edit//
Te snel gewichtsverlies (cut)?
Collapse
X
-
Originally posted by axel1994 View Postso, dat is maar een tabelletje.
Winners never quit and quiters never win.Originally posted by talalelh15 View PostWat jij wil. Toen er door een man werd verteld dat de aarde rond was...iedereen lachte hem uit. En jij gaat me vertellen dat je geen 22 kg droge spiermassa kan erop plakken omdat 1 of andere boekje/tekst dat zegt. Je kan jezelf realistisch noemen maar verder ga je niet komen met zon instelling.
''4+ years --- 2-3 pounds (not worth calculating) ''
Al kost het je 10 jaren....
Daarnaast ben ik best blij dat ik geen 100kg weeg.. al dat eten wat je dan naar binnen moet spelen. En het kost ook nog eens meer geld!Last edited by GespierdeMug; 10-09-2012, 09:50.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostJaja.. het is ook niet dat ik het bij de pakken neerleg, maar jullie zien blijkbaar dus geen realiteit. Dit is gewoon wetenschappelijk bewezen. Ik ben gewoon nuchter van aard en dat zal dan wel het verschil maken tussen jou en mij. Daarvan afgezien is m'n motivatie, instelling of gedrevenheid om gespierder te worden echt niet minder
Daarnaast ben ik best blij dat ik geen 100kg weeg.. al dat eten wat je dan naar binnen moet spelen. En het kost ook nog eens meer geld!
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostJaja.. het is ook niet dat ik het bij de pakken neerleg, maar jullie zien blijkbaar dus geen realiteit. Dit is gewoon wetenschappelijk bewezen. Ik ben gewoon nuchter van aard en dat zal dan wel het verschil maken tussen jou en mij. Daarvan afgezien is m'n motivatie, instelling of gedrevenheid om gespierder te worden echt niet minder
Ik heb ook ooit eens gelezen dat overgewicht genetisch is. Betekend dat dat het niet realistisch is dat ik naar een laag vp kan gaan? Betekend dat dat ik gedoemd ben?
Niet elk onderzoek is complete waarheid.
Weet je trouwens dat er voor de squat zowel onderzoeken zijn die zeggen dat het slecht is voor je knieën als onderzoeken die zeggen dat het goed is voor je knieën.
Zie je, als je elk onderzoek als de heilige waarheid neemt dan heb je een paradox.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostWie controleerd de wetenschap?Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostJaa.. sorry talal ik heb hier geen zin in. Leg je gewoon neer bij het feit dat wetenschap bestaat. Je gedraagt je nu net als een klein kind die steeds maar vraagt: waarom, waarom, waarom? Leer gewoon dingen accepteren zoals ze zijn, het is leuk om te zien dat je jezelf een waanbeeld voor houd, maar ik heb dat niet. Ik heb daarom ook niet al die kritiek nodig om te gaan geloven in wat jij zegt, want ik ben daar veel te realistisch voor.
Ooit geleerd over neutronen en elektronen?
atoommodel datlon: atoom is massief
atoommodel thomson: atoom is massief met deeltjes erop
uiteindelijk atoommodel bohr: hetgeen we nu denken
Dus wetenschap verandert en is niet altijd correct.
Daarbij nog rekening houdend dat theorie afwijkend is van de praktijk.
Dus een persoon die 2.2m groot is kan 22 kg spiermassa opbouwen en een persoon van 1.6 kg ook? Klinkt als bullshit.
Er staat ook in dat iemand die ondergewicht heeft sneller spiermassa kan opbouwenlucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostJaa.. sorry talal ik heb hier geen zin in. Leg je gewoon neer bij het feit dat wetenschap bestaat. Je gedraagt je nu net als een klein kind die steeds maar vraagt: waarom, waarom, waarom? Leer gewoon dingen accepteren zoals ze zijn, het is leuk om te zien dat je jezelf een waanbeeld voor houd, maar ik heb dat niet. Ik heb daarom ook niet al die kritiek nodig om te gaan geloven in wat jij zegt, want ik ben daar veel te realistisch voor.
Waarom ik altijd doorvraag omdat je iets beweerd en het als een feit maakt, wat helemaal niet zo is. Je zegt je hebt een realistisch beeld maar ook dat is subjectief, wat voor jou realistisch is dat voor mij helemaal niet en andersom ook. Dus daarom kan je niet zomaar zoiets simpels zeggen.
Jij mag natuurlijk zo denken he, maar het brengen alsof je niet 80 kg kan wegen en je bent 1,75(78) lang slaat nergens op.
Comment
-
Die tabel gaat wel uit van mensen met een normaal startpunt. niet mensen met ondergewicht. Ik kan je veel voorbeelden geven van heel normale jongens die een droom hadden. Begonnen vanuit dezelfde basis als jou maar nu na 4 jaar al 85 kilo plus (droog) en nog steeds groeiende (wel veel langzamer).
Als je begint vanuit ondergewicht, kun je met de juiste aanpak vaak Veeel meer als 10 kilo droge massa pakken. Zie ijsblok, gleke, en vele andere members.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostTrek van 80 eens 58 af? Ja, dat is 22kg droge spiermassa.. beide met een vet% van 10%. Sorry, maar ik geloof niet dat een mens veel meer spiermassa dan dat kan bouwen als naturel zijnde. Tenzij je monsters genetics hebt ofzo, maar die heb ik niet. Tuurlijk kan ik ook wel 90kg halen, maar dan wel met een hoop vet.
Year of Proper Training --- Potential Rate of Muscle Gain per Year
1 year --- 20-25 pounds (2 pounds per month)
2 years --- 10-12 pounds (1 pound per month)
3 years --- 5-6 pounds (0.5 pound per month)
4+ years --- 2-3 pounds (not worth calculating)
Now, if you total up those values, you get a gain of roughly 40-50 pounds of total muscle mass over a lifting career although it might take a solid 4+ years of proper training to achieve that.
http://forum.bodynet.nl/algemeen/498...potential.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostDie tabel gaat wel uit van mensen met een normaal startpunt. niet mensen met ondergewicht.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostNog enige gedachtes?
Je moet alleen opletten dat je met je training niet te leeg voelt, voor je training kun je nog genoeg eten en droog worden, na je training voldoende carbs/ei zodat je goed hertsteld van je training,.
Je bouwt zelfs kracht dus ik zou me nada druk maken en lekker zo door knallen"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJe zakt in vet, je spieren tonen steeds meer en zelfs aders komen door??WTF zeur je man hahaha, je gaat dan toch heel goed?
Je moet alleen opletten dat je met je training niet te leeg voelt, voor je training kun je nog genoeg eten en droog worden, na je training voldoende carbs/ei zodat je goed hertsteld van je training,.
Je bouwt zelfs kracht dus ik zou me nada druk maken en lekker zo door knallen
Op alle bovenstaande reacties, waarvan de helft niet eens relevant is aan mijn standpunt: Prima, geloof wat je geloofd.
En ik geef eerlijk toe dat ik misschien niet helemaal correct ben geweest en over het hoofd heb gezien dat ik vanaf een ondergewicht begon. Misschien valt er inderdaad wel wat meer te winnen dan inderdaad. Mijn excuus. Dat wil niet zeggen dat het dat bashen van jullie goedpraatCurrent status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Elke atleet, beginner of gevorderde raakt een beetje onzeker wat wel of niet goed gaat vaak moet je dan op je gevoel afgaan of van de m ening van een eerlijk iemand, iemand die je oprecht zegt waar het op staat omdat ie respect heeft voor je doel, kontkussers heb je niks aan in deze sport, kritiek brengt je verder en geeft je meer wilskracht, kijk gewoon weer over 2 weken hoe het gaat.
Hou ook evt een trainingslog bij voor jezelf waarin je alles noteerd, zoals je laapuren, werk of studie uren, je vochtinname etc etc, maar ook hoe je hebt gegeten de tijd tussen je maaltijd en je training, op den duur ga je zelf een rooie lijn zien.
Maar te hoog zit je niet want je word droog en bouwt massa, hoe mooi kan het zijn man"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostElke atleet, beginner of gevorderde raakt een beetje onzeker wat wel of niet goed gaat vaak moet je dan op je gevoel afgaan of van de m ening van een eerlijk iemand, iemand die je oprecht zegt waar het op staat omdat ie respect heeft voor je doel, kontkussers heb je niks aan in deze sport, kritiek brengt je verder en geeft je meer wilskracht, kijk gewoon weer over 2 weken hoe het gaat.
Hou ook evt een trainingslog bij voor jezelf waarin je alles noteerd, zoals je laapuren, werk of studie uren, je vochtinname etc etc, maar ook hoe je hebt gegeten de tijd tussen je maaltijd en je training, op den duur ga je zelf een rooie lijn zien.
Maar te hoog zit je niet want je word droog en bouwt massa, hoe mooi kan het zijn manCurrent status: Bulkin' and gainin'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-