Het schrijven van 1 grote BN guide

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan wel zijn, zei toch al is geen speld tussen te krijgen. Kennelijk wordt aktito zijn idee met het nodige cynisme gevolgd en is het nodig bij de eerste mogelijkheid iets negatiefs te melden dit met kwispelende staart te doen. Ik zit wat anders in elkaar.
    Desalniettemin zal ik mijn excuses bij deze maken. Het is een heel leuk kind dat overwegend heel veel toevoegt en immer positief is. Erg fijne persoonlijkheid. Staat altijd klaar om mensen te helpen met het nodige geduld en komt niet verwend, gefrustreerd en ie**************** underachieving over. Hebben we dat meteen rechtgezet.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Kan wel zijn, zei toch al is geen speld tussen te krijgen. Kennelijk wordt aktito zijn idee met het nodige cynisme gevolgd en is het nodig bij de eerste mogelijkheid iets negatiefs te melden dit met kwispelende staart te doen. Ik zit wat anders in elkaar.
      Desalniettemin zal ik mijn excuses bij deze maken. Het is een heel leuk kind dat overwegend heel veel toevoegt en immer positief is. Erg fijne persoonlijkheid. Staat altijd klaar om mensen te helpen met het nodige geduld en komt niet verwend, gefrustreerd en ie**************** underachieving over. Hebben we dat meteen rechtgezet.
      Ot:

Veel succes met het schrijven. Zou het zelf zonde vinden van mijn tijd. Maar het is wel leerzaam voor de informatie verzamelaars. O ja, laat trollers lekker trollen je doet dit deels voor jezelf.
      Attached Files
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Pes: niet om het een of ander, maar is het zo lastig om niet persoonlijk te worden voor je? Als ik het er niet mee eens ben, zeg ik dat. Als ik het er wel mee eens ben, zeg ik dat ook. Zelfs bij jou
        Al zou ik niet weten waar ik hierover echt negatief ben geweest. (kritische) vragen zijn in mijn beleving altijd nog iets anders dan een negatieve uitlating.
        Maargoed, dat mijn beleving (en mijn humor) soms totaal anders is dan het jouwe is niets nieuws

Er werd gezegd dat er gisteren een opzet zou komen, die kwam er niet. Is toch verder geen probleem als het later komt? Maargoed als er dan niet eens op terug gekomen wordt, dan is een beetje sarcasme blijkbaar al teveel? Komop joh, zulke tere zieltjes zijn het toch niet?
        Om maar even een wat positievere noot toe te voegen: het topic heeft wel een kick gehad waardoor het weer in de actieve lijst staat. Dat is toch goed?

Originally posted by aktito View Post
        niks motiveerd mij en de anderen meer dan mensen die vanaf de zijkant schreeuwen dat het niks wordt
        Er staat nergens in die post dat ik denk dat het niets wordt

Ik snap dat je haar kent uit de gym enzo
        Ik heb Tal helaas nog nooit gezien. Hillegom is bijna 2 uur rijden voor mij
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

lekker hypocriet weer. Dat achteraf verschuil gedrag ook, wees dan een dappere tante, dan had ik mss nog wat respect voor je. "Ik stel alleen vragen", "mijn humor" blablabla. Dat doe je altijd "vragen stellen", afbraak is echter altijd de ondertoon. Ik zou zo moe van mezelf worden. Dat word jij ook, maar je kan wss niet meer anders.

Anyways, ik ben ook benieuwd wat uiteindelijk het resultaat zal zijn. Maar ik ben bereid te helpen waar ik kan.

Comment

lekker hypocriet weer. Dat achteraf verschuil gedrag ook, wees dan een dappere tante, dan had ik mss nog wat respect voor je. "Ik stel alleen vragen", "mijn humor" blablabla. Dat doe je altijd "vragen stellen", afbraak is echter altijd de ondertoon. Ik zou zo moe van mezelf worden. Dat word jij ook, maar je kan wss niet meer anders.

Anyways, ik ben ook benieuwd wat uiteindelijk het resultaat zal zijn. Maar ik ben bereid te helpen waar ik kan.
            Dus ik heb gelijk, lieve poeliewoepsie? Honneponnetje?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ontwijk alles maar weer, ik deal dagelijks met zulke mensen dus het verrast me niet dat je met een van je 2 standaard reacties komt.

Comment

Patriciaa, je reactie komt inderdaad een beetje over alsof je het maar een prut idee vindt en hoopt dat het niets wordt. Als je zelf aangeeft dat dit niet zo is, prima dan geloof ik dat.

Maar probeer wel een beetje erop te letten.. kan voor mensen erg vervelend zijn snap je?

Comment

Originally posted by aktito View Post

~Er is een team gevormd van 3 mensen bestaande uit Dexie Pescatore en ikzelf om de eerste vorm te gaan geven, dit team gaat de komende week aan de slag de richtlijnen uit te zetten waarbinnen het geheel geschreven gaat worden
                  Dexie en Piscatore??Dot meen je serieus, een kind van 16 wat niks van trainen weet en iemand die van te dik naar dik is gegaan?Sorry hoor maar je snapt dat ik die guide nu nog minder serieus neem.
                  Ik had een gedeelte denk leuk gevonden als Inferno dat zou doen, die komt nog vaak met leuke dingen.
                  Overigens weet ik weinig over jou dus wie weet kom jij wel met leuke dingen
                  Ik zou iets geduld hebben met zoiets maken, nu ga je overhaasten.
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

robbie en inferno: zouden jullie het team niet kunnen versterken? Stel je ziet het niet zitten om volle bak mee te werken zouden jullie bijv. tips kunnen geven en stukken kunnen doorlezen om te checken of ze wel juist zijn ja of nee?
                    Daarnaast bijv. als ze vragen hebben over wat erin te zetten enz. enz. dat jullie ze daar mee helpen.

