Hoe staan jullie tegenover de combinatie hiervan?Had beslist mij volop op bodybuilding te storten maar begin dit toch wat te missen.Nu het team in crisis zit(een splitsing) werd mij gevraagd om toch het team wat te helpen versterken.Maar wil niet dat dit mijn ontwikkeling in de weg staat.je mag toch rekenen op een hoop blauwe plekken en kneuzingen op de getrainde spieren en af en toe een blessure (zwaar of licht).Sta nog steeds te twijfelen...wij zijn nu eenmaal geen beesten uit de NFL en een stuk fragieler zonder roids.Maar je kan toch af en toe een goede pandoering krijgen
Bodybuilding + American football
Collapse
X
-
Originally posted by futurekill View PostBodybuilding is nu zowat mijn levensstijl geworden.Misschien help ik wel in de organisatie.had hem plots aan de telefoon en die motiveerde mij terug volledig xD maar combineren is dus geen goed idee.
En wat maakt blauwe plekken uit? Zolang je niet op een podium staat, toch niets? Ik heb dat ook wel eens, en zo eens in de zoveel tijd heb ik weer een dikke hand omdat er een wilde kat in heeft gehangen. Ach, door trainen geneest het ook weer sneller denk ik dan maarPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDenk dat de sporten elkaar juist heel goed kúnnen aanvullen, maar dat het wel afhankelijk is van je doelen en prioriteiten daarbij.
En wat maakt blauwe plekken uit? Zolang je niet op een podium staat, toch niets? Ik heb dat ook wel eens, en zo eens in de zoveel tijd heb ik weer een dikke hand omdat er een wilde kat in heeft gehangen. Ach, door trainen geneest het ook weer sneller denk ik dan maarStrength Within, Pride Throughout
Comment
-
Je moet er geen waarde aan geven maar voor jezelf bepalen of jij American Football leuk genoeg vind om misschien een keertje minder te gaan fitnessen of iets minder optimaal resultaat te halen.
Ik voetbal ook erg veel en dit komt ook niet te goede van mijn benen training maar goed ik heb het er voor over.
Andere drinken in het weekend een biertje, ook niet echt bevorderend voor de spieren maar zij voelen zich hier goed bij.Never Never Never Give Up !!!
Comment
-
Man man, ga lekker football spelen als je het mist. Hoeveel verwacht je dat het je kt in de weg gaat staan op termijn? Dat geleuter altijd over niet optimaal enzo, zal allemaal wel maar hoeveel verwacht je mis te lopen als je dr naast een potje gaat beuken op een veld?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostMan man, ga lekker football spelen als je het mist. Hoeveel verwacht je dat het je kt in de weg gaat staan op termijn? Dat geleuter altijd over niet optimaal enzo, zal allemaal wel maar hoeveel verwacht je mis te lopen als je dr naast een potje gaat beuken op een veld?
Noem het geleuter. Maar het is wel antwoord op de vraag van TS. Misschien dat je het begrijpt wanneer je zelf wat progressie boekt op KT en/of BB.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: