Ik had het idee om te beginnen met 1 groot 'compilatieboek' van alle op BN aanwezige kennis met enkel wetenschappelijk onderbouwde claims op een duidelijke manier uitgelegd, zodat zelfs de grootste leek een flinke dosis basiskennis bezit na het bestuderen van dit boek, maar ook de meer ervaren trainer dit kan raadplegen voor in-depth detaills.
Ik was benieuwd ik hoeverre mensen zoals bv. een Pescatore(?) geinteresseerd zijn om hieraan mee te schrijven, de bedoeling is dat we een man of 4-5 bereid vinden dit te doen, het liefst een expert op elk gebied- we gaan samen de criteria opstellen (qua indexering etc) en hier in cloud-vorm aan werken.
Dit alles om een basis-houvast te creeren voor de andere BN gebruikers.
Ik ben benieuwd of hier een groepje voor warm loopt, dus laat dat hieronder vooral weten
Ik was benieuwd ik hoeverre mensen zoals bv. een Pescatore(?) geinteresseerd zijn om hieraan mee te schrijven, de bedoeling is dat we een man of 4-5 bereid vinden dit te doen, het liefst een expert op elk gebied- we gaan samen de criteria opstellen (qua indexering etc) en hier in cloud-vorm aan werken.
Dit alles om een basis-houvast te creeren voor de andere BN gebruikers.
Ik ben benieuwd of hier een groepje voor warm loopt, dus laat dat hieronder vooral weten
Comment