/lb op ma/di do/vr.

Of kies een 3 dagen split met bv:
          maandag Borst triceps
          woensdag rug triceps
          vrijdag benen schouders.

Rust is belangrijk en kan je progressie behoorlijk nekken !

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
            Wat mijn iig gelijk opvalt is dat je erg weinig rust krijgt tussen je trainingen. 5 dagen in de week trainen lijkt mij niet ideaal voor je hersteld.
            Meer trainen is niet meer progressie ! Hou het op 3 a 4 keer per week.

Doe een ub/lb op ma/di do/vr.

Of kies een 3 dagen split met bv:
            maandag Borst triceps
            woensdag rug triceps
            vrijdag benen schouders.

Rust is belangrijk en kan je progressie behoorlijk nekken !
            Een 3 dagen split om sterker te worden? Daar is een 3 dagen split nou niet echt optimaal voor.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Ik ben ook begonnen met split...hier zit gewoon teveel rust tussen als je kracht wilt,men adviseert je een UB/LB schema.Deze mannen weten waarover ze spreken en willen je helpen.Luister dan ook als ze je advies geven...
              Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by ergun55 View Post
                met dat kan je tog niet echt massa kweken of zit ik verkeerd??

ik wil massa maar wat me nu dwars zit is me kracht vandaar dit probleem
                Na 10 weken stopt je lichaam niet ineens met massa. Dat zou pas raar zijn.

Een schema werkt tot het niet meer werkt. Simpel. Hoelang dat het werkt ligt aan o.a. je voeding en je lichaam.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X