benen trainen zonder een nog groter kont te krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• benen trainen zonder een nog groter kont te krijgen

hallo allemaal,
    Ik heb met een redelijk lage vetpercentage 11% toch een genetisch grote kont voor mijn lichaam. Ik wil niet dat het nog groter wordt maar wil mijn benen toch blijven trainen. Dus mijn vraag is: welke oefeningen kan ik doen zonder dat mijn ass nog groter wordt? en wil het liefst wel veilig(geen leg extensions enzo want hoorde dat ze slecht zijn voor je knieën)

Als de rest van je lichaam ook groter is dan valt je kont niet zo op.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Dit vraagt om foto's
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ot:

Leg press misschien?. Eigenlijk is er volgens mij geen enkele oefening waarbij je alleen de benen traint, zonder je knie te belasten, die niet je bilspieren traint.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

stoppen met ass to the ground uitvoeren van oefeningen, en halve reps doen zo schakel je glutes een stukje uit

Comment

Ikzelf heb hier ook wel iets last van, maar ik blijf wel full squatten. Misschien toch maar bij leg presses gewoon tot 90 graden qua diepte gaan ipv knie tot de borst..
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Teddek View Post
              Dit vraagt om foto's

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                stoppen met ass to the ground uitvoeren van oefeningen, en halve reps doen zo schakel je glutes een stukje uit
                deadlifts?
                en leg curls dan?

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                  Goed advies...

NOT

@ts: deal with it, ik heb ook een huge reet en is alleen maar erger geworden
                  /careface
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                    Goed advies...

NOT

@ts: deal with it, ik heb ook een huge reet en is alleen maar erger geworden
                    /careface
                    Haha, echt hè.
                    "Straight outta gym"

Comment

Whahahahahahahahaha ging het maar zo makkelijk, dat je met een paar lullige trainingen ineens een volle gespierde kont hebt. Zal vast wel reuze meevallen
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Whahahahahahahahaha ging het maar zo makkelijk, dat je met een paar lullige trainingen ineens een volle gespierde kont hebt. Zal vast wel reuze meevallen
                        Ik heb de neiging om iets seksistisch te zeggen, maar doe het toch niet.
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Mijn kont is zo hard gegroeit dat ie vol met stiae zit
                          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Mijn kont is zo hard gegroeit dat ie vol met stiae zit
                            Zolang je vriend daar geen probleem mee heeft maakt het toch niet uit!

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Gaan we elkaars kont ff vergelijken :P, ik heb een kont van een droomvrouw. Robbie ging er bijna in knijpen vandaag:laugh0

@ mvos hahahah XD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X