P.s. kevster heeft aangegeven dat hij ook wel mee zou willen helpen. Zou hem zeker erbij vragen in jullie "team".

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Dexie en Piscatore??Dot meen je serieus, een kind van 16 wat niks van trainen weet en iemand die van te dik naar dik is gegaan?Sorry hoor maar je snapt dat ik die guide nu nog minder serieus neem.
                      Ik had een gedeelte denk leuk gevonden als Inferno dat zou doen, die komt nog vaak met leuke dingen.
                      Overigens weet ik weinig over jou dus wie weet kom jij wel met leuke dingen
                      Ik zou iets geduld hebben met zoiets maken, nu ga je overhaasten.
                      Moet allereerst zeggen dat ik je mening over dexie en pescatore vrij ongenuanceerd vind, verder zal ik er maar niet op in gaan omdat op internet op de persoon spelen wat mij betreft vrij kinderachtig is..

Wat betreft je inhoudelijke vraag; verwijs ik je naar mijn vorige post en zal ik er hieronder nog even duidelijk op in gaan.
                      Originally posted by aktito
                      ~Er is een team gevormd van 3 mensen bestaande uit Dexie Pescatore en ikzelf om de eerste vorm te gaan geven, dit team gaat de komende week aan de slag de richtlijnen uit te zetten waarbinnen het geheel geschreven gaat worden, er zijn een aantal momenten overeengekomen om hieraan met zijn 3en te gaan puzzelen.
                      Het gaat hier dus om het uiteenzetten van lijnen waarin geschreven gaat worden, ook wel het 'vorm-geven' van de wiki (waar we ook gezamenlijk voor hebben gekozen-leek ons beter dan een boek-achtig verhaal-); of de content door ons geschreven gaat worden lijkt me een heel ander en vrij onrealistisch scenario omdat daarvoor uiteraard de kennis op vele vakgebieden ontbreekt.
                      De invulling van de wiki volgt dus z.s.m. en ook hiervoor zijn wij momenteel dus voldoende mensen aan het benaderen.

Dat is dan dus ook gelijk de rede dat we voor een wiki-vorm kiezen waarbij elk BN-lid 'voorstelartikelen' kan plaatsen die met eventuele aanpassing+goedkeuring van een mod verwerkt kunnen worden in de wiki, daarmee hopen we dat in de toekomst zodra het fundament er staat de community zijn eigen wiki 'up-to-date' gaat houden.

Uiteraard gaan we niet overhaasten, daarom pakken we ook een dagje extra op de planning als dat nodig is, iets wat door sommigen cynisch ontvangen wordt maar het feit dat zij zich hierin niet kunnen inleven spreekt eigenlijk al boekdelen.

Nogmaals voor de negatievelingen in deze topic- we gaan lekker door aan ons project en ik denk dat ik en met mij hopelijk ook de andere initiatiefnemers genoeg ervaring wat betreft project-werk hebben om de juiste mensen samen te brengen om een wiki te schrijven die in de toekomst nog vaak door Patricia ,talalehl en co. geraadpleegd gaat worden.

Comment

Het is bundelen van informatie die betrekkelijk simpel van opzet is, men doet hier of het rocket-science is, kom op zeg.

@robbie, ik voel me hartsikke fijn in mijn vel hoor. Je reactie zegt wel weer wat over je persoontje, hoe superieur je je voelt. Je bent een trainer van b-atleten. Als je plezier in je werk hebt more power to you, maar probeer mij niet mee te slepen in je wondere wereld waarin jij een held bent. Ik ben Patricia niet kameraad. Zou mooi worden als iedereen dat zou doen, dat mijn timmerman die al 35 jaar met zijn vak bezig is me komt uitlachen dat hij beter kan timmeren . Kind.

Het verzamelen, structureren en uiteenzetten van relevante informatie, daar hoef je geen held voor te zijn.
                        Last edited by pescatore; 09-10-2012, 17:42.

Comment

Prima plan, duidelijk uitgelegd.

Heb je net een pm gestuurd waarin ik ongeveer hetzelfde voorstel.

Comment

Denk dat er een community gevormd zou moeten worden die de wiki beheerd, en vervolgens een aantal mensen die in eerste instantie de artikelen plaatsen.

Vervolgens kan iedereen dan artikelen indienen, maar moet de community deze goedkeuren.
                            Dat is volgens mij het beste plan.

Comment

Het is bundelen van informatie die betrekkelijk simpel van opzet is, men doet hier of het rocket-science is, kom op zeg.

@robbie, ik voel me hartsikke fijn in mijn vel hoor. Je reactie zegt wel weer wat over je persoontje, hoe superieur je je voelt. Je bent een trainer van b-atleten. Als je plezier in je werk hebt more power to you, maar probeer mij niet mee te slepen in je wondere wereld waarin jij een held bent. Ik ben Patricia niet kameraad. Zou mooi worden als iedereen dat zou doen, dat mijn timmerman die al 35 jaar met zijn vak bezig is me komt uitlachen dat hij beter kan timmeren . Kind.

Het verzamelen, structureren en uiteenzetten van relevante informatie, daar hoef je geen held voor te zijn.

Veel dikke mensen voelen zich prima in hun vel.
                              Je hebt zelf geen enkele ervaring, weet werkelijk niks over trainen en voeding.
                              Voor mij ben je googleloog meer niet
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ben benieuwd wat er van komt! Deze jongens stoppen er tijd in, dat moet je toch gewoon altijd waarderen ?!
                                If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X