Bodybuilding + American football

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilding + American football

Hoe staan jullie tegenover de combinatie hiervan?Had beslist mij volop op bodybuilding te storten maar begin dit toch wat te missen.Nu het team in crisis zit(een splitsing) werd mij gevraagd om toch het team wat te helpen versterken.Maar wil niet dat dit mijn ontwikkeling in de weg staat.je mag toch rekenen op een hoop blauwe plekken en kneuzingen op de getrainde spieren en af en toe een blessure (zwaar of licht).Sta nog steeds te twijfelen...wij zijn nu eenmaal geen beesten uit de NFL en een stuk fragieler zonder roids.Maar je kan toch af en toe een goede pandoering krijgen
    Strength Within, Pride Throughout

kwestie van prioriteiten stellen denk ik.. ligt er maar net aan hoe hard je american football mist en/of wat je allemaal wilt laten voor de bb..

Comment

Ik ken rugbyspelers die daarnaast ook massa proberen te bouwen. Dat gaat prima, maar niet 100% optimaal.

Comment

Bodybuilding is nu zowat mijn levensstijl geworden.Misschien help ik wel in de organisatie.had hem plots aan de telefoon en die motiveerde mij terug volledig xD maar combineren is dus geen goed idee.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
          Bodybuilding is nu zowat mijn levensstijl geworden.Misschien help ik wel in de organisatie.had hem plots aan de telefoon en die motiveerde mij terug volledig xD maar combineren is dus geen goed idee.
          Denk dat de sporten elkaar juist heel goed kúnnen aanvullen, maar dat het wel afhankelijk is van je doelen en prioriteiten daarbij.

En wat maakt blauwe plekken uit? Zolang je niet op een podium staat, toch niets? Ik heb dat ook wel eens, en zo eens in de zoveel tijd heb ik weer een dikke hand omdat er een wilde kat in heeft gehangen. Ach, door trainen geneest het ook weer sneller denk ik dan maar
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Denk dat de sporten elkaar juist heel goed kúnnen aanvullen, maar dat het wel afhankelijk is van je doelen en prioriteiten daarbij.

En wat maakt blauwe plekken uit? Zolang je niet op een podium staat, toch niets? Ik heb dat ook wel eens, en zo eens in de zoveel tijd heb ik weer een dikke hand omdat er een wilde kat in heeft gehangen. Ach, door trainen geneest het ook weer sneller denk ik dan maar
            eerder de blessures die mij angst aanjagen.Nu ik goed bezig ben zou een blessure echt roet in het eten gooien.Vroeg of dit kwaad kon,want zeker je armen krijgen het zwaar te verduren constant getrek en gesleur.Ik zie wel misschien probeer ik het te combineren

Comment

zoiezo 4x per week trainen woensdagavond training,zaterdagmorgen training of zondag wedstrijd.

Comment

Je moet er geen waarde aan geven maar voor jezelf bepalen of jij American Football leuk genoeg vind om misschien een keertje minder te gaan fitnessen of iets minder optimaal resultaat te halen.
                Ik voetbal ook erg veel en dit komt ook niet te goede van mijn benen training maar goed ik heb het er voor over.
                Andere drinken in het weekend een biertje, ook niet echt bevorderend voor de spieren maar zij voelen zich hier goed bij.
                Never Never Never Give Up !!!

Comment

Man man, ga lekker football spelen als je het mist. Hoeveel verwacht je dat het je kt in de weg gaat staan op termijn? Dat geleuter altijd over niet optimaal enzo, zal allemaal wel maar hoeveel verwacht je mis te lopen als je dr naast een potje gaat beuken op een veld?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zoek maar eens voorbeelden van NFL spelers en hun trainingen...
                    Dat zijn brute massabeesten met een athletisch vermogen.

Kan echt wel saampjes alleen plan je trainingen zorgvuldig met je football training en wedstrijden.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Man man, ga lekker football spelen als je het mist. Hoeveel verwacht je dat het je kt in de weg gaat staan op termijn? Dat geleuter altijd over niet optimaal enzo, zal allemaal wel maar hoeveel verwacht je mis te lopen als je dr naast een potje gaat beuken op een veld?

Noem het geleuter. Maar het is wel antwoord op de vraag van TS. Misschien dat je het begrijpt wanneer je zelf wat progressie boekt op KT en/of BB.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X