Ergernis!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ergernis!

Ik moet dit toch echt ff van me af schrijven,
    Wat heb ik een stronthekel aan al die fitnesscentra zonder degelijke squat/power racks.....

Welke debiel verzint het om een sportschool te beginnen maar de basisbehoeften te vergeten?? Waarom zijn er in zoveel sportscholen geen squat/power racks?
    Ik snap er geen bal van.

Mijn gym: f4f Ado

De sportschool waar ik nu heen ga heeft het zelfde probleem. Iedere maand schaffen ze wel weer een nieuw kutapparaat aan dat niemand gebruikt maar een squatrek ho maar. Heb gisteravond een mailtje gestuurd over dat probleem, eens kijken of er volgende maand een squatrek wordt aangeschaft.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welke debiel schrijft zich dan in bij een sportschool die geen squat / power rack heeft en gaat vervolgens om zijn eigen debiele keuze kracht bij te zetten er een kansloos topic over openen?
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Omdat het commercieel gezien niet aantrekkelijk is om geld uit te geven aan een squatrek?

Daar heb je toch gratis proeflessen enzo voor
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Welke debiel schrijft zich dan in bij een sportschool die geen squat / power rack heeft en gaat vervolgens om zijn eigen debiele keuze kracht bij te zetten er een kansloos topic over openen?
          Omdat niet elke debiel de middelen heeft om een verre/dure sportschool te bezoeken.

Het punt is gewoon dat ELKE sportschool zo'n rack MOET hebben.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Omdat het commercieel gezien niet aantrekkelijk is om geld uit te geven aan een squatrek?

Daar heb je toch gratis proeflessen enzo voor
            het is commercieel juist wel aantrekkelijk, alleen de kennis van de instructeurs is vaak te laag om het squat rek te gebruiken.
            squat rek, van alle maten en vormen is max 1.000,- kosten plaatje (heb je schijven+stang erbij)
            kosten plaatje voor een leg press zit je al snel tussen de 2.000,- tot 5.000,-

Bij ons komt dit jaar nog een 2de squat rek

het is dat je in zuid holland woont anders had je hier een prima sportschool gehad
            Calisthenics / Street workout

Comment

Niet iedere dorpeling heeft de keuze uit een tiental sportscholen
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ja dat bedoel ik.. Volgens mij zijn het de kosten idd niet. Bij ons is er net een apparaat bijgehaald om de 'schuine' buikspieren te trainen (........) dat ding is bijna net zo groot als een squatrack en wss nog duurder ook.. Gewoon onbegrijpelijk

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  het is commercieel juist wel aantrekkelijk, alleen de kennis van de instructeurs is vaak te laag om het squat rek te gebruiken.
                  squat rek, van alle maten en vormen is max 1.000,- kosten plaatje (heb je schijven+stang erbij)
                  kosten plaatje voor een leg press zit je al snel tussen de 2.000,- tot 5.000,-

Bij ons komt dit jaar nog een 2de squat rek

het is dat je in zuid holland woont anders had je hier een prima sportschool gehad
                  Ik bedoel meer dat huisvrouwen, -en andere typische healt center mensen- commercieel aantrekkelijker zijn. Daar zijn er meer van, en komen vaak minder vaak dan hun abonnement toelaat. En die doelgroep wordt vaak afgeschrikt door het kleine groepje (grote) gasten wat met hogere gewichten bezig is...?

Maar lekker dat 2e squatrek!
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Als het zo'n probleem vind dan ga je er toch niet trainen?

En als je er wel echt een probleem mee hebt en je kan alleen maar daar trainen, dan moet je iets gaan opzetten om te zorgen dat het er komt.
                    Kansloos klagen op een forum heeft helemaal 0,0 effect.

Als de TS had gevraagd of er mensen waren die dit ook hebben en of ze dit misschien op welke manier ook hadden opgelost dan was hij verder gekomen dan alleen maar klagen ,klagen,klagen,klagen ,klagen ,klagen,klagen ,klagen,klagen.
                    Last edited by Mvos; 11-10-2012, 15:18.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik bedoel meer dat huisvrouwen, -en andere typische healt center mensen- commercieel aantrekkelijker zijn. Daar zijn er meer van, en komen vaak minder vaak dan hun abonnement toelaat. En die doelgroep wordt vaak afgeschrikt door het kleine groepje (grote) gasten wat met hogere gewichten bezig is...?

Maar lekker dat 2e squatrek!
                      omdat de kennis er niet is kan je de info niet overbrengen aan de huisvrouwen.
                      Is de kennis er wel kan je ze duidelijk maken dat squaten voor mooie benen kan zorgen en ook voor vetverbranding kan zorgen.
                      Laat een voorbeeld zien bijv. door plaatjes of een dame die al langer traint en haar succes laat vertellen.

Bij ons noemen dames het ook snel mannenhoek (waar alle schijven/dumbells/barbells/squat rek staan) toch probeer ik ze altijd over te halen om in die hoek te gaan trainen of de oefeningen op een andere plek te doen.

Helaas verpesten sommige leden het omdat ze dan vrouwen gaan aanstaren in het kracht honk en snap ook hierdoor de vrouwen om er niet te komen.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Als het zo'n probleem vind dan ga je er toch niet trainen?

En als je er wel echt een probleem mee hebt en je kan alleen maar daar trainen, dan moet je iets gaan opzetten om te zorgen dat het er komt.
                        Kansloos klagen op een forum heeft helemaal 0,0 effect.

Als de TS had gevraagd of er mensen waren die dit ook hebben en of ze dit misschien op welke manier ook hadden opgelost dan was hij verder gekomen dan alleen maar klagen ,klagen,klagen,klagen ,klagen ,klagen,klagen ,klagen,klagen.
                        Ik zoek niet naar een oplossing op dit topic, want de oplossing weet ik zelf ook wel. Klagen lucht alleen wel op

Comment

Onze gym heeft ook geen rack, en niet eens fatsoenlijke benchpress steunen.

Maar moet het er mee doen, anders word het 2uur heen en weer fietsen. Maar ho effe als je vraagt of er iets kan komen, want nee dan moet chef in zijn portemonnee gaan grabbelen. Wij hebben maar 1 oly bar, 120kg aan gewichten en dumbells tot 20. Ik red me er nog wel icm wat improvisatie, maar kan me niet voorstellen dat die volwassenen met een auto nog bij ons blijven trainen.

Comment

Het is voor een sportschool vele malen aantrekkelijk om gewoon een beenapparaat neer te zetten ipv een squatrack, dan moet er altijd een instructeur op letten of het goed gaat, machines hebben een mindere risico factor en bespaard geld
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik bedoel meer dat huisvrouwen, -en andere typische healt center mensen- commercieel aantrekkelijker zijn. Daar zijn er meer van, en komen vaak minder vaak dan hun abonnement toelaat.
                              Of zij komen niet eens meer opdagen en vergeten hun abonnement op te zeggen. Dat zijn de favoriete leden. Kassa!
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X