fitness ftw tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitness ftw tips?

Beste Leden,

Ik ben nu 3 maanden lid van de fitness en vind het super leuk. Ik zie nu eindelijk een beetje progressie/groei. Ik ben 20 jaar, 60 kilo en 1,72.

Ik pak het al seriues aan. Ik ga minimaal 3 keer per week naar de gym en train daar via een schema en dit gaat lekker.

Hoe bevorder ik mijn groei en wat heb ik nodig of kan ik extra doen.
    Ik ben sindskort begonnen met shakes deze neem ik dan voor en na de training en 1 op een niet trainings dag.

Ik heb de Mammoet gain wainer, whey en creatine. ( creatine nog niet gebruikt ) Heeft iemand tips voor mij?

Ik heb een tip voor je, gooi die Mammoth weg want er zit een hoop suiker in. Je kan beter eerst goed gaan eten voordat je supplementen pakt. Het zijn niet voor niks supplementen en geen vervangers
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

mammoth is inderdaad een goede gain wainer,
      wil je echter een weight gainer kan ik je melk whey en brintha aanraden mocht je moeite hebben met je calorien binnen krijgen

Comment

Wat wil je? Wat is je doel? Wat doe je nu? Wat eet je nu?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik gebruik mamoeth niet als vervanger maar als extra aanvulling. Ik heb nu ( vind ik zelf ) de basis gelegt om te gaan trainen. Doe oefeninen pak ik goed en kan kwa gewichten een tikje omhoog. Wil nu graag me schouders er onderzetten en gaan en alles wat daarbij kan helpen neem ik mee.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Wat wil je? Wat is je doel? Wat doe je nu? Wat eet je nu?
            1. Wat wil je? Meer gewicht aankomen om meer massa te hebben en deze te trainen

2. doel groter worden en spieren kweken.

3. Ik train nu 3x per week soms 5x per week.
            dan pak ik de borst+bicep, schouder, rug en tricep

4. Zoveel mogelijk en daarbij let ik op de dingen die ik hier op BN tegen kwam. Kip, kwark, rijst, fruit en tonijn

Comment

Maak een voedingschema en neem een schema waarbij je ook benen traint. Fb 3x per week of 4x ub/lb

Comment

Originally posted by Levi View Post
                Beste Leden,

Ik ben nu 3 maanden lid van de fitness en vind het super leuk. Ik zie nu eindelijk een beetje progressie/groei. Ik ben 20 jaar, 60 kilo en 1,72.

Ik pak het al seriues aan. Ik ga minimaal 3 keer per week naar de gym en train daar via een schema en dit gaat lekker.

Hoe bevorder ik mijn groei en wat heb ik nodig of kan ik extra doen.
                Ik ben sindskort begonnen met shakes deze neem ik dan voor en na de training en 1 op een niet trainings dag.

Ik heb de Mammoet gain wainer, whey en creatine. ( creatine nog niet gebruikt ) Heeft iemand tips voor mij?
                Zoek het niet teveel in supplementen, zorg eerst dat je eigen voeding in orde is. Eet voldoende, eet ruim proteine, pas op met junkfood. En train serieus, zwaar genoeg, maar niet zo zwaar dat je techniek er onder leidt.
                Op jou leeftijd kun je het meest makkelijk progressie boeken. Eet vooral voldoende, je kunt alleen groeien als je een energie overschot hebt...

Comment

1. Wat wil je? Meer gewicht aankomen om meer massa te hebben en deze te trainen

2. doel groter worden en spieren kweken.

3. Ik train nu 3x per week soms 5x per week.
                  dan pak ik de borst+bicep, schouder, rug en tricep

4. Zoveel mogelijk en daarbij let ik op de dingen die ik hier op BN tegen kwam. Kip, kwark, rijst, fruit en tonijn
                  Geen benen?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik gebruik mamoeth niet als vervanger maar als extra aanvulling. Ik heb nu ( vind ik zelf ) de basis gelegt om te gaan trainen. Doe oefeninen pak ik goed en kan kwa gewichten een tikje omhoog. Wil nu graag me schouders er onderzetten en gaan en alles wat daarbij kan helpen neem ik mee.
                    Neem dan dit mee: mammoth is zonde van je geld, het enigste wat je eventueel nodig hebt aan supplementen is wat whey (als je dit makkelijk vindt). Je moet de sticky's op het forum doorlezen,en ook een trainingsschema van het forum halen (of een andere website) en niet zelf iets in elkaar flansen. Succes

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                      mammoth is inderdaad een goede gain wainer,
                      wil je echter een weight gainer kan ik je melk whey en brintha aanraden mocht je moeite hebben met je calorien binnen krijgen
                      + een schep pindakaas! heerlijk!
                      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                        + een schep pindakaas! heerlijk!
                        mijn favoriet is: 100gr brintha 60gr choco whey 1 banaan en 25 gr pindakaas. in de blender met 600 - 700 ml water, ligt eraan hoe dik je het wilt. De macro verhouding vind ik perfect en het is dus ook al een jaar of wat mn ontbijt (alleen de hoeveelheid verschilt )

Comment

Mammoth is lekker, en daar houd alles op, het is een zooi suiker.

Je hebt nu geen sups nodig, zonder sups groei je nog heel lang door, besteed liever je geld aan iets anders en besteed je tijd aan het trainen en zoek allerlei principes waar jij je in kan vinden, eet 3 grote maaltijden en 2 a 3 tussendoortjes, heb je voorlopig zat aan, wat de verhoudingen zijn is nu nog zo onbelangrijk, gewoon hard trainen, en hard wil niet zeggen als een bezetene, maar elke keer een beetje meer gewicht en forceer niks.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben geen epic pro, maar als je wilt wil ik wel helpen via msn ofzo, heb toch vakantie. Stuur maar een berichtje als het je wat lijkt. Maar zoals ik al zei ik ben geen pro, en ik geef ook geen info over dingen waar ik zelf niets vanaf weet

Comment

Dexie, indien je me zou willen helpen graag. Ik zal straks een foto uploaden van hoe ik opweg ben en hoor graag jullie mening

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X