Het schrijven van 1 grote BN guide

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb ook nog wel een heleboel boeken hoor, maar het ACE opleidingsboek is meer dan genoeg
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Jammer dat dit niet meer op tv is anders had hennie ze vast kunne helpen (a)

Aftiteling Surprise Show RTL4 1994 - YouTube

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
        Ik heb ook nog wel een heleboel boeken hoor, maar het ACE opleidingsboek is meer dan genoeg
        Sprak hij trots. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Was toch wel benieuwd naar de vorderingen, maar ik zie nu dat de Wiki-pagina het niet meer doet?

http://justworkout.nl/wiki/
          Purist
          Verzuren zonder kuren
          ...ilse weet alles...

Comment

• De volgende dag duurt best lang....ik zou me dan best schamen als je zulke praatjes hebt en er is nog steeds niks, grappig

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
              De volgende dag duurt best lang....ik zou me dan best schamen als je zulke praatjes hebt en er is nog steeds niks, grappig
              Is stopgezet vanwege weinig bereidheid van experts om op sommige gebieden te helpen, de bedoeling was juist dat het de hoeveelheid broscience zou tegengaan en met onvoldoende kennis ging dat niet lukken.

We hoopten inderdaad op voldoende animo maar juist degenen die de kennis bezitten om sommige onderdelen in te vullen bleken onbereid.

Dus over tot de orde van de dag, en schamen doe ik mij niet- wie niks doet (en/of cynisch reageert vanaf de zij-lijn) kan ook niks fout doen.

Comment

• He wat jammer nou zeg?Had me er zou op verheugd wat sommige Google-logen hadden te vertellen over voeding, training etc
                Aan de ene kant houd het forum nu zijn charme om het in topics te vragen en dat is denk wat bijna iedereen het leukste vind

Comment

• Geen nieuws is meestal slecht nieuws bij zulke initiatieven...
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                    Is stopgezet vanwege weinig bereidheid van experts om op sommige gebieden te helpen, de bedoeling was juist dat het de hoeveelheid broscience zou tegengaan en met onvoldoende kennis ging dat niet lukken.

We hoopten inderdaad op voldoende animo maar juist degenen die de kennis bezitten om sommige onderdelen in te vullen bleken onbereid.

Dus over tot de orde van de dag, en schamen doe ik mij niet- wie niks doet (en/of cynisch reageert vanaf de zij-lijn) kan ook niks fout doen.
                    Zijn er dan mensen afgehaakt? Of lukte het niet met het team van de eerste instantie?
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                      Dit forum is groot geworden dankzij broscience. Ervaring van andere uitproberen en wat goed is implementeren in je eigen visie dat is de kunst.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X