Gevaarlijke Situaties in de Sportschool.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevaarlijke Situaties in de Sportschool.

Hey mensen ik wou weten of jullie wel eens een gevaarlijke situatie hebben meegemaakt en/of gezien hebben?
    deel het hier.

afgelopen woensdag was er een soort schoolklas in de sportschool je weet wel overal giechelende meiden en de 'stoere' jongens die elkaar aan het uitlachen waren dat ze iets niet konden tillen.
    op een gegeven moment ging een meiisje op de Legpress zitten ( weet juiste benaming niet maar dat de schijf naar beneden valt als je het losklikt )
    er zat 120 kg op, als onze ss trainer niks had gezegt had ze gewoon dubbelgeklapt waarschijnlijk.

Deel hier jullie verhalen

120kg leg press moet te doen zijn hoor haha.

Waar ik altijd een naar gevoel van krijg is als ik aan het trainen ben en degene die naast mij aan het bankdrukken is hanteerd de zgn Suicide grip, zo gevaarlijk..

Comment

Ik heb wel eens bij een front squat in de onderste positie moeten droppen (geen spotter en geen rack). Kwam recht op mijn knie, niet lekker bij 110 kg.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ik liet een 26kg dumbell op mn leuter vallen na een seated DB shoulder press....

Comment

Zo'n vrouw bij ons hier in de sportschool ging op de loopband, en als zij haar snelheid verhoogt gooide ze er ook steeds meer helling bij. Op een gegeven moment ging die loopband wel erg schuin en moest ze wel heel hard rennen, wat als gevolg gaf dat ze vrij hard viel...ze had dat klemmetje ook niet op haar lichaam bevestigd dat de machine meteen uitzet als ze te ver naar achter gaat, dus is beetje eigen schuld...maar het zag er dus wel erg pijnlijk uit!

Comment

I
            Originally posted by Jurvg View Post
            ik liet een 26kg dumbell op mn leuter vallen na een seated DB shoulder press....
            zie het positief, het kon net zo goed een 30 kg dumbell zijn
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

of op je tenen auw auw

Comment

plated dumbells zonder pin...
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Gast die gewoon onder het gewicht van zijn voorganger ging liggen bij het bench pressen. Zo van "dat doe ik ook wel even". Naar beneden ging te snel, naar boven helemaal niet en hij lag aardig klem.....uh..help?
                  Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Vorige sportschool waar ik zat kreeg ineens een hoog zweef-teven gehalte. Krachthonk werd beperkt, alle Hammer Stength apparatuur ging weg,... en na een tijd kwamen er kleurlichten. Rood als een bordeel, en groen alsof de hulk naast je traint. Opzicht allemaal nog niet zo erg, want ik kon daar prima mijn ding doen.

Totdat ik ging squatten. En meneer de eigenaar het licht uitgooit, en ineens zon flikkerlicht in die rare kleuren aangooit. Muziek ging ook ineens knetterhard. Niet zo grappig als je net op een zwaar punt zit, en nog minder grappig als het een paar keer herhaald. Als ik leg extentions ging doen, ging een van de instructeurs standaard gekke dingen schuin voor mijn neus doen, om aandacht te vragen. Ik denk wel dat die gast het goed bedoelde, maar dan nog, bij die oefening is dat behoorlijk stom.
                    Toen hij hoorde dat ik bij Rob mocht trainen ging hij zich helemaal raar gedragen. Als hij mijn ouders op straat tegenkwam ging hij ze 'waarschuwen', want zulke lui hadden maar 1 doel: iemand volproppen. Scheelt dat mijn ma er wel om kon lachen, maar toch.
                    Ik heb er gelukkig nooit een blessure opgelopen, maar met die geintjes tijdens die oefeningen had dat best anders kunnen aflopen.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Vorige sportschool waar ik zat kreeg ineens een hoog zweef-teven gehalte. Krachthonk werd beperkt, alle Hammer Stength apparatuur ging weg,... en na een tijd kwamen er kleurlichten. Rood als een bordeel, en groen alsof de hulk naast je traint. Opzicht allemaal nog niet zo erg, want ik kon daar prima mijn ding doen.

Totdat ik ging squatten. En meneer de eigenaar het licht uitgooit, en ineens zon flikkerlicht in die rare kleuren aangooit. Muziek ging ook ineens knetterhard. Niet zo grappig als je net op een zwaar punt zit, en nog minder grappig als het een paar keer herhaald. Als ik leg extentions ging doen, ging een van de instructeurs standaard gekke dingen schuin voor mijn neus doen, om aandacht te vragen. Ik denk wel dat die gast het goed bedoelde, maar dan nog, bij die oefening is dat behoorlijk stom.
                      Toen hij hoorde dat ik bij Rob mocht trainen ging hij zich helemaal raar gedragen. Als hij mijn ouders op straat tegenkwam ging hij ze 'waarschuwen', want zulke lui hadden maar 1 doel: iemand volproppen. Scheelt dat mijn ma er wel om kon lachen, maar toch.
                      Ik heb er gelukkig nooit een blessure opgelopen, maar met die geintjes tijdens die oefeningen had dat best anders kunnen aflopen.
                      Lijkt wel een scene uit een jaren '70 film, zo'n vage LSD trip.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Betrapt

Nee maar was echt zonde, want het was altijd een heerlijke sportschool. Voor die gekke veranderingen heb ik daar altijd met veel plezier getraind. Maar ben ook blij dat ik er nu weer bijna een jaar weg ben.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
                          of op je tenen auw auw
                          Daar word die hard van

Dat was in schutters veld in crooswijk

Een gozer dee side raise en inees vloog der een schijf in de sportschool.
                          Was nog tijdens het muziek van rocky

En een keer hadde der 2 boys ruzie.
                          Gooide der een een db dor het raam

En dit is me gewoon bij gebleven zal wel een trauma zijn.
                          Der hadde 2 ruzie over een meisje ware gaste rond de 40 .

Pakte een een db en tikte het zachtjes tegen ze hoofd.
                          Kome een half uur later 2 van die wouten de gym in:d

Maar zit alles is iets van 2006 of 2007.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Lijkt wel een scene uit een jaren '70 film, zo'n vage LSD trip.
                            Fear and Loathing in Las Vegas (3/10) Movie CLIP - The Hotel on Acid (1998) HD - YouTube
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                              Daar word die hard van

Dat was in schutters veld in crooswijk

Een gozer dee side raise en inees vloog der een schijf in de sportschool.
                              Was nog tijdens het muziek van rocky

En een keer hadde der 2 boys ruzie.
                              Gooide der een een db dor het raam

En dit is me gewoon bij gebleven zal wel een trauma zijn.
                              Der hadde 2 ruzie over een meisje ware gaste rond de 40 .

Pakte een een db en tikte het zachtjes tegen ze hoofd.
                              Kome een half uur later 2 van die wouten de gym in:d

Maar zit alles is iets van 2006 of 2007.
                              Hahaha mooi verhaal db door t raam
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X