benen trainen zonder een nog groter kont te krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

An sich inderdaad wel een goede vraag, aangezien ik zelf ook kamp met te dikke benen. Wellicht dat je je benen in verhouding meer een powerliftersroutine kunt geven, aangezien die minder tot groei zou stimuleren.* Dus meer focussen op max gewicht ipv wat meer herhalingen maken.

*Aub niet bashen als ik ernaast zit, het is slechts een gedachtespinsel
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Gaan we elkaars kont ff vergelijken :P, ik heb een kont van een droomvrouw. Robbie ging er bijna in knijpen vandaag:laugh0

@ mvos hahahah XD
      Hahahahahaha!
      Ja maar 'een paar lullige trainingen' is bij jou ook totaal niet meer van toepassing
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik hou zelf wel van dikke konten(a)

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
          Mijn kont is zo hard gegroeit dat ie vol met stiae zit
          Je lijkt nu dus net een zebra.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Gaan we elkaars kont ff vergelijken :P, ik heb een kont van een droomvrouw. Robbie ging er bijna in knijpen vandaag:laugh0
            ja, maar jij in een poseerslip is duidelijk de droom van menig man
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              An sich inderdaad wel een goede vraag, aangezien ik zelf ook kamp met te dikke benen. Wellicht dat je je benen in verhouding meer een powerliftersroutine kunt geven, aangezien die minder tot groei zou stimuleren.* Dus meer focussen op max gewicht ipv wat meer herhalingen maken.

Je hebt helemaal gelijk

Comment

I Like Big Butts - YouTube

dit is mijn mening!

Comment

je hebt pas een dikke reet als je tijdens het lopen voelt dat je als een wijf loopt dus je billen gaan van links naar rechts
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je zal maar in je kontje worden geknepen tijdens het sqaten:O

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                      Zolang je vriend daar geen probleem mee heeft maakt het toch niet uit!

haha, bedankt he! :P

Je lijkt nu dus net een zebra.
                      Jup, heb zebrabillen
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Mijn trainingspartner heeft inmiddels zon dikke bil dat als ie m scheert erop gefapt kan worden
                        Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                          Mijn trainingspartner heeft inmiddels zon dikke bil dat als ie m scheert erop gefapt kan worden

en dat wil ik weten?
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

eindelijk iets goeds

Comment

Originally posted by rotop View Post
                              eindelijk iets goeds
                              Tip voor de volgende keer: Gebruik het woord glutes ipv kont. Op de één of andere manier heeft dat woord een hypnotiserende werking op de meeste mannen hier, zeker als pat, beau, of een andere vrouw een reactie heeft geplaatst - zinvol of niet.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Tip voor de volgende keer: Gebruik het woord glutes ipv kont. Op de één of andere manier heeft dat woord een hypnotiserende werking op de meeste mannen hier, zeker als pat, beau, of een andere vrouw een reactie heeft geplaatst - zinvol of niet.
                                Hier heb je wel een punt. Is het nou zijn kont die dik is, of alleen zijn bilspieren? Vet hoopt zich nu eenmaal op bepaalde plaatsen op, dat is individueel bepaald en hij heeft het over 'genetisch'.

Dat moeten we wel eerst weten voordat we zinnig advies kunnen geven lijkt mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X