vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vakantie

ik ga donderdag op vakantie en kan in het buitenland niet trainen in sportschool dus heeft iemand tips hoe ik het toch bij kan oude oefeningen zonder gewichten enz?

Optrekken (rug), opdrukken(borst), dippen(triceps), bodyweight squats(benen) en als je echt skills hebt ga je in de handstand staan (tegen een muur aan) en druk je je lichaam een aantal keer van de grond(schouders), crunches en zo kan ik nog wel even doorgaan. Genoeg mogelijkheden dus!
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Wat Siegfried hierboven noemt.

Maar een week rust (weet niet hoelang je gaat)kan vaak ook goed uitpakken voor je lichaam. Dus ik zou je er niet te veel druk om maken.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Gewoon lekker gaan genieten joh, des te meer zin heb je als je terug komt om weer te knallen in de gym!
        What you eat in private, you wear in public.

Comment

Zou lkkr genieten van je vakantie. En als je terug komt weer op schema.
          Mind is everything.

Comment

gewoon genieten van de vakantie.
            een week tot 2 week niks doen kan zelfs in je voordeel werken.
            wel zo gezond en goed mogelijk blijven eten en niet te veel zuipen dan is er niks aan de hand
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ok bedankt ik zal gaan genieten maar nu eerst sporten

Comment

voor het slapen gaan paar keer opdrukken + situps kan nooit kwaad,
                maar lekker genieten zal ik zeker doen als ik jouw was!

Comment

Weekje rust kan soms best goed doen, zowel lichamelijk al geestelijk
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X