XXL Nutrition atleet Ray Simon wint open NK NBPF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Damn View Post
    Haha onder jouw gezeik, geweldig.
    Mooi hoe je erover praat alsof het niets is, maar volgens mij heb jij als begeleider wel degelijk een belangrijke impact op zijn succes (en dat weet je zelf ook wel ;P)

Is toch een stukje motivatie en kennis waar hij dankbaar gebruik van kan maken.
    Ja dan moet ik over mezelf serieus gaan doen dat ik goed ben nu?Nee dat kan ik niet, ik kan wel grappen maken dat ik God ben en eigenlijk van iedere fysiek een mooie fysiek kan maken maar dat is niet helemaal........wacht eens even??...........Ik is wel heel goed
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post

Als je goed ziet zie je de vorm van een speer in zn ruggegraat
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Rug moet alleen nog meer detail in hij heeft nu lekker veel carbs op en van de week gaat ie weer vol gas
        Maar dan nog heeft ie de beste rug van NL en dat met minder dan 80 kilo

Comment

Geeneens Arnold classic? C-trainer

Ot: epic fysiek en dat voor 80-. Geen anabolen zeker?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Arnold Classic zou hij doen vorig jaar maar zou dan in de classic moeten uitkomen dat was niet het doel
            B trainer trouwens
            Ray traint al 12,5 jaar en is gemiddeld 2 kilo per jaar aangekomen, lijkt me dat dat gewoon naturel kan

Comment

Wat is zijn leeftijd eigenlijk?
              Purist
              Verzuren zonder kuren
              ...ilse weet alles...

Comment

die woont hiero die ken ik hij is 33 ofzo,heb aardig wat jointjes met hem gerookt vroeger en naturel? dacht het niet
                Last edited by showtime; 26-10-2012, 06:59.

Comment

Doet er niet toe of dit naturel is of niet toch?zoiezo moet die trainen en hard werken voor zijn doelstellingen.Respect voor de coach en voor de atleet.
                  Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Arnold Classic zou hij doen vorig jaar maar zou dan in de classic moeten uitkomen dat was niet het doel
                    B trainer trouwens
                    Ray traint al 12,5 jaar en is gemiddeld 2 kilo per jaar aangekomen, lijkt me dat dat gewoon naturel kan
                    Echt een ondankbare sport vind ik het. Je steekt er zoveel tijd, geld en moeite in om dan als je al x aantal jaren aan het trainen bent maar 2 kg per jaar kan aan komen. In het begin gaat het snel maar na een aantal jaar...

Wat doen atleten eigenlijk die geen spier meer aan komen? Is het dan gewoon in shape blijven en contests mee doen? Of wat doen ze dan? Want na zoveel jaar heeft maanden bulken toch niet meer zoveel zin omdat het meer vet is wat je aanzet ipv spier. Gaan ze dan kortere periodes bulken en cutten?
                    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                      Echt een ondankbare sport vind ik het. Je steekt er zoveel tijd, geld en moeite in om dan als je al x aantal jaren aan het trainen bent maar 2 kg per jaar kan aan komen. In het begin gaat het snel maar na een aantal jaar...

Wat doen atleten eigenlijk die geen spier meer aan komen? Is het dan gewoon in shape blijven en contests mee doen? Of wat doen ze dan? Want na zoveel jaar heeft maanden bulken toch niet meer zoveel zin omdat het meer vet is wat je aanzet ipv spier. Gaan ze dan kortere periodes bulken en cutten?
                      Waarom is dat ondankbaar? Je hebt toch ook lol aan de voorbereiding en de moeite die je erin steekt? Als je het alleen maar om het resultaat doet dan lijkt het mij maar niks. En 2 kg per jaar VVM gemiddeld is best netjes en goed zichtbaar, zeker voor deze atleet want het is geen kerel met een lichaamslengte van 2 meter.

Slimme atleten zorgen ervoor dat zij geen kilo's vet aankomen wanneer zij "bulken". Dat is achterhaald en compleet overbodig.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Waarom is dat ondankbaar? Je hebt toch ook lol aan de voorbereiding en de moeite die je erin steekt? Als je het alleen maar om het resultaat doet dan lijkt het mij maar niks. En 2 kg per jaar VVM gemiddeld is best netjes en goed zichtbaar, zeker voor deze atleet want het is geen kerel met een lichaamslengte van 2 meter.

Slimme atleten zorgen ervoor dat zij geen kilo's vet aankomen wanneer zij "bulken". Dat is achterhaald en compleet overbodig.
                        Ik vind het ondankbaar omdat je zo weinig bij komt in verhouding tot de moeite, tijd en geld die je er insteekt. Maar inderdaad, 2 kg vvm per jaar is op zich wel netjes en goed zichtbaar.

Ben nu een tijdje chris jones en matt ogus aan het volgend omdat ze beide dezelfde contest gaan doen. Zij hebben gebulkt en hebben 45 lbs bij gekregen wat +-20 kg is. Zij zijn alle twee al zeker 8+ jaar aan het trainen dus ik zie inderdaad niet het nut om 20 kg bij te komen waarvan ZEKER niet eens de helft spiermassa zal zijn.

Jij bent zelf ook voorstander van kortere periodes bulken? Of langere periodes maar dan met een gematigd surplus aan kcals?
                        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by showtime View Post
                          die woont hiero die ken ik hij is 33 ofzo,heb aardig wat jointjes met hem gerookt vroeger en naturel? dacht het niet
                          Not sure if serious.

Comment

Ik ken hem een beetje, smookte vroeger idd, maar ik ken hem 8 jaar en hij is al vanaf ik hem ken erg serieus, en die roids kan me niet echt boeien, het blijft knap.

Comment

Overigens train ik hem niet meer dus ik kan er geen vragen meer over beantwoorden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X