Wat is jouw excuus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik sport met aids
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Respect
      Maar denk ook dat het puur te maken hebben met acceptatie van je eigen aandoening en hoe ga je ermee om.Je kan blijven in hangen of je kan er voor vechten ,Vechtlust.Zo merk dat ik zelf aan mij.Krachttraining doe ik nu 7 maanden en ben nu gestopt met morfine,tramadol en ja heb wel pijn maar veel beter draagzaam. En ik vind ieder mens is uniek en ieder mag op zijn eigen manier te verwerken sommige hebben jaren nodig en sommige hebben paar maanden nodig.

Comment

Wow, dat zijn heftige medicijnen!
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Wow, dat zijn heftige medicijnen!
          Ja echt wel werd zo HIGH er van Maar voordat ik kon sporten had ik mij helemaal verdoofd van de pijn .Ik kon het niet met die pijn en dan bewegen en dat heb ik 3 maanden zo gedaan en dan morfine gestopt en doorzetten,Het lukt wel uiteindelijk .Nu de tramadol maar die gebruik ik voor noodgevallen als ik weer eens door mijn heup doorzakt en meestal heb ik die als een bepaalde oefening heb gedaan.ene keer heb ik pijnscheut en zak door de mijn heup en heb geen pijn,de andere pijn zak ik door mijn heup en dan heb ik de napijn en dan gebruik ik wel tramadol want die pijn is ondraaglijk.Ben ook pas 7 maanden bezig heb nog wel medicijnen maar ik denk dat ik even moet wachten ermee om ermee af te bouwen maar de belangrijkste is al weg en dat is morfine.Sporten is en wordt steeds leuker.Heb wel kracht in mijn handen maar wringen van een dweil lukt mij echt niet meer dus dat laat ik over aan mijn man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X