Ergernis!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij mijn health-center-achtig ding hebben ze wel een squat-rack. Ze hebben echter geen instructeur, althans niet voor krachttraining in "de mannenhoek". Wel voor vrouwen en bejaarden etc. Is toch ook niet essentieel voor een squatrack? Je hoeft er toch geen waakhond bij te zetten?
    Had laatst een instructeur die er weleens voor zichzelf trained (en overigens aardig afgetraind uit ziet) gevraagd of hij op een lb dag eens kritisch naar mijn squat techniek wilde kijken. Dit was op het moment dat ik hem de barbell zag vullen met schijven om te gaan squaten.
    Toen de beste man eenmaal aan het squaten was was mijn interesse weg. Mijlen boven parallel, matige vorm. Beetje voor mijn beurt gevraagd dus
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Guusd View Post
      Niet iedere dorpeling heeft de keuze uit een tiental sportscholen
      Voor de kosten van een jaar abbo heb jij een "beperkte" home gym
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Moet je ook ruimte voor hebben. Ik zou niet weten waar ik dat ding kwijt zou moeten in m'n appartement en ik zou ook niet thuis wíllen trainen. Daarnaast zijn er ook wat jongens die nog thuis wonen hier, of niet in een keer een jaarabbo op kunnen hoesten.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tuurlijk moet er iemand opletten aangezien 99% van de normale niet weet te squaten.
          Ik squatte trouwens ook ruim boven parralel?Zegt dat dan dat ik niet bijv kan uitleggen hoe je moet squaten?

Originally posted by pescatore View Post
          Bij mijn health-center-achtig ding hebben ze wel een squat-rack. Ze hebben echter geen instructeur, althans niet voor krachttraining in "de mannenhoek". Wel voor vrouwen en bejaarden etc. Is toch ook niet essentieel voor een squatrack? Je hoeft er toch geen waakhond bij te zetten?
          Had laatst een instructeur die er weleens voor zichzelf trained (en overigens aardig afgetraind uit ziet) gevraagd of hij op een lb dag eens kritisch naar mijn squat techniek wilde kijken. Dit was op het moment dat ik hem de barbell zag vullen met schijven om te gaan squaten.
          Toen de beste man eenmaal aan het squaten was was mijn interesse weg. Mijlen boven parallel, matige vorm. Beetje voor mijn beurt gevraagd dus
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

In een squatrek kan je wel meer rare dingen dan alleen verkeerd squatten. Ik heb geen idee hoe zoiets met aansprakelijkheid zit, maar lijkt me dat geen enkele sportschool erop zit te wachten dat daar iets raars gebeurt. Een verkeerde naam is zo gemaakt. Net als toen de eerste Achmea Health center open ging, en een vrouw daaro een hartstilstand kreeg. Een naam is al snel beschadigd

Originally posted by IJsBlok View Post
            omdat de kennis er niet is kan je de info niet overbrengen aan de huisvrouwen.
            Is de kennis er wel kan je ze duidelijk maken dat squaten voor mooie benen kan zorgen en ook voor vetverbranding kan zorgen.
            Laat een voorbeeld zien bijv. door plaatjes of een dame die al langer traint en haar succes laat vertellen.

Bij ons noemen dames het ook snel mannenhoek (waar alle schijven/dumbells/barbells/squat rek staan) toch probeer ik ze altijd over te halen om in die hoek te gaan trainen of de oefeningen op een andere plek te doen.

Helaas verpesten sommige leden het omdat ze dan vrouwen gaan aanstaren in het kracht honk en snap ook hierdoor de vrouwen om er niet te komen.
            Ja wel heel mooi dat je dat doet Maar, dan zijn het al mensen die eenmaal bij je trainen, en die je hebt weten vast te houden. Ik kan me best voorstellen dat als iemand nog nooit heeft gesport, en eindelijk het 'lef' heeft om de sportschool in te stappen, zoiets afschrikt....?

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Of zij komen niet eens meer opdagen en vergeten hun abonnement op te zeggen. Dat zijn de favoriete leden. Kassa!
            Hahahaha ja
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Of zij komen niet eens meer opdagen en vergeten hun abonnement op te zeggen. Dat zijn de favoriete leden. Kassa!
              Dat zijn de donateurs, niks mis mee

Comment

Ik woon in een dorp en mijn sportschool (op het dorp) heeft 3 squat racks

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Ik woon in een dorp en mijn sportschool (op het dorp) heeft 3 squat racks
                  ik denk ook dat ik inderdaad erg lucky ben aangezien mijn sportschool echt heel veel apparaten en toestellen heeft die blijkbaar andere sportscholen niet hebben

Comment

Het probleem is ook dat de bench press zo hoog geprezen is. Iedereen vraagt altijd "hoeveel bench je??" Alsof dit DE referentie is terwijl de Squat zeker niet moet onderdoen, in tegenstelling zelfs. 98% weet niet eens correct te benchen...
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

geen squat = geen lidgeld.
                      Zoek lekker een andere gym of kom in belgie trainen lol
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Het gaat inderdaad nergens om dat sportscholen geen squatrek hebben, terwijl ze wel investeren in talloze machines voor abs! En het ergste is nog dat menig ´´sporter´´ in die zogenoemde machines gaat zitten........
                        Lengte: 190 cm
                        Gewicht: 87 kilo
                        Vet: 8%

Comment

Dat is toch logisch dat ze erin investeren?Die dingen leveren leden op, iedereen wilt hun buikje kwijt, nou als je dan op een fitcentre komt met een eigen cardio afdeling en ook nog eens 20 buikspierapparaten, dan is dat de plek om er te zijn
                          Het gaat allemaal om het geld, meeste fitness centra hebben een eigenaar die niks met bb/fitness te maken heeft en alleen kijken wat het meerendeel van de mensen wilt, tel daarbij op dat de meeste mensen niet weten hoe je moet trainen en dat leden gemiddeld iets meer als 1 keer per week trainen, naja eigenlijk heel logisch dat ze squatracks en daarbij bepaald volk weghouden van hun gym.

Comment

Wat schattig dat het beeld van een sportschooleigenaar zo erg wordt geromaniseerd dat er gedacht lijkt te worden dat het alleen maar uit passie en liefdadigheid gedaan wordt hahaha. Je mag juist van geluk spreken als je een sportschool treft die passie heeft voor deze sport heeft, helemaal omdat er binnen de fitness zoveel verschillende takken zijn
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                              geen squat = geen lidgeld.
                              Zoek lekker een andere gym of kom in belgie trainen lol
                              Waar train jij dan als ik vragen mag? Ik ben nu al in 3 verschillende fitness centra lid geweest en ze hadden geen van de drie een squatrek.
                              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

1 squatrek en een losse barbell met rek waar je los kan squatten (en deadliften, rows etc) hier + goeie instructeurs :-) #blessed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X